{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Clip on/ off hair extensions HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg brugt en mindre formue og bestilt sådan nogen kvalitets clip extensions. det er første gang, og jeg får dem klippet til hos en frisør, men har i nogle gode råd til hvordan man sætter sådan nogen på ordenligt og rigtig, og FAST, så det ser naturligt ud smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Clip on/ off hair extensions HJÆLP
  • #1   26. apr 2013 Du kan øve dig i at lave smalle baner i dit hår. Lav en bane hår, der er en cm. omme bag i nakken og sæt resten af håret op. Extensions i, ny bane. Du kan se med et håndholdt spejl, om det sidder ordentligt. Du kan vælge at sætte dem lige eller lade alle banerne gå ned i en bue afhængig af din frisure.
    Hvis det skal holde mere end nogle timer, og du har glat hår (som mig), kan du toupere håret let helt inde ved hovedbunden, inden det sætter det i. Husk at lade hårlakken tørre, inden du clipser på. Det kan godt tage lidt tid, men det giver et holdbart resultat. Jeg touperer stortset altid, fordi mit hår er så glat.
    Der er også masser af videoer på YouTube.

Ellers er du velkommen her (med/uden hund), så giver jeg en kop kaffe og hjælper dig :o)

• #2   26. apr 2013 Det lyder super.. hvor bor du henne af? smiley

• #3   26. apr 2013 nu så jeg lige at du ikke bor særlig langt væk fra mig. (silkeborg)
    Kunne være super lækkert hvis du gad hjælpe med dem smiley så kunne vi måske samtidig lave en hygge dag ud af det med hundene smiley

• #4   27. apr 2013 Det kan ve bestemt! Det er også rigtig svært i starten, ti man lige har tarvet på det! :o)
    Du kan bare sende mig en sms 29460230 - jeg er dog ikke hjemme i næste uge, altså fra mandag, da jeg skal til London. Men ellers har jeg tid og bil.

• #5   27. apr 2013 Har ingen forstand på extensions, men bliver bare SÅ glad, når jeg ser, hvordan (fremmed) mennesker hjælper hinanden med store og små ting her på HG!

Dejligt at vide, at der stadig findes sådanne personer!

Så tak til jer 2 for lige at gøre min lørdag en tand bedre smiley

Nå, afsted i skoven med hundevapsen! Rigtig god weekend alle sammen smiley

• #6   27. apr 2013 Åh, det er jeg glad for! Hav en dejlig tur, jeg skal også ud med min, når han har spist!

smiley

Kommentér på:
Clip on/ off hair extensions HJÆLP

Annonce