Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ipad
  • #1   29. mar 2013 Jeg har en alm iPad 2. I julegave gav vi vores piger, hver deres iPad 3 m. retina skærm 16 gb. Jeg hverken ser eller oplever en forskel :0) Men det er måske også bare mig....

Vi købte dem i Elgiganten, og gav ca. 11000,- for dem begge incl. cover og de blev sat op, så de kunne bruges straks de blev pakket ud.

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
    #2   29. mar 2013 Kicki har du 3g på din ??? jeg ved ikke om det betyder noget hvis der kun er WI-FI

• #3   29. mar 2013 Det ved jeg faktisk ikke... Men mon ikke?

Jeg kan i hvert fald gå på nettet, hvor jeg vil. Men om det er pga sim-kort ved jeg ikke...

• #5   29. mar 2013 Okay, jamen å er min med 3G :0)

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

#6   29. mar 2013 ja jeg ved godt der er wi-fi i dem alle.. men jeg ved ikke om jeg skal vælge med 3G

jeg har 6GB data til min iphone som jeg jo så kunne køre på uden for huset
    men ved ikke om det bliver for bøvlet..

jeg bruger overhovet slet ikke tilnærmelsesvis de 6GB jeg har på telefonen

• #9   29. mar 2013 Vi gjorde det til udstillingen i Fredericia... Børnene havde deres ipad med. Men de har ikke sim-kort i, da de logger på det trådløse, herhjemme hos farmor & farfar osv.
    Der delte min mand hans netværk på iPhone til deres iPad... Hvordan han gjorde ved jeg ikke :0)

Mike/Vega mor
    Tror også det er pga sim-kort, at jeg kan komme på nettet på min... Når jeg altså ikke er i nærheden af et tilladt trådløst netværk.

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

#10   29. mar 2013 Mike/vega
    ja jeg troede også man kunne få retina på ipad 2

jeg har ikke forstand på det smiley

men hvis man vil have en er det måske lige så klog at give de sidste penge og få den nyeste

• #11   29. mar 2013 Ipad 2 kan KUN fås med 16 GB data, hvorimod Ipad 4 kan fås i 16, 32 eller 64 GB, alt efter hvor meget plads du skal bruge. Her snakker vi ting som fylder: Film, store billeder o.lign. Hvis du bare skal bruge en søgemaskine så ta en 16 GB

Ipad 4 har som der er nævnt en Retina skærm, som har 4x så meget opløsning i pixels end 2'eren så du får altså en pænt bedre skærm! Her skal du overveje hvad du bruger Ipad'en til, f.eks. ved film er den super!

Udover dette har Ipad 4 en hurtigere processor i (hjernen der styrer hvor hurtigt tingene fungerer), men igen hvis du bare skal søge på maskinen så kommer du ikke til at mærke forskel.

Kamera og batteritid er den samme. Du skal være opmærksom på at Ipad 4 kommer med lighting stik, altså ikke det "gamle" stik som bl.a. ses på Iphones som kom før 5'eren. Jeg foretrækker at stikkene er ens, så jeg kan bruge den til begge - såfremt du har andet Apple tilbehør smiley

Glemte lige en anden stor forskel! Ipad 4 har 4G lite, så den kan altså køre hurtigere på nettet (såfremt du har 4G indenfor rækkevidde), der har ipad 2 kun 3G. men som de andre siger, kan du sagtens dele internetforbindelsen over mobilen hvis du kun vælger WI-FI

• #12   29. mar 2013 Tror også iPad 3 har lighting stik. Det er ihvertfald meget mindre end stik til vores andre appel produkter... Det har samme str som til iPhone 5.

• #14   29. mar 2013 Øh, det ved jeg ikke. Har en iPhone 4S, men min svigerforældre har 5'eren og der har jeg bare bemærket det lille stik.

• #15   29. mar 2013 Mike
    Jeps, både stik og NANO simkort....

• #16   30. mar 2013 spøger måske lidt dumt men er der hdmi stik eller hvad det nu hedder så man kan slutte ipad til fjernsynet får at se film ? :o)

• #17   30. mar 2013 Michelle så skal du købe et specielt stik fra Appe som ligesom er et overførsels kabel som dette:
    http://www.kabelmix.dk/shop/hdmi-adapter-kabel-659p.html?gclid=CLO_jf-9pLYCFYhf3godXhwApw

Ellers skal du købe et Apple TV, som så kan forbinde alle dine Apple produkter til TV'et

• #19   30. mar 2013 Min ipad 2 er da vidst 64 gb. Om det så er fordi de større er taget ud af handlen nu, no idea. Men min er stor smiley

• #20   30. mar 2013 Toller
    Ja præcis, de kan ikke fåes fra ny i butikkerne med større end 16 GB smiley

Mike
    Jeg har Iphone, men jeg har så ikke investeret i en Ipad, da jeg ville få brug for office - så overvejer en surface smiley

• #22   30. mar 2013 Ja det er bare fra Microsoft i stedet og har office pakken smiley

Synes også at Apple er super lækkert, men den er bestemt ikke ideel til skolebrug - og synes min bærbar er ret så tung

• #24   1. apr 2013 jeg har ikke set på ipad med retina - men på macbook er der stur stuuur forskel på om skærmen har retina eller ej. Man lægger ihvertald voldsomt meget mærke til hvis folk har optimeret grafikken for voldsomt på deres hjemmesider, for så bliver det eddermame grimt på en retina-skærm.

Kommentér på:
Ipad

Annonce