1.649 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Underviser i dressur/spring, midt/vestjylland Underviser i dressur/spring, midt/vestjylland

OBS: Dette er <b>ikke</b> en annonce, men jeg spørger efter hjælp.

Dette emne er allerede lagt op på HesteGalleri, men tænkte at der måske var nogle herinde der også kunne hjælpe, og når den nu er sat som Off Topic, så går det nok smiley

Ja, jeg vil gerne til at have noget undervisning (har indtil videre i alle de 13 år jeg har redet, ikke fået undervisning, og ja, det har været en fejl, men kan ikke skrue tiden tilbage).

Jeg har prøvet at søge på HesteGalleri, og fandt en der kunne lyde lidt interessant, men hvor kan man ellers søge henne? Har søgt på DBA, men der var intet.
Det skal være en der kan komme ud til mig og undervise, eftersom jeg ikke har mulighed for at komme ud til personen for at få undervisning.

Kender I evt. nogle gode undervisere? Det er primært dressurundervisning, da den jo skal være på plads, men er det en der også underviser i spring gør det intet. Det er primært i spring min passion ligger, men jeg vil først have helt styr på dressuren inden jeg begiver mig mere ud i springningen.

Hvis det dog er en springunderviser der ligger fokus i dressuren, gør det intet smiley

Jeg bor i midt/vestjylland, midt i mellem Holstebro og Skive, hvis det lige er til nogen hjælp smiley

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning inkl bortskaffelse af affald 1.200 kr.
  • justering af låger 500 kr.
  • Hækkeklipning. Vedbend. Grundstørrelse er 550kvm og hækken er 90m lang (det er inklusive to sider på den del, der vender mod gaden). Den er mestedels 2m høj. Jeg kan godt leje hækkeklipper og jeg har en stige. Det skal pakkes i hæveposer men jeg kan køre dem væk. 1.400 kr.
  • Vand løber ud af højre side i maskine maskine 1.390 kr.
  • Skifte en lås i en hoveddør til en smartlock 1.500 kr.
  • Sætte et panel på plads - FRB 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underviser i dressur/spring, midt/vestjylland
  • #1   28. jul 2013 Du kunne tage ud på de nær omliggende rideskoler og se om du kan finde en god berider smiley

• #2   28. jul 2013 Har du kigget på hestenettet?

• #3   28. jul 2013 Der er ingen heromkring der er berider, så vidt jeg ved, de rideskoler der ligger tættest på mig er Sevel og Lem, og der er ingen af de undervisere der er beridere (mener ikke at Boy fra Lem er) og tror ikke jeg kan få nogen til at køre ud til mig alligevel, når de er tilknyttet en rideskole smiley Men kan selvfølgeligt ikke sige noget om det smiley

Og det behøver ikke absolut være en der er uddannet berider, men det skal være en der ved hvad han/hun snakker om, og som har det på plads smiley

• #4   28. jul 2013 Nej Tucksen, det vil jeg da lige gøre smiley

• #6   28. jul 2013 Har nu kigget på Heste-Nettet, og der var desværre ingen der tilbød undervisning i mit område smiley

Må sige at jeg har fundet en jeg gerne vil have undervisning af, men desværre bor hun alt for langt væk smiley Og tror næppe at hun vil køre hele vejen fra Aalborg for at undervise en person, og tror nu heller ikke jeg har råd til det, med transporten oveni smiley

• #7   28. jul 2013 Jeg bor imellem Holstebro og Skive, i en lille by der ligger lidt uden for Vinderup smiley

• #8   28. jul 2013 Hvad da Kathrine :)?

• #10   29. jul 2013 Kør ud på et eller flere af de større opstaldningssteder i nærheden og tal med dem, der har opstaldet der. Det er tit den bedste måde, de vil kende flere og sikkert have erfaringer med en del.......

• #11   29. jul 2013 Mit problem er bare Kirsten, at jeg selv skal finde en underviser, og jeg kan ikke bare køre ud, da der dels ikke rigtigt er nogle store opstaldningsteder omkring hvor jeg bor, i hvert fald ikke hvad jeg ved af, og eftersom jeg kun er 16 og skal finde en selv, kan jeg ikke køre ud smiley

Det er derfor jeg søger efter en her over nettet, som der kan køre ud til mig smiley

• #12   29. jul 2013 Jeg købte i sin tid min gamle hest af en der hedder Lene Karmark - mener jeg.. Hun bor i Vinderup, men underviste dengang i Skive. Prøve om du kan finde frem til hende. Hun er ikke berider, men skulle være knald dygtig.

