{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Hjæælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har en tæve på næsten et halvt år, problemet ved hende er at man får ikke lov at sove fordi hun brækker sig så tit, og man kan tydelig se at hun sluger hendes mad kan det have noget med det at gøre?, hvorfor gør hun det?, og hvad kan man gøre ved det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge radiator op, som er faldet ned 1.500 kr.
  • Montering af lamper 500 kr.
  • Hyrdeledet 23 8400 Ebeltoft 450 kr.
  • Male køkken og badeværelse og rengøring 7.600 kr.
  • Udskiftning af ruko lås 1.000 kr.
  • Skal have hjælp til at samle et sofabord Skal have hjælp til at samle et sofabord 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjæælp
  • #1   15. mar 2013 1 : sigende overskrift til en anden gang smiley - f.eks - min hund kaster op smiley

Prøv at giv hende mad på græsplænen eller rundt omkring i huset, bed hunden sætte sig og blive, og gem så godbidder ved siden af sko, og andre steder - det hjælper for nogle hunde smiley

Ellers findes der skåle der er lavet til forslugne hunde smiley

• #2   15. mar 2013 Hæld vand over maden, ikke så det bliver opblødt men bare dæk det med vand og server

• #3   15. mar 2013 jeg ville prøve en af de der slow eater madskåle, eller andet aktivitets legetøj hvor det skal spises en af gangen. og hvis det ikke hjælper så tage den en tur til dyrlægen.

• #6   15. mar 2013 Forslugne hunde plejer at brække sig kort tid efter måltidet. Hvis din brækker sig om natten, kunne det faktisk godt tyde på, at der er noget andet galt, så jeg vil også foreslå en tur til dyrlægen.
    Ellers er de andre råd omkring fodring rigtig gode.

• #8   15. mar 2013 pixel sluger maden.. og det er ikke noget problem mht brækkeri.

Til gengæld har hun et problem med at øjnene er større end maven, så hun prøver at lege tardis med mavsen og stoppe mere i, end der er plads til - og SÅ kommer det altså på returbillet.

• #9   15. mar 2013 Min hund har fuldstændig samme problem, han er kun 10 mdr gammel, og vi har været ved dyrelægen, han fejlede intet, men det er fordi han er hvalp og propper alt muligt mærkeligt i munden ^^ sne, blade, grene, sko, tøj, plastik osv kan blive ved, så hvis han en dag har spist noget han ikke skulle og jeg ikke har set det så brækker han sig om nakken, hvilken næsten er hver anden nat -_- Men han fejler intet, spiser bare alt muligt han ikke skal pga nysgerrighed...

• #10   15. mar 2013 Jeg siger nu også dyrlægen - hvis Luna får noget ekstremt lækkert, så bliver det sandelig heller ikke tygget på, og hun brækker sig altså ikke af den grund.

• #13   15. mar 2013 Det kan være den ikke kan tåle maden
    og det kan hjælpe og giver den lidt vand op i maden
    ikke meget vand man sådan så det bølds lidt op inde
    og ellers går til dyrlæge med den det kan være da er
    noget som da sidder fast i maven heller halsen ved ikke smiley

Kommentér på:
Hjæælp

Annonce