{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Ung mand knivdræbt.. {{forumTopicSubject}}

I morges kl.8 blev jeg vækket af et opkald fra min veninde, jeg nåede ikke at tage telefonen i første omgang, og tændte lige for tvét, af ren rutine. Jeg nåede lige at se lidt af et indslag om en ung mand der er dræbt af knivstik i nat, da min veninde ringer mig op igen. jeg tog telefonen og fik en hulkende veninde i røret..

Hun spurgte "Har du set "det" på facebook?"
Jeg spørger forvirret om hvad der er sket og om hun er okey.
Hun svare så helt grådkvalt at *navn* er blevet stukket ned i nat og at lægerne ikke kunne redde ham..

Det er simpelthen så ubehageligt og surrealistisk en oplevelse!
Jeg er stadig helt ude af mig selv, græder og tænker kun på hvor forfærdeligt min veninde og de pårørende må ha' det... jeg kan ikke forstå det.. Gernings mændene sku være på hhv. 26,32 og 36 år.... voksne mennesker?! hvad fanden sker der..

Jeg er desværre lige blevet en del mere mistænksom overfor udenlandske unge mænd, endnu mere nu end før..

Mit egentlige formål med den her tråd er nok bare at komme af med lidt luft... og så at huske alle på at passe på hinanden...

(link fjernet)


-undskyld hvis det er lidt rodet, jeg er stadig helt rystet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ung mand knivdræbt..
  • #1   24. apr 2013 Arhmen for helvede...

    Kunne de for helvede ikke opføre sig ordentligt, så sådan noget lort det er ikke eskalerede helt ud af proportioner...


  • #3   24. apr 2013 smiley smiley :(

    Det er så unfair !!!!!!!

    Ville ønske man kunne gøre noget forbyggende OG straffe betydeligt bagefter......


  • #4   24. apr 2013 Altså nu er man sku heller ikke en af guds bedste børn hvis man går og yder hærværk på folks biler havde det været min bil havde han nok heller ikke sluppet helt uskadt fra det. Men derfra og til at slå ihjel det er selvfølgelig ikke i orden men det er hærværk mod biler heller ikke.. Så kunne man tænke hvad blev det næste??

  • #5   24. apr 2013 Det gør mig ondt!

    Jeg synes det er så meget en falit erklæring at ty til vold på den måde, pistoler, knive, osv. osv.
    Virkelig ting der kan slå et menneske ihjel med..

    Hvad "blev der af" en flad lussing eller et knyttet næve!
    <b>IKKE AT</b> det skal gøres retfærdigt at slå eller bruge vold, men et slag i maven dør man jo ikke ligefrem af, frem for at få en kniv i mave er langt mere farligt!


  • #7   24. apr 2013 En lækker kælling - jeg kunne ikke være mere enig!

    Jeg er faktisk ikke klar over hvem der ydede hærværk, jeg havde forstået det som at det var den anden gruppe der startede det. Men jeg kan self have misforstået det..




  • #9   24. apr 2013 Indtil videre har jeg ikke fået oplyst at det var den dræbte der udøvede hærværk på bilen... Nogen der ved om det er fakta eller bare et skud i tågen?

  • #10   24. apr 2013 Jøsses....

    Tænk at dræbe fordi ens bil bliver smadret smiley


    Kan godt forstå de blev sure meeeeeeen.....


  • #12   24. apr 2013 Ah, ja den havde jeg misset. Kan godt forstå man bliver sur, men ligefrem at ty til at slå ihjel.. det er sku voldsomt..


  • #14   24. apr 2013 Allergisk - Ja, det havde været mere passende.

  • #15   24. apr 2013 Problemet idag er jo at man ikke nøjes med at give en røvfuld, idag skal man gerne trampe,sparke,hoppe eller stikke på folk, når de ligger ned....

    Det er så trist en udvikling der er kommet gennem de sidste 10 år smiley


  • #17   24. apr 2013 Hvem skriver han er en god dreng ? smiley



  • #19   24. apr 2013 Var.... smiley

  • #20   24. apr 2013 Oooh ja okay...

    Intet retfærdigør mord ! Men ja sådan en bølle kan lave handlinger der har konsekvenser i den retning - specielt i disse tider som Rene også er inde på smiley det rr helt galt!

    Er glad for at hverken min nevø, kæreste, storebror eller kammerater går i byen eller opholder sig på de mest "udsatte" steder !!!! smiley


  • #22   24. apr 2013 Man kan gøre meget for ikke at sætte røven i klaskehøjde ja !!!!

  • #23   24. apr 2013 Jeg er enig med jer, og jeg kan kun ryste på hovedet, og føle med hans familie, kæreste og venner...


  • #24   26. apr 2013 - og lige for en anden ting. Nu er der gået et par dage siden.
    jeg skrev en lang støttende besked til min veninde på dagen, og har også sendt en besked til hende i dag, for at høre hvordan hun har det. Jeg føler mig helt dum og spørger, for hun har det selvfølgelig forfærdeligt.

    Jeg har virkelig svært ved at finde ud af hvordan jeg skal forholde mig, som hendes veninde.
    Jeg har mest af alt lyst til at skubbe det væk og ikke tænke på det, men det kan jeg bare heller ikke få mig selv til. Det ville jeg jo heller ikke ha hvis det var mig det var sket for.

    Jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg kan gøre for hende, der er jo ikke rigtig noget der kan hjælpe på selve situationen, men hun skal ikke være alene.. hvad ville i gøre?


  • #25   26. apr 2013 Hvad er din veninde i forhold til den dræbte ?

  • #26   26. apr 2013 Drab er aldrig ok.
    Men jeg mangler noget baggrunds viden til at dømme (nok også derfor jeg ikke er dommer i denne sag)
    Så vidt jeg har forstået er en gruppe lømler/banditter/bøller/møgunger kald dem hvad du vil, igang med at smadre en af de 3 brødres bil, Hvilket brødrene forsøger at standse.
    Hvorfor det udviklede sig til drab kan man så kun gisne om. Trak en af brødrene kniv? Var hensigten at true eller dræbe? Trak en af bøllerne kniv og en af brødrene fik fat i den? Var det nødværge eller hensigten at dræbe?
    Der er meget vi ikke ved.
    Drab er ikke i orden, men der kan være formildende omstændigheder.
    Hærværk er ikke i orden. Ingen formildende omstændigheder.

    Ked af det men min medlidenhed går til familierne til de involverede, og til dels (en smule) til drabsmændene. Drab er ikke i orden men Gud hvor er jeg træt af unge som ikke kan opføre sig ordentligt, Bander især.


  • #28   26. apr 2013 Ib - Ja min gode veninde var kæreste gennem 5 år med den dræbte. smiley

    Calles moar - Jeg er enig med dig, jeg er ked af at det endte i drab, men grunden til jeg er så skide ked af det, er fordi min veninde som var kæreste med ham, nu får vendt op og ned på sit liv, og er så frygteligt ked af det.. og hans familie er det godt nok også synd for.

    Isabelle - Ja, det er jo ikke til at sige hvad der er sket, og hvorfor det endte som det gjorde. smiley


Kommentér på:
Ung mand knivdræbt..

Annonce