Sygeplejerske eksamen-lidt ynk {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder her indespærret med bøger og nettet og prøver at knokle mig igennem diabetes information. Er så heldig at jeg skal op som den allerførste i morgen tidlig og selvfølgelig føler jeg overhovedet ikke jeg har styr på noget som helst!
Har totalt eksamensangst, hænderne sveder og mit hjerte banker næsten ud igennem brystet på mig. Det med at forstille sig at lægen/censor er nøgen, er IKKE noget jeg ønsker, da der er tale om en forholdsvis gammel mand
Men for pokker da, har rettet mit talepapir 40 gange fordi jeg kun har 5 minutters fremlæggelse og så 10 minutter hvor de ellers kan spørge ind til alt muligt om diabetes, prøver virkelig at gennemskue hvad de vil spørge om, men er helt blank.
Så min dag kan bruges på at læse og læse og læse, ved snart ikke hvad mere jeg skal læse om, synes slet ikke det sætte sig fast oppe i den øverste.
Hvad med jer andre? Har i nogle spændende ting at foretage jer i dag?
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.471
gik selv 1½ på uddannelsen, så husker det udemærket
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 453
Den har jeg hørt hver gang jeg har snakket med nogen om at skulle til eksamen
Brækkede ribben? Det lyder godt nok ikke rart, hvordan er det sket?
apr 2013
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 29
Forstår godt du er nervøs, men du må tage dybe indåndinger og regne med at du har fået den undervisning og læst det som kræves for at du har viden nok til at bestå.
Det skal nok gå - Held og lykke!
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.519
Pøj pøj i morgen
dec 2008
ah ja, den husker jeg godt
Et godt tip er, at det du ved mest om, går du ikke i dybden med i den "fremlæggelse" for så er det dét lærer og censor vil spørge ind til, og du kan på den måde vise hvor dygtig du er
har forresten stadig nogle bøger, så skriv hvis du kommer til at mangle
apr 2013
Mark: Jeg er også selv bange for klovne, da jeg boede i USA gik de meget op i halloween i forlystelses parkerne og der var der klovne som fra den der IT film der gik rundt og skræmte alle.. jeg gemte mig på badeværelset og ville ikke komme ud, mine forældre måtte ind og hente mig og sige at de var gået væk.. Der var jeg altså 17 år.... Nu er jeg 22 og ville med garanti stadig gemme mig på badeværelset
Tine: Du har ret.. Tror det er godt at han er "gammel" og grå
apr 2013
Lækkert, mangler nemlig nogle bøger, skal lige have gennemgået hvilke jeg mangler. Ville være fedt hvis du havde dem
dec 2008
jeg ahr i hvert fald god erfaring med at gøre sådan. For de vil naturligt spørge ind til det, du ikke uddyber, og derved kan du selv føle at du kan styre din eksamen og være ovenpå
du skriver bare en pb, så finder vi ud af det
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 4 Svar: 30
apr 2013
Mark: HAHA! Ej, det også synd. Ved ikke hvad der er med de klovne, kender mange der er bange for dem.. Selv cirkus klovne er jeg bange for, vil slet ikke i nærheden af dem. Var i cirkus med mine små søskende og min daværende kæreste sidste år, det var den værste oplevelse i mit liv med alle de klovne..
Merete: Jeg synes faktisk jeg har godt styr på det meste med diabetes, håber bare på ikke at få et spørgsmål til noget jeg ikke kan huske. Men har det med at gå "blank" til eksamen, kan en masse indtil jeg sidder foran dem, så det som om klappen slår ned. Men tak for det!
apr 2013
apr 2009
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 10 Svar: 188
Jeg er selv lige blevet færdig med modul 1-opgaven. Hvilken herlig følelse
apr 2013
Det så dejligt når det er overstået og man bare kan ånde lettet op og slappe af! Glæder mig også lidt til at have det overstået i morgen.
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Du må heller IKKE læse inden du skal til eksamen imorgen, det vil kun gøre dig mere nervøs. Når du så er til eksamen vil du højst sandsynligt føle dig mere klar i hovedet og klar til eksamen
Det har i hvert fald tit hjulpet på mig
apr 2013
Isabelle: Har tit hørt det hjælper at sige tingene som om man har virkelig styr på det, selvom man måske kun kan huske lidt af det. Så tror jeg vil bruge det i morgen, for der vil helt sikkert være nogle ting som jeg måske ikke har 100% styr på. Håber bare de spørger ind til nogle af de ting jeg virkelig har læst meget om i dag
apr 2009
apr 2013
apr 2009
Sygeplejerske eksamen-lidt ynk