{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Ugens gode oplevelser? {{forumTopicSubject}}

Ja, inspireret af Ninas ord i en lidt tidligere tråd: "kke alt skal være dårligt på HG, til tider er der virkelig ting, der bare fungerer ", så synes jeg vi skal slutte ugen, med at fortælle og de GODE oplevelser (med eller uden hunde) Nogen, der er med på den?

Jeg har haft en god uge:

Mandag - lang vagt på arbejdet, men efterfulgt af superhyggeligt instruktørmøde, med planlægning af en alternativ sommerafslutning for holdene.
Tirsdag - endnu længere vagt på arbejdet, men med søde kunder og kolleger.
Onsdag - ned og træne Rally med Aqui for første gang i et år. Jeg er glad for, at det gik godt, for han skal til stævner i næste weekend.
Torsdag - afslutning med det skønneste hvalpehold. De var dygtige og lavede en god afsluttende prøve allesammen.
Fredag? Tjaaah - brunch på jobbet, og tidligt fri, og SÅ skal jeg ud og nyde det gode vejr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ugens gode oplevelser?
  • #1   17. maj 2013 Prøver lige at se om jeg kan finde noget positivt fra denne uge.. Hmm okay vi havde en god tur til agility i mandags smiley Og... Hmm nej det må være det smiley

  • #2   17. maj 2013 Altså det er ikke sket endnu men jeg skal være sammen med kæresten og vi har første månedsdag på søndag smiley

  • #4   17. maj 2013 Jeg glææææædes over, at kunne bidrage med lidt positivt smiley

    Tirsdag - Hundesvømning med 2 bjæfere og skøn roadtrip med en sød pige smiley
    Torsdag - hundeleg, grill og hygge smiley
    Fredag - Æresport-bygning her kl 17 smiley
    Lørdag - Bryllup, iiihhh det bliver skønt smiley


  • #6   17. maj 2013 Jeg bestod min prøve i genetik i denne uge smiley

  • #7   17. maj 2013 TAK for alle de dejlige, positive, livsbekræftende indlæg - og tak til Nina for inspiration til det smiley

  • #9   17. maj 2013 Onsdag-fredag har vi haft besøg af min brors Samojede han. Det har været super hyggeligt og begge hunde har nydt hinanden og fået leget en hel masse. Enzo leger aldrig frit med andre hunde fordi han er den race han er, men ham og hans "fætter" har bare et super godt forhold til hinanden på trods af at de er hanner og begge 3 år gamle.

  • #10   17. maj 2013 Niks, min veninde der skal det smiley

    Vi har kun været sammen 11 år, kæresten og jeg... Vi er slet ikke nået til at blive gift smiley


  • #11   17. maj 2013 Åhh jamen der har da været mange gode ting. Vi fik hentet en ny hunkanin til datteren (den anden døde meget pludseligt). Stella (kaninen) var ikke spor tam og var ikke rigtig blevet nusset med. Man allerede efter to dage kom hun futtende hen til hegnet for at tigge mælkebøtter smiley Hun er SÅ sød smiley
    Græsset blev slået for første gang i år. Sikke en dejlig duft smiley
    Vejret begynder at ligne noget jeg kan lide smiley
    I aften skal vi have gæster. Smørrebrød og rugbrødslagkage er menuen smiley
    I morgen er det min fødselsdag smiley


  • #12   17. maj 2013 Jeg har lige overstået min eksamen i naturvidenskab i dag, som jeg var MEGET nervøs for, og ikke turde håbe på mere, end at jeg bare bestod, men jeg endte sq med et 10-tal, så jeg har været på en glad sky hele dagen:)
    Efter en rigtig dårlig og virkelig lang uge:/


  • #13   17. maj 2013 Jeg har fået sommerferiejob på den afdeling, jeg har været i praktik på her i foråret, og det bliver SÅ godt smiley
    I min nuværende praktik på barselsgangen får jeg lov til at holde en masse små, lækre nyfødte babyer - det bringer et smil på læben HVER gang smiley

    I morgen kommer min mor og hendes mand på besøg hos os smiley

    Og i dag er der lækkert vejr i haven! (Se billed)


    profilbillede
  • #14   17. maj 2013 Tak minion:)

  • #15   17. maj 2013 Jeg har generelt bare haft en dejlig uge, dejlige unger og hunde, godt nok en mand der arbejder meget, men så bliver vi da ikke trætte af hinanden smiley Hesten har aldrig gået bedre... jamen jeg er bare glad smiley

    Onsdag fyldte vores ældste søn 13, det fejrede vi både på selv dagen og om torsdagen.
    Og noget af det der gør mig i godt humør er, at jeg er nået langt i haven smiley

    Sidst men ikke mindst... vejret er skønt.. det må da kunne få alle i godt humør smiley


  • #16   17. maj 2013 Efter halvanden måned har jeg endelig fået resultater i laboratoriet. Og da jeg præsenterede dem for min proffessor i onsdag fik jeg meget ros! At det så ovenikøbet er noget helt nyt/ikke set tidligere i denne sammenhæng gør at det højst sandsynligt udmunder i min første artikel er ret fedt!

    I denne her uge var der blåbær i frugtkassen vi får hver uge, mums morgenmad! Og jeg har flottet mig og købt ben & jerrys til dessert i aften, som skal spises, som den gør bedst: direkte frA bøtten!

    På hundefronten er det skønt at se glæden da "hans" badebassin endelig er blevet fyldt (et eller andet vandbassin på 5*15 meter på DTU vi flittigt gæster om sommeren)
    Derudover har vi bare haft nogle rigtig dejlige ture og jeg ser frem til en ekstra fridag på mandag og en lang morgentur i skoven i morgen mens kæresten sover tømmermænd ud.



Kommentér på:
Ugens gode oplevelser?

Annonce