{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Aften-tråd :) {{forumTopicSubject}}

Ja, så sidder man her en mandag aften og kigger ud over mit værelse.. Her er kasser, sække og ting alle vegne.. Flytte-rod, ja tak! Nu står den på afslapning, inden dagen imorgen fortsætter med at pakke alle tingene ned..

Det der med at flytte hjemmefra er et kæmpe spring og der er både nerver og sommerfugle i maven, for det er jo sammen med manden i mit liv smiley

Hvad fordriver i andre tiden med her denne aften??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aften-tråd :)
  • #2   3. jun 2013 Ej, stoooooort TILLYKKE!! Det er da en fantastisk mandag for jer så.. Det er jo virkelig stort! smiley Sommer, sol & baby - perfekt jo smiley

Mareridt? Ja, specielt fordi vi har skulle vente på at svigermor flyttede, så det hele har været sådan lidt af et helvede og min tålmodighed er meget meget lille smiley

• #6   3. jun 2013 vi var igennem flytterodet i slutningen af januar, da vi flyttede fra hver vores lejlighed sammen i en fælles en.

charlies mor: stort tillykke, så godt tråden smiley

vi slapper bare af, overvejer at sætte en film på og flade ud til

• #7   3. jun 2013 Tillykke! smiley

Jeg sidder i min seng og redigerer billeder. Prøver desuden at tage mig sammen til at gå i seng. Har 6 timers årsprøve i skriflig samfundsfag i morgen, så burde virkelig få noget søvn.

Sidder også og spekulerer over om min kat virkelig kunne finde på at få flere killinger. Hun fik 4 fredag aften, og nu render hun rastløst rungt og miaver igen...

• #8   3. jun 2013 Lige nu keder jeg mig. Vi har lige gjort hovedrent herhjemme og været på aften tur med Marley. Tillykke til jer, med jeres nye hjem. smiley

• #12   3. jun 2013 Stort tillykke Charlies mor smiley

Jeg sidder i sommerhus oppe i Lihme og hygger smiley
    Veninden og Gudsønnen sover trygt og dybt (veninden måtte smides i seng, da hun sad og sov i stolen *G*)
    Fadia sover ligeledes ved mine ben, så bare mig der er vågen *G*

Er ikke rigtig træt endnu, men kommer SÅ meget til at fortryde det, hvis jeg ikke snart går i seng, da Gudsønnen med sikkerhed banker på døren ind til mit værelse senest kl.6 i morgen tidlig *G*

• #13   3. jun 2013 Hehe, det lyder ikke synderligt som at der overhovedet er nogen som kan lide at flytte!? smiley

Jeg elsker, at gå og sætte på plads, men alt rodet kunne jeg sagtens undvære.. Jeg bor hjemme nu og det samme gør kæresten.. Hans mor flytter så til sin kæreste og så lejer vi hendes lejlighed, så det er heldigvis ikke ukendt farvand jeg skal ud på smiley

• #14   3. jun 2013 Stort tillykke.

lige nu er jeg på arbejde startede min vagt kl 15.30 i dag og har fri kl 07 i morgen tidlig

• #15   3. jun 2013 pernille

det er også skønt, når tingene begynder at komme på væggene, og alle tingene lidt efter lidt finder sin plads smiley Men flytteryd og -stress siger jeg pænt nej tak til smiley

• #16   3. jun 2013 Philip G - Puuuuha, jeg ville dog ønske, at jeg havde et arbejde.. smiley

Karina - lige nu ligner mit eget hjem en rodebutik og når jeg tager til kæresten, er der rodebutik med hans ting og hans mors ting i rodebutik smiley

• #17   3. jun 2013 pernille

haha ren rodebutik smiley her hjemme mangler vi stadig at få lidt på plads, men synes altid sådan noget tager tid..

philip
    ha en god vagt smiley
    og stemmer i med pernille, gid jeg havde et job, faktisk helt præcis en elevplads smiley

• #19   3. jun 2013 Karina - Ja, elevpladser hænger ikke lige på træerne, eller jo der er faktisk mange elevpladser, men der er bare tusinder om buddet.. Jeg starter på min elevplads til september - fik afslag i marts først og så ringede de her i slut maj og spurgte om jeg ville have stillingen alligevel smiley Så nu kan jeg bare vente..

Carina - Jeg glæder mig helt bestemt også, men jeg skal tage det store spring at flytte hjemmefra, så har også en del ondt i maven over at skulle flytte fra min mor smiley

• #20   3. jun 2013 Nu vil jeg lige meddele, at jeg har samlet nogle fantastiske tykke høm hømmer op fra badeværelset. Marley har haft sin første møg-uheld indenfor. (Tumps up)

• #21   3. jun 2013 pernille

netop, så nu håber jeg på skolepraktikpldas indtil jeg finder en....
    hvad skal du have elevplads som? Jeg leder efter en som kontorelev med speciale i økonomi smiley

• #23   3. jun 2013 Maria D - Argh ØV ØV - men det skal vel ske på et eller andet tidspunkt smiley

Karina - Jeg stoppede i skolepraktik her den 27 maj.. Jeg har fået elevplads som kontorelev med speciale i offentlig adminstration hos skatteministeriet smiley

