{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

sommerferie på SU? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder, vil mig og mine veninder gerne tilbringe sommeren sammen, men da vi alle er på SU, bliver der ingen udenlands rejse..
Vi har bestilt billetter til skanderborg festival, men det er først i slutningen af sommerferien.

Er der nogle der har forslag til nogle gode ture/arrangementer der ikke koster en krig?
camping et fedt sted eller andet?

:o) på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sommerferie på SU?
  • #1   9. apr 2013 I kunne tage på telttur/kanotur op af gudenåen. Det ikke dyrt hvis man er flere om det og det vildt hyggeligt og man kan sagtens have hund med smiley

  • #2   9. apr 2013 Camping på Fanø, bliver der foreslået herfra smiley

  • #3   9. apr 2013 Lege et sommerhus? Det behøver heller ikke koste en bondegård - hmm bondegård.... I kunne også tage på bondegårdsferie smiley

  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #4   9. apr 2013 Hvad for en landsdel bor i, i?

  • #5   9. apr 2013 hi hi sikke mange gode forslag... Jeg bor i østjylland. nærmere Randers.
    Kano tur er allerede planlagt smiley det er sjovt. men tror hunde bassen bliver der hjemme smiley hi hi


  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #6   9. apr 2013 Hmm... der er jeg ikke så vandt desværre.
    Men man kan jo tage på stranden, lave picnic, grille, køre go-cart (kan ikke huske om de udendørs hedder det samne). Zoo, parker, botaniskehaver, sommer bio (hvis den kommer op til jer). Nogle gange kan man spare ved at købe de der oplevelses pakker (hvis man eksempelvis vil køre gocart), og man kan købe en "bog" med rabat billetter til lækre restauranter mm. Har i noget i jeres omegn ligesom fredags rock? Hmmm.. kan ikke komme på så meget mere..

    Har din pap også vandskræk? : )


  • #7   9. apr 2013 Der er allemandret i sverige. så det er "gratis" at overnatte i naturen.

    "Interail" ala dk, tilbyd jeres arbejdskraft for kost og logi. på bondegård, børnepasning, have arbejde, rengøring af sommerhuse osv. osv.
    Byt jer til overnatninger på campingplaser for aktiviteter med børnene, arrangere en skatte jagt eller sådan.
    I stil med udenlands back-pack rejser.


Kommentér på:
sommerferie på SU?

Annonce