1.188 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Syg efter ferie.. Syg efter ferie..

I sidste uge var jeg på nordcypern. Vi var en dag på bådtrailer efterfulgt af bustur, og i bussen blev jeg vildt køresyg og siden der, ca 1 uge, har jeg haft vildt meget kvalme, hovedpine og let svimmelhed. Jeg har også let diarre nu.

Tænker virus på balancenerven? Eller "bare" influenza? Er ikke gravid.. Syns det er længe at være svimmel og have voldsom kvalme, for det har jeg ellers aldrig..

Går aldrig til lægen, men burde jeg gøre det?
Har nu hørt om et par stykker der har fået vitus på balance nerven efter en bådtur, men er det korrekt at man kan det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg efter ferie..
  • #1   4. jul 2013 Tænker som du selv siger virus på balancenerven, eller måske øresten. Der har man også svimmelhed og fordi man så er svimmel kan man få kvalme, da jeg havde det sidst måtte jeg spise søsyge tabletter for ikke at have kvalme konstant.
    Det kan vel også være noget virus fra insektbid/stik??

Jeg ville nok smutte en tur forbi en læge lige og få det tjekket.

• #2   4. jul 2013 Tilslutter mig øresten teorien. På youtube kan du se de øvelser man skal lave for at få dem på plads igen:-)

• #3   4. jul 2013 Det bedste er en tur til lægen, som hvis det er øresten kan henvise dig til en øre-næse-hals-læge, som kan udføre øvelserne på dig, så ørestenene kan komme tilbage på deres plads. Og husk at du ikke må køre bil, hvis det er virus på balancenerven eller øresten.

Kommentér på:
Syg efter ferie..

Annonce