4.951 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Solariecreme - hvilken? Solariecreme - hvilken?

Svigermors råd om at bruge hendes fedtede olie med hyben i - er ikke et hit her.

Så nu leder jeg efter en Solariecreme til mine ben når jeg er udenfor - for de tager INGEN farve - det gør RESTEN af kroppen altså smiley

Hvilken creme bruger i når huden skal have lidt ekstra farve i solen?

Jeg har kigget på Blivbrun.DK, og min hudtype er 2'eren, og jeg får disse resultater: http://www.blivbrun.dk/?hudtype=2 men jeg ANER ikke hvilken der er god - der er jo et HAV af cremer!

Jeg har dog kigget på følgende:
Australian Gold - Naturally Golden
Australian Gold - Dark Tanning Accelerator

Det behøver ikke være direkte selvbruner da jeg er en nød til at fordele det jævnt - så helst noget der fremmer bruningen uden at huden blir' rynket og rød.

Kom frit frem - fortæl hvordan i bliver brune hvis i skal bruge noget at smørre med (det må IKKE være olie)! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solariecreme - hvilken?
  • #1   17. jul 2013 Jeg kigger lige med. Min mave er mørke brun trods solcreme og min ben er ligeså hvide som sne smiley

• #2   17. jul 2013 Jeg bruger noget kokosolie fra Thailand..

Man kan vidst også få det i Matas..

• #3   17. jul 2013 Det der australien gold virkede ikke på mig, da jeg tog solarie for at blive lidt brun og forberede mig på solen til ferien. Det klistrede og stank og det var også det eneste smiley

Viser du ellers meget ben? Jeg bruger Sally Hansen til når jeg skal i byen osv, det giver lige det perfekte finish smiley

http://sallyhansen.com/products/skin-body/leg-care/airbrush-legs

Men ellers har jeg ingen tip hvis det skal være på hverdagsbasis smiley

• #4   17. jul 2013 jeg bruger også ren cocos olie som jeg har taget med hjem fra Bali.. smiley

Men hvis jeg skal være "sund" og brun, så har jeg altid været virkelig glad for Piz Buin's produkter.. De har nogle solcremer som fremmer tanning, og så dufter de såååå sweet! smiley

• #5   17. jul 2013 Jeg bruger faktor 30 og andre dage 10 på skuldre og brystkasse da jeg ellers får eksem (får dog medicin nu, så bliver brun i stedet for!). Men mine ben bliver bare ikke brune. De ser måske lidt rødlige ud en dags tid og så er de hvide igen. Vildt frustrerende.

Jeg viser her i sommeren gerne ben da jeg (ifølge mange) har utrolig flotte ben. smiley problemet er bare farven.

Har læst en del steder at olie er med til at gøre huden rynket hurtigere - og det har jeg også set med egne øjne. Så vil helst undgå olier. smiley

Har aldrig prøvet Piz Buin - hvordan fungere det? smiley

• #6   17. jul 2013 jeg har også lidt enormt meget af soleksem,- virkeligt slemt.
    Men da jeg tog til bali i 2 måneder, begyndte jeg at tage kalk, tidselolie og beta caroten, og det gjorde underværker!!
    Pludselig fik jeg ikke eksem mere, og jeg blev endda også brun på benene!
    Jeg har nemlig haft præcist samme problem som dig smiley

Piz buin er blot et solcreme mærke. Jeg brugte deres allergy solcreme på bali for at vænne mig til solen for at prøve at undgå eksem, og det virkede perfekt. Derefter trappede jeg ned på faktor, og endte med at bruge deres creme som har faktor 6 men som også øger bruningen, - og så self kokos olie ved siden af.. smiley

• #7   17. jul 2013 Så hvis jeg f.eks køber Piz Buin faktor 6, så hjælper den samtidig med at jeg bliver brun? Altså samme effekt som de jeg har kigget på i forvejen? smiley

Jeg får noget medicin som egentlig er mod min hovedpine, men den har altså også taget min eksem - win win situation!! smiley

Jeg må i matas i morgen og titte efter Piz Buin så. Hvad med vand - holder den til det? Smitter den af på tøj og er fedtet? Jeg har en Allison creme lige nu, men tror ikke helt den virker som jeg vil ha' den til og den tager 100 år om at tørre.

• #8   17. jul 2013 Kigger lige med:)

• #9   17. jul 2013 ja, de har sådan nogle bestemte nogen som hedder et eller andet med enhance tanning,- og de kommer i forskellige faktorer.
    De øger vidst melanin produktionen..

Hvad er det for noget hovedpine medicin? (lige nysgerrig)

Den holder til vand,- men som med alt andet solcreme skal man self putte det på engang imellem igen..
    Den er IKKE fedtet. Den tørrer ind virkelig hurtigt, og så er man bare lækker silkeblød i huden. Og så dufter den rigtig dejligt. Har aldrig oplevet at den er smittet af på noget som helst smiley

• #10   17. jul 2013 Okay, jeg må i matas i morgen og kigge. smiley Tusind mange tak. Så skal jeg nok komme med update. Hvordan med når man har været i bad og vasket sig og evt. barberet ben? Holder farven? smiley

Jeg smider lige en privat med medicinen smiley

Jeg har altid troet at Piz Biun efterlod striber og orange skær! hihi

• #11   17. jul 2013 altså der er jo ikke selvbruner i,- den hjælper dig blot med at blive brun ude i solen.
    Jeg ved at der er mange af de inkarnerede solariecremer som har selvbruner i, men det er altså bare ikke det samme smiley og man bliver heller ikke lige så smuk brun af dem smiley

dte er sjovt,- jeg troede også engang at piz buin KUN var olier. Jeg tror det har noget med deres flasker at gøre. det ligner sådan nogle der kunne komme benzin eller tjære ud af smiley hahah. men det er altså bare utroligt lækre solcremer smiley

• #12   17. jul 2013 Jeg må ned efter noget i morgen. hvilken af dem kan du anbefale? smiley

• #13   18. jul 2013 Jeg bruger dove summer glow.det virker rigtig fint og man får en fin kulør efter 3 dages brug. Jeg smører mig ind i det hver dag efter bad og ingen har nævnt noget om at det ser kunstigt ud. Tværtimod spørg folk om jeg har været på ferie :-)det er vigtigt at være omhyggelig med påføringen og at man vasker hænder og negle bagefter for et pænt resultat

• #14   18. jul 2013 Lotte D: det er lige nøjagtigt sådan noget det ikke skal være. Som skrevet er jeg ikke god til at fordele det og jeg leder efter noget der fremmer bruningen fra solen og ikke en selvbruner. smiley

• #15   18. jul 2013 Nå okay....ja det duer ikke hvis man sjusker, så kommer der pletter/striber:-)

• #16   18. jul 2013 Har købt Piz Buin nu, vender tilbage når den er afprøvet over en periode. smiley

• #17   4. aug 2013 Også en lille update her: Piz Buin virker fint! Er blevet pæn brun, men den virker altså kun på mine lår, og ikke min leg!! smiley Meget mærkeligt.

Kommentér på:
Solariecreme - hvilken?

Annonce