{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

No name
No name
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 319

Fifty shades-fri {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har haft en lidt turbolent tid og har en veninde som velmenende ville købe den der fifty shades of gray til mig, men ja hun kiggede ikke rigtig på bogen og i stedet var det så fifty shades fri hun købte, dvs som jeg forstår det, den sidste af de 3 bøger..

Kan man læse den uden at mangle de 2 andre eller ville det være helt meningsløst at kaste sig over den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fifty shades-fri
  • #2   8. jun 2013 Det vil være meningsløst - vent, og køb de to andre først. Der er rimelig mange ting i handlingen, som går igen og har betydning for resten af handlingen, i hvert fald i både et og to (har endnu ikke læst 3'ern) så jeg ville absolut ikke læse 3. bog før jeg har læst de to første.

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#3   8. jun 2013 Se jeg tænkte det sku nok, Ihh og jeg som ellers helt fra start sf har sagt de bøger ikke siger mig de store..

Men ja nu er jeg jo blevet nysgerrig og er så nød til og købe de 2 andre..

• #4   8. jun 2013 En fantastisk bøg serie smiley jeg læste dem alle tre på 1 uge, var helt væk i den. men ja læs de andre to først, ellers forstår du ikke handlingen smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#6   8. jun 2013 Hmm, nå men tak for jeres svar, så vil jeg da lade være med at læse den endnu, selv om det lige var hvad jeg havde forestillet mig hvad min lørdag skulle bruges på

• #8   8. jun 2013 Du kan godt glæde dig!!! Men ja som de andre siger så ska man læse dem i den rigtige rækkefølge

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#9   8. jun 2013 Nå men hun købte den i netto så jeg var lidt fræk og køre ned og spørger om jeg måtte bytte den uden bon, og det måtte jeg sørme så nu har jeg bog 1 smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#12   8. jun 2013 De var også i netto så jeg så det går nok smiley
    Haha helt skørt så glæder jeg mig næsten til at læse den.
    Og før sagde den mig ingenting

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#13   8. jun 2013 Jeg er helt vild med Dan Brown så jeg skal have købt inferno, dvs hans nyeste bog når jeg er færdig med dem her

• #14   8. jun 2013 Jeg læser aldrig bøger.. De fleste af mine veninder havde rost de såkaldte fitfty shades bøger, så da vi to på ferie, købte jeg 1eren og tog med og læste 1eren på 3 dage og var så sur over jeg ikke havde købt 2eren og 3eren og taget dem med. Det første jeg gjorde var at tage i føtex da vi kom hjem og købte de sidste to, de blev så læst på en uge. Man bliver virkelig bidt af dem smiley så start endelig ikke med 3eren, det vil du fortryde smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

#15   9. jun 2013 Nå men jeg gik igang med bogen igår og tænkte jeg lige ville læse lidt i den, og endte ud med at have læst de første 8 kapitler inden jeg pludselig opdagede at klokken var 1 om natten og jeg nok burde sove lidt..

Så ja den fangede selv om jeg ikke havde meget fidus til den smiley

Kommentér på:
Fifty shades-fri

Annonce