1.071 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Stem på min datter! :) <3 Stem på min datter! :) <3

Håber jeg må vise det herinde, hvis ikke siger i bare til og så sletter jeg med det samme igen.

Men har meldt min smukke datter til en konkurrence og det ville betyde så meget hvis i ville tage lidt tid ud af dagen til at gå ind og ''like'' hendes billede! https://www.facebook.com/fotostylisten.dk/app_514348881945982

Nogen har problemer med det, og det er måske fordi man skal gå op i højre hjørne og ''synes godt om'' siden (man kan altid ''ikke synes godt om'') bag efter! smiley

Ville elske at have det billede i min stue på et flot lærrede, så håber i vil hjælpe mig! smiley

På forhånd tak! smiley

Ligger lige et billede ind her, af det billede i skal ''like'' på siden, så der ikke er nogen tvivl! smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stem på min datter! :) <3
Kommentér på:
Stem på min datter! :) <3

Annonce