{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Billigst at veksle valuta ? {{forumTopicSubject}}

Hej - står i den situation at jeg skal til Sverige her d. 13 og skal have vekslet en del danske penge om til svenske så ville lige høre folk herinde hvor de mener det gøres billigst herhjemme i Danmark ?

Eller om der evt. Er en Nordea bank ved stockholms lufthavn hvor man kan gå ind i banken da det nok ikke er muligt at hæve 9000 svenskekroner direkte fra automat ?

Hilsen Jessica smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigst at veksle valuta ?
  • #1   5. aug 2013 Hmm...hvis du har Nordea kan du gratis hæve i deres automater men ved faktisk ikke om det også er gratis at bruge selve banken. Prøv evt at spørge din filial smiley Ellers er der Forex...og hvis du har "gratis hverdag" i banken er det vist også billigere.

• #2   5. aug 2013 Har godt set på forex men der kommer det til at koste omkring 400 kr bare at veksle
    - og det alligevel 7500 danske kroner jeg skal have hævet så tror ikk det er muligt at veksle via automat derhenne når det er så meget smiley
    Har ikke "gratis hverdag"

• #3   5. aug 2013 Det kan du tilmelde dig på nettet smiley Ellers snak med banken så et jeg sikker på de kan hjælpe med svar. Det kunne jo være du evt kunne hæve så mange penge i automaten. Mener vi i Dk kan hæve op til 9000 kr pr dag.

• #4   5. aug 2013 Må jeg prøve smiley synes bare kun det er omkring de 5000 man kan hæve om dagen i danmark, men kan os være mig der har været forkert på den hehe.

• #5   5. aug 2013 Du kan i bankens åbningstid hæve 15000,00 i automaten.

• #6   5. aug 2013 gå ind til din bankrådgiver og snak med hende.. rigtig mange idag, veksler gratis i deres egen bank.. lufthavnen skal du ikke veksle i.. ellers snak med dine forældre / nogen venner osv om der er en der veksler gratis..

jeg har eks. vestfyens bank, jeg veksler gratis..
    min far har danske bank han veksler gratis

• #7   5. aug 2013 Vi veksler også gratis i banken smiley Selvfølgelig er der forskellig kurs alt efter hvor du veksler...men tal med banken smiley

• #8   5. aug 2013 Jeg er i Nordea, jeg skulle bruge små 3.000kr lavet til Lira, jeg havde dem kontant, gik ind i banken, og betalte 35kr for både mig og min veninde i alt, og det er om man er kunde eller ej smiley Det skete for lige knap 1mdr siden.

• #9   5. aug 2013 Skal du med færgen så plejer de også at have en veklse bod som ikke er dyr

Ellers hav danske sedler med, og betal med dem du får så svensk igen, men ingen veksle gebyr, bare husk at bruge mønterne først for du kan ikke veklse mønter tilbage når du kommer hjem

• #10   5. aug 2013 Okay mange tak for jeres svar smiley

Hehe Ryan F - jeg tvivler på opdrætteren af den hund jeg skal have, gider at ha' danske penge (:

Kommentér på:
Billigst at veksle valuta ?

Annonce