{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

hvad findes der af job? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg skal til at søge job, efter jeg har været sygemeldt med arbejdsskade. har også været opereret for den. og det begynder så småt at blive bedre.. MEN.. jeg er ufaglært.
skal læse til Make-up artist fra August, men det er jo planlagt sådan at man rent faktisk kan have et fuldtids arbejde ved siden af.
Så jeg har brug for en masse gode ideer, for lige nu synes jeg slet ikke der er nogen jobs, som jeg kan søge.. også uopfordret...

så har brug for jeres gode og kreative hjerner.
som jeg ved i har smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad findes der af job?
  • #1   9. apr 2013 Du kan altid søge butiksarbejde uopfordret smiley ... De fleste steder gemmer de ansøgningerne hvis de ikke søger ansatte på nuværende tidspunkt. Fakta, Netto, McDonalds ... Steder de ofte mangler og søger nye ansatte.

Nu afhænger det selvfølgelig meget af din arbejdsskade, hvilke job du kan varetage, men ellers ved jeg at flere sommerhus udlejningskontore søger rengøringspersonale til sommerhusene smiley

• #3   9. apr 2013 lige pt. må det IKKE være et job hvor jeg skal løfte. Da min skade er i højre skulder..
    men jeg er åben over for mange jobs, men steder som netto osv. der ved jeg man skal kunne løfte varer osv. og det må jeg ikke lige nu.
    men synes det er svært, for når man er ufaglært, og over 18 så vækker man ikke den største interesse smiley

• #4   9. apr 2013 Har du ingen gymnasial baggrund? I så fald kunne det måske være en ide at søge en stilling som kontorelev eller sekretær af en art?

• #5   9. apr 2013 nej ingen gymnasial baggrund..
    skal ikke have elevplads, da jeg jo skal uddanne mig til make-up artist som starter i august.

• #7   9. apr 2013 Ja så er jeg vidst tør for ideer.
    Det er jo som oftest de hårde / trælse jobs der er størst mulighed for når man er ufaglært, eller som studiejob, da de fleste arbejdspladser ellers prioritere folk med en eller anden form for uddannelse smiley

Jeg kender ikke rigtig noget til arbejdsmarkedet for folk med arbejdsskader, så der må nok andre folk på banen med nogle bedre forslag smiley

• #8   9. apr 2013 måske som piccoline et sted?

• #9   9. apr 2013 jeg bor i Silkeborg, så det er ikke nogen dårlig ide med at arbejde i Salling f.eks. smiley

• #10   9. apr 2013 i en bagerforretning måske?

Kommentér på:
hvad findes der af job?

Annonce