{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

LOPPER HJÆÆÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!(;

Jeg har en lille langhåret chihuahua, han døjer konstant med lopper har simpelthen snart prøvet alt. intet har virket. Vaskede ham mandag med loppeshampoo de var alle væk, indtil hertil morgen så var der 2stk. igen. forstår det ikke.. Vores kat, får ingen overhovedet. kan i hjælpe mig, med hvad jeg kan gøre?:( ..

Og de har lavet sår på hans mave hvad skal jeg gøre ved dem, det ser ud til de klør lidt?:(

Knuss herfra os.
- håber i kan hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LOPPER HJÆÆÆLP!
  • #2   1. maj 2013 Du skal huske at sprøjte hele dit hjem til med noget der dræber lopperne også. først gøres der rent (støsuge og vaske gulv) så sprøjter du hjemmet til.
    Hvis jeg var dig ville jeg gå til dyrlægen og få capstar piller, de gør så lopperne smutter med det sammen, så giv dem udenfor, derefter giver du forebyggende advantage fx. ved jeg er rigtig godt. Det skal gives hver 4-6 uge mener jeg.

• #3   1. maj 2013 han kom ikke tåle dem der du drypper i nakken desværre så mister han alt pelsen i nakken..
    Jamen har sprøjtet lejligheden og støvsuget og vasket gulv. nu har jeg smidt hans hundekurv ud, så det ikke er den de sidder i.. har vasket alt hvad der kan vaskes han har været i nærheden af. og ja, vasket ham og katten og bare prøvet alt.

• #4   1. maj 2013 Du skal sprøjte med noget (kan ikke huske hvad det hedder, men noget med B og vist nok 192 eller sådan noget) det kan fåes i bilka eller mange dyreforretninger. Du skal vaske alt på 50 grader eller fryse det i et døgn. Alle steder hvor din hund befinder sig skal enten vaskes eller sprøjtes (sofa, seng, gulvtæppe)
    Du skal prøve capstar så, også spørge dyrlægen hvad du kan få af forebyggende der ikke er pipetter i nakken

• #5   1. maj 2013 okay. men alt det med spray osv. har jeg gjort.(:

• #6   1. maj 2013 Loppehalsbånd måske?

• #7   1. maj 2013 Måske han kan tåle frontlige vet spray? det er ikke ligesom det i nakken, det skal på hele kroppen, og min erfaring er at det virker medre end frontline combo vet. det er også det man bruger til hvalpe smiley

• #8   1. maj 2013 syns jeg har hørt man kan gi hunden hvidløg ,

• #9   1. maj 2013 katten skal også ha dryp i nakken

• #10   1. maj 2013 Hvis der virkelig er et slemt loppeangreb, så skal man støvsuge hver dag, indtil der ikke kommer nye lopper frem. Æggene kan ligge i lang tid, før de klækkes.
    Loppen lægger som regel æggene i hundens pels, og så drysser de af, alle de steder, hvor hunden har været.
    Har den været i sofaen, så kan der være æg. De kan komme på dit tøj, komme med ind i klædeskabet, ryge ned i mellemrum mellem gulvbrædder, i sammensygninger på puder, i sengetøj, i madrasser.
    Det kan være et helvede at komme af med dem.

Da vores kat havde lopper for en del år siden, havde den ligget i noget vasketøj, så loppeæggene kom med ind i skabet. Jeg fattede simpelthen ikke at det blev ved indtil min søn en dag fortalte mig, at katten havde taget en lur på hans rene tøj, før det blev lagt på plads.
    Da først alt tøj blev vasket, og skabene også, så stoppede lopperne med at komme.
    7-9-13 har vi ikke haft lopper i huset de sidste 10-15 år. Vores hund har aldrig haft lopper.

Grundig rengøring og vask af al ting, er alfa og omega, hvis man vil slippe af med lopperne.

• #11   2. maj 2013 Tak alle sammen vil prøve mig frem med jeres råd:)

Kommentér på:
LOPPER HJÆÆÆLP!

Annonce