{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.292 visninger | Oprettet:

Kingsmoor og allergi {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Lige nu for vores hund kingsmoor pure havfisk da hun er allergisk overfor lagermider.. (blodprøvebevist) så det er ikke protein allergi i nogen form overhovedet..

Burde hun så ikke også kunne spise pure kylling? Studsede nemlig lidt over at der står '' kartoffel (stivelsesmel) ''

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kingsmoor og allergi
  • #1   17. maj 2013 jo det vil jeg mene hun kan. men prøv at gib kingsmoor et kald eller skriv til dem på deres facebookside.

• #2   17. maj 2013 jo det skulle hun i følge det de skriver, den skulle kunne spise alle dem der hedder pure..

det er det jeg har fået forklaret af sælgeren af kingsmoor

• #3   17. maj 2013 Jeg studser også lidt over dette

http://www.dpil.dk/dpil2005/HTML/lagermider.htm

Der står at de kan komme i frø, og der er frø i den der kingsmoor, men det er der både i havfisken og kyllingen?

• #4   17. maj 2013 Kim, regner med du har læst det hele i den artikkel/link.

Det er sådan at du ikke 100% kan undgå lagermider, da de vil kommer over tid. Ja, de kan også komme i frø, men ikke særlig mange, og er tørring sket under ordentligt forhold, er det også minimalt hvad der er af lagermider.
    Der vil også være en højere forekoms i f.eks. hvede, da det er et korn, med meget stivelse, og derfor også kan optage meget fugt hvis det får muligheden, og det er kun med til at gøre levevilkårene for lagermiderne bedre.

Der vil også komme flere og flere lagermider i dit foder, derfor er det vigtigt at opbevare det rigtigt, og så lade være med at købe ind til for lang tid af gangen, så du har så frisk foder som muligt hjemme hele tiden.

Kommentér på:
Kingsmoor og allergi

Annonce