Solariecreme - hvilken? Solariecreme - hvilken?
Svigermors råd om at bruge hendes fedtede olie med hyben i - er ikke et hit her.
Så nu leder jeg efter en Solariecreme til mine ben når jeg er udenfor - for de tager INGEN farve - det gør RESTEN af kroppen altså
Hvilken creme bruger i når huden skal have lidt ekstra farve i solen?
Jeg har kigget på Blivbrun.DK, og min hudtype er 2'eren, og jeg får disse resultater: http://www.blivbrun.dk/?hudtype=2 men jeg ANER ikke hvilken der er god - der er jo et HAV af cremer!
Jeg har dog kigget på følgende:
Australian Gold - Naturally Golden
Australian Gold - Dark Tanning Accelerator
Det behøver ikke være direkte selvbruner da jeg er en nød til at fordele det jævnt - så helst noget der fremmer bruningen uden at huden blir' rynket og rød.
Kom frit frem - fortæl hvordan i bliver brune hvis i skal bruge noget at smørre med (det må IKKE være olie)!
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 486
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
Man kan vidst også få det i Matas..
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
Viser du ellers meget ben? Jeg bruger Sally Hansen til når jeg skal i byen osv, det giver lige det perfekte finish
http://sallyhansen.com/products/skin-body/leg-care/airbrush-legs
Men ellers har jeg ingen tip hvis det skal være på hverdagsbasis
jun 2013
Følger: 9 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 602
Men hvis jeg skal være "sund" og brun, så har jeg altid været virkelig glad for Piz Buin's produkter.. De har nogle solcremer som fremmer tanning, og så dufter de såååå sweet!
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 99
Jeg viser her i sommeren gerne ben da jeg (ifølge mange) har utrolig flotte ben.
Har læst en del steder at olie er med til at gøre huden rynket hurtigere - og det har jeg også set med egne øjne. Så vil helst undgå olier.
Har aldrig prøvet Piz Buin - hvordan fungere det?
jun 2013
Men da jeg tog til bali i 2 måneder, begyndte jeg at tage kalk, tidselolie og beta caroten, og det gjorde underværker!!
Pludselig fik jeg ikke eksem mere, og jeg blev endda også brun på benene!
Jeg har nemlig haft præcist samme problem som dig
Piz buin er blot et solcreme mærke. Jeg brugte deres allergy solcreme på bali for at vænne mig til solen for at prøve at undgå eksem, og det virkede perfekt. Derefter trappede jeg ned på faktor, og endte med at bruge deres creme som har faktor 6 men som også øger bruningen, - og så self kokos olie ved siden af..
aug 2008
Jeg får noget medicin som egentlig er mod min hovedpine, men den har altså også taget min eksem - win win situation!!
Jeg må i matas i morgen og titte efter Piz Buin så. Hvad med vand - holder den til det? Smitter den af på tøj og er fedtet? Jeg har en Allison creme lige nu, men tror ikke helt den virker som jeg vil ha' den til og den tager 100 år om at tørre.
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 179 Svar: 362
jun 2013
De øger vidst melanin produktionen..
Hvad er det for noget hovedpine medicin? (lige nysgerrig)
Den holder til vand,- men som med alt andet solcreme skal man self putte det på engang imellem igen..
Den er IKKE fedtet. Den tørrer ind virkelig hurtigt, og så er man bare lækker silkeblød i huden. Og så dufter den rigtig dejligt. Har aldrig oplevet at den er smittet af på noget som helst
aug 2008
Jeg smider lige en privat med medicinen
Jeg har altid troet at Piz Biun efterlod striber og orange skær! hihi
jun 2013
Jeg ved at der er mange af de inkarnerede solariecremer som har selvbruner i, men det er altså bare ikke det samme
dte er sjovt,- jeg troede også engang at piz buin KUN var olier. Jeg tror det har noget med deres flasker at gøre. det ligner sådan nogle der kunne komme benzin eller tjære ud af
aug 2008
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
aug 2008
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
aug 2008
aug 2008