Facebook *bizart emne warning*!! {{forumTopicSubject}}
Godaften kære medhundeejere.
Jeg sidder her og stener lidt facebook, og så dukker der et virkelig sørgeligt billede op, af en hund der bliver hængt.
Jeg VED godt at man bare kan lade være med at glo osv. Men jeg synes stadig det er rigtig bizart at sådan nogle videoer og billeder skal vises på facebook.
Især dem der indeholder død, vold mod børn, børn der bliver kørt over osv.
Ja der er en video på facebook, hvor et barn bliver kørt over flere gange. Der er også dem hvor de pelser levende dyr.
Ja der skal gøres noget ved det, men det kan man bare ikke ved at give likes på facebook, og så tro det giver $1 til det der nu sker.
Også de billeder med børn der har mega mås, eller det barn der døde for år tilbage, af en vacc, som åbenbart nu har kræft, og skal have likes for at blive rask.
Jeg synes det er forkert, ligeså meget også fordi facebook har en aldersgrænse på 13 år, og hvis du så meget som lægger en tegnet joke ud, der er lidt pervers, så bliver den slettet på stedet.
En bøvs fra mig, der nu skal i seng med en hængt hund på nethinden. øv altså.
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 257 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.542
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
Den video med barnet har virkelig gjort en forskel hos mig. Er du gal den gjorde "an impact".
Kopierer lige dette jeg skrev under videoen og som kommentar til linket:
"Jeg så den for et års tid siden Gitte, og jeg kan sige dig at den gjorde noget ved mig!!
Jeg sad i flere måneder bagefter og undersøgte alt hvad jeg kunne om Bystander Effect.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effect
Jeg så mange timers klip på youtube med situationer alla den du linker til...
Og jeg tog en vigtig og bevidst beslutning, som jeg synes er enormt vigtig og som alle burde tænke rigtig grundigt over og holde fast i:
"Jeg vil tænke for mig selv! Jeg vil gøre det som jeg finder rigtig! Jeg vil tage action på tingene!!"
Jeg sad og stor-tudede over den video du linker til, og den er SÅ vigtig at se for menneskeheden! Også selvom den er grusom."
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 1230 Hunde: 7 Emner: 91 Svar: 2.792
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 20 Hunde: 8 Emner: 42 Svar: 301
Det værste var at der var en pige, der spurgte om det var fake..
jun 2012
Følger: 2 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 138
Jeg holder mig fra sådan nogle videoer/billeder.. Kan ikke holde til at se dem. Ikke engang tanken kan jeg holde ud...
Hvordan kan vi gøre noget ved at nogle folk er så modbydelige mod andre mennesker og dyr?
dec 2012
Jeg plejer også at holde mig fra den, men kommer altid til at se på dem..
Det er et godt spørgsmål. Der er ikke noget vi kan gøre, og det værste er, at tingene jo er sket, når de kommer på facebook ):
Aiko, den lavede jeg også. Jeg fortryder det også helt vildt. Hvem fanden gør sådan noget!
dec 2012
men som du siger, med den mandlige slange der.. Eller de nøgne damer der florerer. Min far oplevede at han havde syntes godt om sådan en dame, der lavede noget uartigt, men det havde han slet ikke..
Er der nogen der har lavet sådan en gruppe?! WHAT
dec 2012
Det er altså tarveligt. Jeg er ikke racist, men kan ikke tage dem, når de skal sige sådan noget. Eller dansker svin, og hvad de ellers kan finde på. Det er synd for dem der er ordentlige ):
dec 2012
Jeg er helt enig.. Der var engang noget med at der var sket noget, og så var der en inde og skrive "fandens til kartoffel dansker!" eller frikadeller kalder de os også..
Jeg må indrømme, at jeg bliver lidt bange, når jeg skal gå forbi en flok af de unge drenge. Ikke fordi at de gør mig noget, men nogen har altså bare en attitude, der siger spar fem
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.009
Men hvis der ikke er nogen dybere mening bag, så synes jeg også det er irriterende.
Facebook *bizart emne warning*!!