503 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

tablet hjælp tablet hjælp

Hej alle sammen
Jeg har her i dag investeret i en Microsoft surface tablet og synes egentlig at design og system er lækkert nok - den har også office pakken som er et stort plus da jeg gerne vil bruge den til studie
MEN! Der er næsten INGEN apps i den store der er, ingen spil, ingen nyheder, ingen facebook osv som jeg altså savner meget og har brugt via min iphone

Nu overvejer jeg at bytte denne til en anden tablet med et android system og flere apps! Jeg har læst at samsung køre med noget der hedder polaris office? Hvad er dette? Er det godt at bruge? Og sidst men ikke mindst: er der stor forskel på en galaxy tab 2 til en tab 3?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tablet hjælp
  • #2   8. aug 2013 Jeg så den godt til kun 1666 kr smiley

Men har du det der hedder polaris office? Og hvordan fungerer det lige, du nævner nogle note programmer. Jeg ville gerne kunne skrive opgaver på ??

• #3   8. aug 2013 hej Maria

Du har ret, der er nogle lidt anderledes funktioner på en surface RT men den kan faktisk de ting du spørger efter + en del til som gør den mere oplagt til arbejdsbrug end en android tablet.
    først skal du have alle apps vist i markedet (store). Du åbner store, derefter hiver du panelet i venstre side frem og vælger indstillinger. Derefter vælger du indstillinger igen. Herinde finder du 2 settings for fortrukene sprog + tilgængelighed. De står fra start til ja, sæt dem til nej. Derefter vil du have MANGE apps i storen. Derefter kan du i storen også finde en Facebook App, nyheder, vejret, spil osv osv.
    RT har office og lige om lidt kommer outlook til RT også, meldt fra microsoft.
    derudover kan man på en surface lave content sharing...dvs. at man kan sætte sin surface til en ekstern skærm via microHDMI stikket i siden så du både kan bruge den til internet + have dokumenter på dens egen skærm.
    Surfacen har direkte opkobling til Microsoft skydrive og dette bør du overveje at bruge til dokumenter osv, også hvis du har en hjemmepc. Derved kan du altid have dine dokumenter hjemmefra tilgængelig på din surface + have dem med rundt.

Skype er netop lavet til Surface også, så du kan faktisk alt med en surface smiley

• #4   8. aug 2013 Louise
    Hvis jeg kunne havde du lige fået et ordentligt smækkys!!! Nu kan jeg jo finde forskellige spil osv TAK!! Det var præcis det jeg savnede, da jeg selv spiller en masse og også har en lillesøster der gerne vil bruge den

• #5   8. aug 2013 Det må så blive kæresten min du skal gi et kys smiley
    Det var ham jeg satte til at svare dig, da han selv har en surface smiley

• #6   8. aug 2013 Louise
    Haha smiley

Tænkte på om du ikke kunne spørge din kæreste om han kender et sted med billig skærmbeskyttelse? Og bruger han cover udover det der er med tastatur? Mange tak på forhånd

• #7   8. aug 2013 Han har hverken skærmbeskyttelse eller ekstra cover til den smiley

• #8   8. aug 2013 nå okay smiley
    Så jeg prøve at søge lidt rundt - skal nemlig have mest mulig beskyttelse smiley

• #10   9. aug 2013 Rikke
    Jeg har et super godt tastatur på denne og office med Word, så den "eneste" forskel er jo skærmstørrelse smiley

Jeg synes nu det fungerer på præcis samme måde som min stationær. Men selvfølgelig har jeg denne til hvis min tablet bliver mangelfuld.

• #11   9. aug 2013 Surface har nemlig et ret godt tastatur, så den er fin at arbejde på smiley

• #13   10. aug 2013 Jeg klarer mg indtil videre fint her - Og ja jeg har også en 24" på min stationær, men derfor tror jeg da sagtens jeg kan bruge denne smiley

• #15   11. aug 2013 Okay men regner nu med at beholde den - vi er blevet så gode venner smiley

Kommentér på:
tablet hjælp

Annonce