{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Campingplads søges
  • #1   14. jul 2013 Vi har været på Union lido, og den der ligger lige ved siden af, Bella Italia som vi også var glade for :-).. Alle med mange danskere og børnevenlige. Vi har også været i Kroatien, men med små børn vil jeg ikke anbefale det, da der er salt i poolen og stenstrand.. Ellers har vi været et hav af steder ved gardasøen også..

• #2   14. jul 2013 Har lige siddet og kigget lidt på Bella Italia :-). Tror også manden er mest hooked på Italien, jeg er lidt mere large, men godt med Info om de små smiley

• #3   14. jul 2013 Men vil i til hav eller f.eks. Gardasøen? For så kan jeg da godt lige se om jeg kan finde flere navne på pladser vi har været på smiley

• #4   14. jul 2013 San Francesco, Isamar, cavallino, Union lido (OBS: kæmpe stor plads) alle ved adriaterhavskysten, nogenlunde børnevenlige alle sammen..

Ved gardasøen: Bella Italia, del garda, San fransesco (en anden)

Årh gid det var mig. Har været afsted mindst to uger hvert år i ca. 15 år, og i år skal jeg ikke da vi jo har fået hvalp.. Men glæd jer.
    Vi har aldrig været et træls sted i Italien.
    Hvad skal i bo i?

• #7   14. jul 2013 Vi har booked på Bella Italia, da vi nu har hørt fra flere uafhængig af hinanden at der er rigtig godt.

Vi skal afsted om en uge og tager vores campingvogn med, vi har købt for et par måneder siden. Efter vi i et par år har lånt vores forældres, blev vi enige om selv at prøve campinglivet af med eget udstyr smiley

• #9   14. jul 2013 Rigtig god tur!! Giv gerne en Update! ;-D..
    Håber pladsen er noget for jer!! :-)..

• #10   17. jul 2013 Jer der har været på Bella Italia, ved i om der er køkken med microovn i et af service bygningerne?

• #11   17. jul 2013 Marina di Venezia , så sindsyg god en camping plads. Masser af danske børn super lækker campingplads med alt ! Selv deres hjemmeside er på dansk smiley du ændre sprog oppe i højre hjørne smiley har været der nede flere år i træk

• #12   17. jul 2013 Flot så ikke lige den sidste med i havde fundet noget ;p nå men så kan det være inspiration til en anden gang ;D

• #13   18. jul 2013 Puha nej det ved jeg ikke. Ville nok ringe og forhøre mig. Er det til bæbs :-)?

• #14   20. jul 2013 ja, det ville være rart med en microovn til at lave grød og vælling i:-)

Kommentér på:
Campingplads søges

Annonce