562 visninger
|
Oprettet:
hvad findes der af job? {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg skal til at søge job, efter jeg har været sygemeldt med arbejdsskade. har også været opereret for den. og det begynder så småt at blive bedre.. MEN.. jeg er ufaglært.
skal læse til Make-up artist fra August, men det er jo planlagt sådan at man rent faktisk kan have et fuldtids arbejde ved siden af.
Så jeg har brug for en masse gode ideer, for lige nu synes jeg slet ikke der er nogen jobs, som jeg kan søge.. også uopfordret...
så har brug for jeres gode og kreative hjerner.
som jeg ved i har
mar 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 206
Nu afhænger det selvfølgelig meget af din arbejdsskade, hvilke job du kan varetage, men ellers ved jeg at flere sommerhus udlejningskontore søger rengøringspersonale til sommerhusene
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 137 Svar: 494
men jeg er åben over for mange jobs, men steder som netto osv. der ved jeg man skal kunne løfte varer osv. og det må jeg ikke lige nu.
men synes det er svært, for når man er ufaglært, og over 18 så vækker man ikke den største interesse
mar 2007
nov 2010
skal ikke have elevplads, da jeg jo skal uddanne mig til make-up artist som starter i august.
mar 2007
Det er jo som oftest de hårde / trælse jobs der er størst mulighed for når man er ufaglært, eller som studiejob, da de fleste arbejdspladser ellers prioritere folk med en eller anden form for uddannelse
Jeg kender ikke rigtig noget til arbejdsmarkedet for folk med arbejdsskader, så der må nok andre folk på banen med nogle bedre forslag
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
nov 2010
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 101 Hunde: 11 Emner: 140 Svar: 2.992
hvad findes der af job?