484 visninger
|
Oprettet:
LOPPER HJÆÆÆLP! {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!(;
Jeg har en lille langhåret chihuahua, han døjer konstant med lopper har simpelthen snart prøvet alt. intet har virket. Vaskede ham mandag med loppeshampoo de var alle væk, indtil hertil morgen så var der 2stk. igen. forstår det ikke.. Vores kat, får ingen overhovedet. kan i hjælpe mig, med hvad jeg kan gøre?:( ..
Og de har lavet sår på hans mave hvad skal jeg gøre ved dem, det ser ud til de klør lidt?:(
Knuss herfra os.
- håber i kan hjælpe mig.
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.602
Hvis jeg var dig ville jeg gå til dyrlægen og få capstar piller, de gør så lopperne smutter med det sammen, så giv dem udenfor, derefter giver du forebyggende advantage fx. ved jeg er rigtig godt. Det skal gives hver 4-6 uge mener jeg.
apr 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 6
Jamen har sprøjtet lejligheden og støvsuget og vasket gulv. nu har jeg smidt hans hundekurv ud, så det ikke er den de sidder i.. har vasket alt hvad der kan vaskes han har været i nærheden af. og ja, vasket ham og katten og bare prøvet alt.
jul 2012
Du skal prøve capstar så, også spørge dyrlægen hvad du kan få af forebyggende der ikke er pipetter i nakken
apr 2013
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.366
jul 2012
mar 2006
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 546
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.865
Loppen lægger som regel æggene i hundens pels, og så drysser de af, alle de steder, hvor hunden har været.
Har den været i sofaen, så kan der være æg. De kan komme på dit tøj, komme med ind i klædeskabet, ryge ned i mellemrum mellem gulvbrædder, i sammensygninger på puder, i sengetøj, i madrasser.
Det kan være et helvede at komme af med dem.
Da vores kat havde lopper for en del år siden, havde den ligget i noget vasketøj, så loppeæggene kom med ind i skabet. Jeg fattede simpelthen ikke at det blev ved indtil min søn en dag fortalte mig, at katten havde taget en lur på hans rene tøj, før det blev lagt på plads.
Da først alt tøj blev vasket, og skabene også, så stoppede lopperne med at komme.
7-9-13 har vi ikke haft lopper i huset de sidste 10-15 år. Vores hund har aldrig haft lopper.
Grundig rengøring og vask af al ting, er alfa og omega, hvis man vil slippe af med lopperne.
apr 2013
LOPPER HJÆÆÆLP!