992 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

feriepenge? hjælp feriepenge? hjælp

jeg er på su og har fået ca 7 i ferie penge fra sidsteår, kan ikke finde ud af hvornår jeg kan få dem udbetalt- der står de er ferie året 1. maj 2013- 1 maj 2014 , men på deres hjemmeside kan jeg gå ind og læse man kan få dem en måned før jeg skal "holde ferie" nogen der ved noget om det

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  feriepenge? hjælp
  • #1   10. apr 2013 Jeg er ikke helt med, hvad er det du vil vide?
    Jeg går ud fra du har eller har haft et arbejde..

• #2   10. apr 2013 ja self. ellers havde jeg jo ikke ferie penge tilgode... når man er på su , kan man få sine ferie penge udbetalt samtidig med su, de hører bare med i det man må tjene ved siden af. mit spørgsmpl er hvornår kan man få sine ferie penge udbetalt? på ferie kortet står der de er fra 1 maj, men der står på deres side at man kan få dem udbetalt en månede før? er der nogen der skal holde ferie omkring mej , som har fået deres feriepenge udbetalt

• #3   10. apr 2013 Du skal gå ind og indtaste hvornår du regner med at holde ferie, feks fra 20 juni - 30 juni. Så får du pengene en måneds tid før, dvs 20. maj.

• @
    @ Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 11
    #4   10. apr 2013 Du kan få dem nu, hvis du holder "ferie" i maj

• #5   10. apr 2013 sb , mange tak for svar:)

• #6   10. apr 2013 forresten , nogen der har prøvet få ferie penge udbetalt på su?

• #8   10. apr 2013 oki, og det var dine ferie penge for ferie året 13/14?

• #10   10. apr 2013 Man optjener i kalenderåret som logisk nok går fra 1/1 - 31/12 - de er så til udbetaling i det efterfølgende ferie år som går fra 1/5 - 30/4

De feriepenge som caroline j har er til brug i perioden fra maj 2013 til april 2014

feriepenge for 12/13 er optjent i 2011 og lige ved at udløbe, så har man nogen af dem er det cirka nu man skal holde noget ferie smiley

• #11   11. apr 2013 mine er dem man skal bruge i 13/14 og de kan godt udbetales nu fandt jeg ud af, man kan bare først holde ferie fra den 1. maj , men pengene får man en mån før:)

Kommentér på:
feriepenge? hjælp

Annonce