• #24   3. jun 2013 Puhha, det er 1 år siden jeg flyttede hjemmefra.. Dog alene, og fy for satan hvor blev jeg ensom!! smiley Ville ønske min kæreste kunne flytte ind..
    Jeg synes flytterodet EFTER man er flyttet er hyggeligt, den første dag. Altså at sove imellem flyttekasser, det er bare dejligt!!! smiley Derefter skal det bare af vejen. Det er et stort men dejligt skridt! smiley

Jeg burde gå i seng. Har ryddet op og vasket tøj hele aftenen.. er godt træt, men kan ikke få mig selv til at lukke computeren ned -.-

• #25   3. jun 2013 Carina - Ja, det tror jeg skam gerne - men nøj springet er sgu alligevel stort.. Jeg har altid haft min mor i nærheden og kunne snakke med hende hele tiden om alting, men det kan jeg selvfølgelig også når jeg er flyttet smiley

• #26   3. jun 2013 pernille

det bliver da bare superspændende - held og lykke smiley

• #27   3. jun 2013 Uheld er et uheld, ja. :o)
    Kan godt følge dig i mavefornemmelsen, i at skulle flytte fra familien. Trods min mor og stedfar bor 5 min. fra os af, får jeg af og til små hjemve - man kan jo altid besøge dem.
    Så er det så hyggeligt når de byder på the og kager. smiley

• #29   3. jun 2013 Pernille J, ja man skal nyde at man har et og dem som ikke har håber jeg det bedste for.

• #30   3. jun 2013 Stefanie - Jeg tror bare det er alt postyret med at rykke det hele og få det hele til at være der. Nu skal vi male i weekenden og tror først det virkelig går op for mig hvad der skal ske, når alle tingene er væk og vi går igang med rullerne og der dufter af maling smiley

Det der med at lukke computeren - samme problem her smiley

• #31   3. jun 2013 Jeg flyttede 150 m væk, så jeg klarede hele flytningen selv. Min kæreste var på ferie, mine forældre på arbejde! NØJ jeg var glad, da jeg endelig var færdig smiley
    Held og lykke med det hele - og nyd de sidste dage hjemme hos mor! smiley

• #32   3. jun 2013 Karina - Tusinde tak! smiley

Min mor bor i Ringsted og hun vil meget gerne tilbage til Greve, hvor vi kommer fra og jeg flytter til Ballerup området, så der er små 40-50 minutter imellem - men vi har begge biler, min kæreste og jeg har en hver + hun har, sp det bliver ikke noget problem at ses smiley

Philip, jeg venter skam også bare på at kunne starte på mit eget - men jeg skal på kontanthjælp og alligevel i aktivering og på jobcenter på trods af at jeg har et arbejde..

• #33   3. jun 2013 Stefanie - Det gør jeg skam også!! smiley I det sidste år, har jeg sjældent været hjemme, så har vænnet mig en lille smule til tanken, men det at ens værelse bliver tomt er sgu spøjst.. Jeg har kørt mellem Ringsted og Ballerup i et år nu, stort set hver dag og damn det pynter ikke på økonomien og benzinforbruget smiley

• #35   3. jun 2013 Jeg ligger i min seng og vender og drejer det hele... Øv hvor er livet altså svært....
    Har fødselsdag om 35 min......

Derudover er jeg igang med min afsluttende eksamen på grundforløbet som Web integrator.

• #36   3. jun 2013 Irina - Sims, fedt! Det bragte lige nogle minder smiley Godt nok længe siden man har kastet sig ud i det! smiley

JTK - Spændende! smiley Både med fødselsdag og eksamen..

• #39   3. jun 2013 Malle, jeg måtte jo lige ind og google og det kan de godt uden problemer. (Jeg har dog oplevet det en gang før, hvor det ikke gik godt.)
    Hun virker til at være faldet til ro igen, så håber ikke der sker mere. 4 raske killinger er mere end nok. smiley

• #40   3. jun 2013 Jeg har det bare ikke smiley Men har det hjemme hos min far smiley

• #42   3. jun 2013 Åh, det er min og min fars kærestes datter, men vi har ihvertfald 3'eren og så en masse tillægspakker smiley

• #43   3. jun 2013 Sidder utålmodigt og venter på at en video skal blive færdig med at loade, så den kan ryge på youtube xD
    - Så har lige siddet og skitset en smule ^^

profilbillede
  • #46   3. jun 2013 Det er altså vanvittigt flot det du tegner!!

Ja, det må jeg da helt sikkert. Jeg havde simpelthen lige smidt det ud, men da du skrev du spillede sims, fik jeg herre lyst til det! smiley

• #48   3. jun 2013 Tusind tak ^^

• #49   3. jun 2013 Puha ja, må nok hellere se at lukke øjnene også.. Jeg skal op kl 6 og gå med vuffen og så kl 11 kommer en veninde og hjælper med pakningen smiley

Godnat, alle sammen!

• #51   4. jun 2013 Bella er meget billigt til salg lige nu. Skal op klokke 6 og hun vil simpelthen ikke sove, så hun render rundt i lejligheden og ligger sig op ved siden af mit hoved for at vaske sig, så jeg er ved at blive en smule skør og sur. smiley

Kommentér på:
Aften-tråd :)

Annonce