Lightinthebox - erfaringer? Lightinthebox - erfaringer?
Hej alle.
Er der nogen der gode eller dårlige erfaringer med lightinthebox.com?
Jeg har nemlig bestilt noget derinde, og derefter læst på Trustpilot at det er en SKIDT hjemmeside, og at mange oplever at der kommer told oveni!
Derimod har jeg gode erfaringerne med hjemmesiden miniinthebox.com, og har aldrig betalt told, eller noget!
Jeg vil derfor lige høre jeres erfaringer, da jeg nu selvfølgelig er bange for om jeg har en dobbelt regning!
dec 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 205
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
Men... lige det med moms, told og gebyrer - jeg ved godt, at der er mange som ikke er klar over det, men det er altså kundens eget ansvar at sørge for at holde sig informeret om det. Det er ikke firmaernes ansvar læse op på toldregler i hele verden og oplyse deres individuelle kunder om de regler der gælder for det pågældende land kunden kommer fra.
Hvis du bestiller udenfor EU, så kan du altså godt automatisk gå ud fra at der kommer moms og Post Danmark gebyr oven i, hvis pakken bliver stoppet i tolden. Afhængig af hvad der er i, kan man også risikere at skulle betale told oveni. Du kan læse mere om det inde på Post Danmarks hjemmeside:
(link fjernet)
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Annoncer: 1 Svar: 296
Vi plejer bare at bestille over flere gange, da porto er gratis eller næsten gratis, hvis selvfølgelig det kun drejer sig om småting.
aug 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 59 Svar: 383
Så måske der kommer told på nu?
- Men de siger også bare at på hjemmesiden miniinthebox at der kommer også told på, hvis man bestiller noget over 80 kr, og jeg har selv bestilt for over 80 kr flere gange, og der er intet told kommet på.
Så jeg er meget i tvivl omkring det!
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Annoncer: 1 Svar: 296
aug 2012
aug 2011
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 133
Men de par gange jeg har købt derfra er det jo endt op i næsten det dobbelte i pris, fordi tolden er lagt oveni...
aug 2012
- Jeg kan kun sige jeg håber inderligt ikke tolden kommer oveni, for så er det jeg har købt der fra alt for dyrt!
Og kan kun sige at jeg aldrig tør købe derfra igen!
Lightinthebox - erfaringer?