• #13   29. jul 2013 Kan se at Lene Karmark underviser i Sevel og Holstebro Rideklub, men hvad koster det at få hende ud? Og hvad koster det pr. km hun skal køre?

Og underviser hun ikke mere stævneryttere og dem der rider de højere klasser?

• #14   29. jul 2013 Jeg mener ikke, at du skal køre ud med din hest, men bare få snakket lidt med andre ryttere i omegnen. Mund til mundmetoden er tit den bedste at få anbefalet undervisere på.
    Tit får man på den måde rigtig mange kontakter, det er det nu meget rart at have.....

Da jeg for 15 år siden flyttede, så tog jeg et par eftermiddage min cykel og kørte omegnen tyndt, på den måde fandt jeg både en super god privat opstaldning samt nærved liggende ridebane og ridehus. At jeg på den måde også fandt nogle gode ride-sammen-med-venner, det er en hel anden snak.

Kontakter er altid gode at have....

• #15   29. jul 2013 Kirsten: Forstod godt at du ikke mente jeg skulle køre ud med ponyen bag i en trailer smiley

Men det jeg mente med at skulle køre ud er, at jeg selv skal finde min underviser, så kan ikke komme ud til nogle steder, da jeg bor i en meget lille by, der ligger mellem Holstebro og Skive, og kan ikke blive kørt ud, medmindre jeg cykler smiley Det er derfor jeg prøver at finde en via. nettet smiley

• #16   29. jul 2013 Nogen der kan sige noget om Søren Graversen?

Min mor har selv fået undervisning af ham for mange år siden, men er der nogen her der ved hvor han underviser henne, hvad det koster og om han kører ud?

• #17   29. jul 2013 Aner ikke hvad Lene koster og hvad niveau hun underviser på. Jeg har bare købt hest af hende, og fik det indtryk at hun er ret dygtig smiley

• #18   29. jul 2013 Okay, og ja, hun er helt sikkert dygtig, men min mor mener bare at hun vidst mere underviser stævneryttere og ryttere der er på et noget højere niveau end mig smiley

Jeg aner ikke rigtigt hvilket niveau jeg er på, netop fordi jeg ikke har fået undervisning i de 13 år jeg har redet smiley

Men jeg overvejer meget Søren Graversen, hvis jeg kan finde ud af lidt mere om ham smiley

• #19   29. jul 2013 Prøv at ringe til Lene hvis det andet glipper.. Hun virkede rigtig sød da jeg købte hest af hende smiley

• #20   29. jul 2013 Det vil jeg helt sikkert gøre smiley

• #21   15. okt 2015 ved godt det er et gammelt opslag men ville egentlig bare hører hvad du fandt ud af den gang? da jeg har lidt samme problem i dag:-)

• #22   17. okt 2015 Jeg blev kontaktet af en som gerne ville undervise, trods hun skulle køre ret langt for det - hun var under uddannelse som BBH instruktør smiley

Dog skulle hun sidste sommer på universitetet, men har siden hen fået undervisning af min dyrlæge, som er en knaldhamrende dygtig springrytter (og også dressurrytter) smiley
    Hun er enormt dygtig og jeg er meget tilfreds med hende, og så var der ingen problemer hvis jeg gerne ville have hende til at hoppe op på min pony (4-års under tilridning), det har hun gjort en gang, og ja, jeg ville trygt overlade min pony til hende, super fin rytter der rider for lette hjælpere og ikke presser hesten til noget den ikke er klar til smiley
    Dog har jeg ikke fået undervisning i lang tid nu, da der først lige var noget sommerferie der stod for døren, og siden har hende jeg fik undervisning sammen med (vi kører ud til dyrlægen, og jeg er afhængig af hende den anden for at jeg kan komme afsted, da det er hende der kører hestene), ikke har haft tiden til det.
    Men rigtig dygtig underviser jeg fik fundet mig - dog har hun ikke specielt meget tid til at have mange elever, da hun har sit arbejde som dyrlæge at tage sig af, og så har hun selv nogle heste og heste i ridning, hvor den ene af hendes egne er klar til landsstævner efterhånden, og går MB på distriktplan smiley

• #23   17. okt 2015 Facebookgrupper er ret gode steder at finde den slags...

Kommentér på:
Underviser i dressur/spring, midt/vestjylland

Annonce