Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hane som ikke galer?
  • #2   26. mar 2013 Niks og silkehaner har vi de galer himmelhøjt;)

• #3   26. mar 2013 nej så vidt jeg ved findes det heller ikke men med høns sagde til mig at det var meget forskelligt racerne galer. Jeg vil gerne have dværgsilkehøns men så vidt jeg kan finde ud af galer de lige så meget som andre... smiley

• #4   26. mar 2013 Bodil D
    okay så må jeg nok hellere sætte ind på at finde et par høns uden hane i stedet smiley

• #5   26. mar 2013 Har en kollega som opdrætter et utal af racer, jeg kan spørge hende imorgen. smiley

• #6   26. mar 2013 Fandt det her smiley

''Der er ikke nogen haner der ikke kan gale.
    Men det er forskelligt hvor højt de gør det, og der findes nogen racer hvor det er meget sjældent at hanen galer,

En dværghøne race der hedder Aseel, skulle være velegnet.
    Men ellers er tommelfingerreglen, at jo mindre hanen er, jo højere og mere skingert er dens galen.

Du kan evt. læse mere på (link fjernet) ''

• #8   27. mar 2013 Jeg vil også anbefale dig, at spørge inde på fjerkræ forum www.fjerkrae.dk - de er noget så søde derinde og vil hellere end gerne svare på alle dine spørgsmål. smiley

Jeg har haft lidt forskellige haner, de har alle galet, men ikke lige meget. Ham jeg har nu, galer kun morgen & aften.

Mn jeg har aldrig høre om en "gale fri hane" - det ville ellers være lækkert... - så ville problemet være løst for rigtig mange hønsefolk i alm. villahaver smiley

Kommentér på:
Hane som ikke galer?

Annonce