{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

visdomstænder og blæner {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg er ved at være rigtig godt træt af min mund for at sige det lige ud!
Jeg har blæner over det hele (en allergisk reaktion på tomater)
Spiser ikke tomater igen!

Også har jeg to visdomstænder i undermunden som ikke helt er kommet frem endnu, men nu der gået et eller andet i tandkødet, har prøvet det før og det er ikke tandkøbsbetændelse, men det er en kratigt hævelse..

Alt dette gør at jeg ikke kan lukke munden, snakke ordentligt, spise, kysse min kæreste, og drikke ordentligt..
Og nu er det på 3 dagen, så tænkte på om der var nogle om havde prøvet lign. og havde nogle gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  visdomstænder og blæner
  • #1   3. maj 2013 Av, det lyder.. smertefuldt. :s

Jeg fik på et tidspunkt en blæne i munden, da jeg var mindre. Tandlægen rådede mig til at skylle munden med mundskyl, da jeg ikke rigtig kunne børste tandkødet der hvor blænen sad. Den forsvandt af sig selv igen.

Har du snakket med tandlægen - evt. fra de(n) tidligere gang(e)?

• #2   3. maj 2013 Ja jeg bruger også mundskyl for fulde gardiner smiley

Jeg har ikke lige kontaktet tandlægen endnu... men bliver måske desværre nødt til det...

• #3   3. maj 2013 Jeg har det samme konstant, det plejer at gå i sig selv efter nogle uger, og det er VILDT smertefuldt, du kan om ikke andet få noget pencilin der får hævelsen til at falde, for det er betændelse smiley

• #4   3. maj 2013 Øv. smiley
    Ja, det lyder som en god idé.

• #5   3. maj 2013 Min ene visdomstand lavede også en masse ballade med betændelse. Det kunne kommer over et par timer og så gøre så ondt at jeg ikke kunne spise, tale normalt eller lukke munden. (pga betændelsen) Det resulterede i penicillin et par gange og til sidst måtte den ud. Nu håber jeg bare den sidste arter sig.
    Den tand som måtte ud var heller ikke kommet helt frem.

• #6   4. maj 2013 tusind tak for jeres råd, er det bare pencilin gennem egen læge så?

• #7   4. maj 2013 Tandlægen udskriver penicillin.
    Jeg har samme problem.

Min tand kommer aldrig helt frem.. den er blevet delvist blotlagt ved en operation, men den ligger så tæt op af kæbeknoglen , der går op til leddet, så man ikke kan skære mere fri uden at blotlægge knogle, og det er vist ikke så godt at gøre..

Så jeg samler mod til at få den tand fjernet.. den er virkelig irriterende og svær at holde ren

• #8   4. maj 2013 Okay, så må jeg jo afsted til tandlægen for første gang i 2 år smiley ja jeg ved godt det dumt.... men har simpelthen ikke haft pengene til det...

• #9   4. maj 2013 Nej det er noget skidt at få blottet knoglen. Det skete da jeg fik fjernet min og så gjorde det først ondt. Men det skulle være meget usædvanligt at det blev så slemt som det jeg havde. Det var kun hvis knoglen blev tør. Men ja til tandlægen som kan give penicillin og så håbe at det ikke bliver ved med at komme igen.

Kommentér på:
visdomstænder og blæner

Annonce