Øm pote/negl {{forumTopicSubject}}
Hej alle på HG.
Jeg har en lille FB, som jeg tror har fået lavet noget med poten/neglen. Jeg opdaget at Han humpede lidt da vi gik tur tidligere, men tænkte ikke rigtig over det da det sagtens kunne være at det bare var hans sele der kløede, og at han måske bare prøvede at klø sig mens han gik
men da vi så kom hjem i haven så jeg at han blev ved, da han løb rundt og legede med min anden FB... Jeg tænkte at jeg ville tage ham ind og se om han evt. havde noget siddende i poten, og da min stedfar så ville kigge skreg og knurrede han! ( det skal lige siges at han altså er lidt en pyldre røv, og også gør det når dyrelægen klippet hans negle eller vil kigge i ørene )
Hihi. Nå men hvertfald tror jeg at hans ene tråde pude eller negl er øm/gør ondt. Men han render stadig og leger (de leger meget vildt ) og tænker om han evt måske kunne have siddet fast i gulvtæppet eller sofaen med neglen måske? Er det noget i har oplevet før og hvad kan jeg evt gøre inden jeg evt kontaktet dyrelægen imorgen. Evt rense det eller hvordan? Neglen sidder normalt, så det er ikke fordi at den er ved at falde af eller noget?
Undskyld det meget rodet indlæg.
Mvh
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.360
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.819
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 4
Det går meget bedre idag. Idag må jeg røre uden at han registrere det.
Øm pote/negl