977 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

det var den lørdag det var den lørdag

Vi har været på dyrskue, beundre dyr, se hesteshow og shoppe igennem...

Jeg føler mig fattig... men fik da en ny ventileret ridehjelm, ridebukser, handsker, en stor pose chili, vanillestænger, taske, økocola og en håndvævet uldkappe i flysselilla.
Pixel har fået flere mini kong airsqueak, tørrede guffer, hundeposeholder og en flettet kurv.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det var den lørdag
  • #1   8. jun 2013 Du lyder ikke umidbart fattig smiley

• #2   8. jun 2013 Ventilleret ridehjelm er det ikke det vi andre dødelige kalder en cykelhjelm ?

• #3   8. jun 2013 ryan, nej ikke helt.. ikke når den sidste ridehjelm var af typen hjernekoger smiley

..hehe.. og NU er jeg fattig, godt at man har masser af mad i fryseren.

• #4   8. jun 2013 Jeg har været til DM i dressur på Broholm, og kiggede faktisk på en ny ridehjelm.. men den kostede 1700 så det skulle ikke lige være i dag smiley

Fik ikke brugt så mange penge, men har fået en rød næse !! pyhh det var varmt..

Hvilken hjelm har du købt?

• #5   8. jun 2013 Fik forresten også hilst på en masse Broholmere - sikke en dejlig race, og snakket med et pat tidligere politiheste.. Dejlig dag.

• #6   8. jun 2013 ååh nu kan jeg ikke huske hvad den hed.. det var vist et hollandsk mærke. Men den sidder godt. Fik prøvet hjelme forskellige steder, og de fleste passede ikke til min hovedform.

I tidernes morgen valgte jeg at smide min gamle fløjlssatan ud, da jeg ikke havde råd til at ride. Mest fordi jeg ikke kunne huske hvor mange slag og ture på gulvet den havde fået.. så hellere købe en ny når ridning blev aktuelt igen, og det er så nu.

• #7   8. jun 2013 Natasja.. det er super sødt af dig, tror det er 56-57. Jeg har en hjelm, men det er en ældgammel en, den er ulidelig varm at ride rundt med smiley Jeg rider en times tid hver dag, så vil have en af de der nye letvægts nogen med lufthuller smiley Af en eller anden grund er det altid mit hoved jeg sveder mest smiley

• #8   8. jun 2013 Jeps det var den lørdag.

Har os været til Dyrskue og så hjemme og grille hos mine forældre. Dejlig dag smiley

• #9   8. jun 2013 Hvor er du sød Natasja smiley Vil rigtig gerne give noget for den?

• #11   8. jun 2013 Det vil jeg rigtig gerne Natasja smiley Men insisterer på at betale porto smiley

• #12   8. jun 2013 Ja man kan købe alt muligt.
    Jeg ville dog ikke slæbe hunden med.

• #13   8. jun 2013 Du er simpelthen en sveske smiley Tusind tak.

• #15   8. jun 2013 Nej det var ikke lidt smiley

• #16   8. jun 2013 Fordi det er ikke et sted for hunde når folk går som sild i en tønde.

• #18   8. jun 2013 Natasja det er ikke det det handler om. Folk går som sild i en tønde, de mokker, masser, skubber, kører dig ned med deres pisbarnevogne og de ser INTET.
    Udover det er det tit 25 grader eller mere til Roskilde dyrskue.
    Jeg som menneske har intet imod store menneskemængder, men efter 2 timer er jeg ved at få fnidder af alle de skubbende folk.

Min søster som ikke er speciel hundemenneske og som har lidt den der "Jaja rolig nu, det er bare hundeagtigt-attitude" sagde SÅ mange gange til mig i dag at det var synd for de hunde der blev mast og trådt på.
    Hunde med halen mellem benene, listehunde med totalt lukkede mundkurve som ikke kunne ånde osv.
    Hvad skal de slæbes med for??

Laika ville ELSKE mennesker der ville snakke med hende og hun er så rolig, sød og rar, kan med alle hunde og hun hviler i sig selv.
    Men aldrig i livet om hun skal udsættes for den behandling.
    Jeg er oppe i højden og jeg får fnidder.
    Hvordan tror du det er nede i deres højde?

• #19   8. jun 2013 Roskilde Dyrskue vare 3 dage om året. Besøgstallet er omkring 90.000 så vidt jeg husker. Lørdag er den dag med flest besøgende.
    Udover alle de besøgende er der alle dem der bor derinde, køer, heste, maskiner, skraldebiler, Arlabiler osv.

• #21   8. jun 2013 Nej Natasja for jeg er IKKE sart med hensyn til hvad hunde må eller skal opleve.
    Men DER sætter jeg grænsen.
    Jeg kan ikke se hvad de skal med for.
    Flere gange i dag stod vi helt stille i flere minutter fordi vi hverken kunne komme frem eller tilbage fordi der var så mange mennesker der skulle i hver deres retning. Vi stod som sild i en tønde.
    Har været til Roskilde Dyreskue siden 2007 så ved efterhånden hvad jeg snakker om med det.

• #22   8. jun 2013 Nej men hver sin mening. Jeg havde det fint med at vide mine hunde var luftet, trætte og lå hjemme i den trygge base hvor de ikke bliver trådt på.

• #24   8. jun 2013 Vi ville feks. ind og se katteudstillingen i hallen, men vi kunne slet ikke komme ind af døren og vi kunne slet ikke se katteburene. Så vi vendte om og gik.
    Du KAN være heldig at det ikke er lige så varmt i morgen og så er søndag vist den mindste dag, altså besøgstalmæssigt.

Nu er det Schæferhunde jeg har og de er på når der er på. Men med Roskilde Dyreskue bestemmer jeg at de bliver hjemme, godt luftede, trætte og så går de ikke glip af noget.
    Andet end fnidder over alle de mennesker.

• #25   9. jun 2013 Jeg må sige som Janni, Roskilde dyrskue ville jeg heller ikke tage hund med, der er så tykt af mennesker og dyr at det bliver alt for stresset for hunden i den varme.
    Baldur ville helt sikkert have det bedst ved at blive hjemme, jeg er sikker på at det samme gælder for Janni's hunde.

• #26   9. jun 2013 Det var faktisk ok der hvor vi gik... ihvertfald indtil hesteshowet gik igang. Da det var færdigt, der var der seriøst så mange mennesker alle vegne, at det ikke var til at komme frem eller tilbage... inkl en shitload af barnevogne, og de er altså ikke udstyret med godt udsyn til hvad der er foran dem.
    Havde jeg haft pixel med der, så var hun kommet op og hænge på skulderen.

• #27   9. jun 2013 Nemlig Bente.
    Roskilde Dyreskue er ikke et sted at slæbe sine hunde med. Det er ikke for deres skyld man tager dem med.

Kommentér på:
det var den lørdag

Annonce