3.584 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Lightinthebox - erfaringer? Lightinthebox - erfaringer?

Hej alle.

Er der nogen der gode eller dårlige erfaringer med lightinthebox.com?
Jeg har nemlig bestilt noget derinde, og derefter læst på Trustpilot at det er en SKIDT hjemmeside, og at mange oplever at der kommer told oveni!
Derimod har jeg gode erfaringerne med hjemmesiden miniinthebox.com, og har aldrig betalt told, eller noget!

Jeg vil derfor lige høre jeres erfaringer, da jeg nu selvfølgelig er bange for om jeg har en dobbelt regning!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lightinthebox - erfaringer?
  • #1   15. apr 2013 Jeg bestilte nogle smykker derfra og ingen problemer der.. Jeg vil dog ikke begynde og bestille kjoler mm derfra, da jeg selv frygter der kommer told oven i.. Hvad jeg har læst mig frem til, så bliver det sendt fra USA og der er told mm smiley

• #2   15. apr 2013 Jeg har desværre (eller skulle det være heldigvis?) ingen erfaringer med firmaet.

Men... lige det med moms, told og gebyrer - jeg ved godt, at der er mange som ikke er klar over det, men det er altså kundens eget ansvar at sørge for at holde sig informeret om det. Det er ikke firmaernes ansvar læse op på toldregler i hele verden og oplyse deres individuelle kunder om de regler der gælder for det pågældende land kunden kommer fra.

Hvis du bestiller udenfor EU, så kan du altså godt automatisk gå ud fra at der kommer moms og Post Danmark gebyr oven i, hvis pakken bliver stoppet i tolden. Afhængig af hvad der er i, kan man også risikere at skulle betale told oveni. Du kan læse mere om det inde på Post Danmarks hjemmeside:

(link fjernet)

• #3   15. apr 2013 Så længe man kun bestiller for 80,. incl. fragt, kommer der ikke told og moms oveni, der bliver nemlig opkrævet et stort gebyr, hvis man skal betale told og moms. Bestiller man over 80,. får du en ekstra opkrævning.
    Vi plejer bare at bestille over flere gange, da porto er gratis eller næsten gratis, hvis selvfølgelig det kun drejer sig om småting.

• #4   15. apr 2013 Det jeg bestilte kostede 106 kr incl fragt.
    Så måske der kommer told på nu?
    - Men de siger også bare at på hjemmesiden miniinthebox at der kommer også told på, hvis man bestiller noget over 80 kr, og jeg har selv bestilt for over 80 kr flere gange, og der er intet told kommet på.
    Så jeg er meget i tvivl omkring det!

• #5   15. apr 2013 Hvis den bliver taget i tolden, kommer du til at betale moms og desværre også et gebyr over i på ca. 200,-. Du har åbenbart været meget heldig tidligere.

• #6   15. apr 2013 Okay, vi må håbe jeg er heldig igen så!!

• #7   16. apr 2013 Har haft gode erfaringer - men har heller ikke bestilt voldsommt store ting, har og set en vildt lækker kjole derfra, som er ret stor også...ved ikke om jeg egentlig tør,..

Men de par gange jeg har købt derfra er det jo endt op i næsten det dobbelte i pris, fordi tolden er lagt oveni...

• #8   16. apr 2013 Okay.
    - Jeg kan kun sige jeg håber inderligt ikke tolden kommer oveni, for så er det jeg har købt der fra alt for dyrt!
    Og kan kun sige at jeg aldrig tør købe derfra igen!

Kommentér på:
Lightinthebox - erfaringer?

Annonce