11.979 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Imiteret læder revner - kan det reddes? Imiteret læder revner - kan det reddes?

Som man kan se på billedet er vores sofa ikke i så god stand mere, mit spørgsmål er om det evt. kan reddes? Har søgt lidt på google, men synes ikke jeg kunne finde noget brugbart udover hvordan man forebygger dette smiley

På forhånd tak

BUM BUM og NU kom billedet på som jeg selvfølgelig glemte haha smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Imiteret læder revner - kan det reddes?
  • #1   29. jun 2013 Mine gamle sofaer gjorde det samme, jeg fandt aldrig nogen løsning på at få det lavet, men jeg indkøbte nogle sorte fleece-tæpper som jeg lagde over sædet så man ikke så det.

• #3   29. jun 2013 Mange tak for svar - vi har faktisk købt en ny sofa - men tænkte måske at en anden kunne få glæde af sofaen hvis det kunne fikses nogenlunde... Men det ser det ikke ud til! Nu får vi en i stof så der ikke sker det samme, selvom vi nu har været glade for den - den holdt bare kun knap 3 år og det er altså for lidt! smiley

• #4   29. jun 2013 Man kan ombetrække ;o) smid den i bortgives i dba, kan godt være der sidder et kreativt menneske et sted og mangler en bedre sofa end den der måske haves... Tillykke med jeres nye :o)

• #5   29. jun 2013 Jeg har en sofa magen til og med samme problem -tvivler på der er noget at gøre (udover at ombetrække, og helt ærligt, så er sofaen jo ikke i den dyre ende, så det kan vel dårligt svare sig)

• #8   29. jun 2013 Den har lige været på tilbud til 1500 kr. i JYSK og vi snakkede faktisk om at vi skulle have den samme, men tænkte lidt at jeg nægtede at skrifte sofa hvert 3. år!!
    Vi har i stedet købt denne:
    http://jysk.dk/stue/sovesofaer/sovesofa-chaiselong-bronx-morkegra

på tilbud til 2800,-

Den nuværende kostede vidst 2200 eller sådan fra dengang vi købte den!

• #9   30. jun 2013 Tja -et eller andet sted er der vel grænser for hvad an kan forvente til prisen. Det er jo en billig sofa og kvaliteten er derefter.

Jeg har været ganske godt tilfreds med min -jeg skulle bruge en ikke for stor sofa til lejligheden som jeg ikke forventer at bo i for evigt, så ville ikke ofre en formue på sofa.
    og taget o betragtning at den osse flittigt benyttes af to hunde, synes jeg egentligt den har holdt godt til prisen. Tro jeg gav 1800 i sin tid -den er jævnligt på tilbud.

Vil man have kvalitet der holder, så er pirsen jo osse en anden smiley

• #10   30. jun 2013 Det er jeg også helt enig i Michelle - jeg gider bare ikke at skulle skifte sofa hvert 3. år smiley
    Håber på den anden holder bedre, den er jo af helt andet materiale - jeg har jo også to vuffere der bruger sofaen smiley

• #11   30. jun 2013 Jeg har aldrig prøvet hund vs sofa i det materiale, så tør ikke gætte på hvordan det holder.
    Men jeg har tidl haft sofa i mikrofiber. En fantastisk lækker sofa i god kvalitet. Men trods behandling med sådan noget der skulle gøre at skidt er "lige til at tørre af" vil jeg dog sige at hunden dengang ikke fik lov at komme i sofaen uden at der var et tæppe lagt ud til den. For stof/mikrofiber vs mudderpoter er vidst ikke for heldigt smiley

.

• #12   30. jun 2013 Haha
    Vi skal også være påpasselig med våde poter smiley

• #13   30. jun 2013 Vi har en billig imiteret lædersofa. Den er 15 år gammel, og er først nu begyndt at se lidt slidt ud. Dog ikke nok til, at den bliver skiftet ud, sådan lige i den nærmeste fremtid.
    Den har holdt utroligt godt, på trods af, at hunden bruger den, både som sove- og legeplads.
    Der er kun slidmærker på det ene armlæn, og der vil jeg bare lægge et tæppe over, hvis jeg bliver træt af at se på mærkerne. Det er bare ikke så slemt endnu, så jeg vil gøre noget ved det.
    Den er iøvrigt utrolig nem at gøre ren, bare med en klud og opvaskemiddel.

Sofaen er fra Dahls Bolighus.

• #15   1. jul 2013 Vi har ellers været glade for den - men den er ulidelig at sidde i nu!

Glæder mig til at få en nye og håber på den holder længere smiley

Kommentér på:
Imiteret læder revner - kan det reddes?

Annonce