3.185 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Eva Trio gryder Eva Trio gryder

Hej.

Er der nogen herinde der har Eva Trio gryder derhjemme.

Imerco har tilbud på dem fra i næste uge, og mangler hårdt nye gryder, da dem vi har nu er 3 år gamle og kostede kun 300kr for dem alle, så de er ved at være godt slidt.
http://www.imerco.dk/Default.aspx?id=6171&ProductID=100329344

Hvordan er gryderne? Er de pengene værd.
Hvad med håndtagene, bliver de varme?
Har man brug for flere af samme størrelse?

Kom med jeres erfaring om disse gryder.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eva Trio gryder
  • #1   10. aug 2013 ??

• #2   10. aug 2013 Hold da op - det var billigt...
    Jeg har de gryder og er glad for dem - har haft de fleste i 6 år.
    Mht håndtag - de bliver ikke varme, men kasarolle håndtaget er lidt anstrengende at holde på. Da der ikke er skruer i går de perfekt i opvaskemaskinen. Bemærk at tilbudet er uden låg som altid købes seperat. Der findes 3 slags låg, massiv, glas og et nyere et med gummi og hældefunktion..
    Et tilbud jeg ville benytte mig af hvis jeg ikke havde dem i forvejen.

• #3   10. aug 2013 Har desuden lige fået den store wok i fødselsdagsgave i juli og er så glad for den smiley

• #4   10. aug 2013 Og li til det med størrelserne - den på 3.6 l har jeg også i sådan sort stegegryde hvilket er meget anvendeligt..

• #5   10. aug 2013 Ja det er nemlig meget billigt Mulle, også derfor det nok bliver dem jeg vil købe.
    Ja låg har jeg nok set skal købes seperat, har du låg til hver en gryde ?

• #6   10. aug 2013 Det er samme låg til kasarolle og 2.2 l og samme låg til 3.6 l og 4.8 l. I starten havde jeg ikke låg til dem alle - har nu 2 af hver lågstørrelser, selvom jeg har 3 store gryder (2x3.6 + 4.8). Savner aldrig låg. Vil li sige, at da de 2 ældste låg kun har et langt håldtag kan det være bøvlet at hælde vand fra - men det nyere låg med gummi har 2 små håndtag så tror det er nemmere - har det dog ikke selv..

• #7   10. aug 2013 Okay, det må jeg lige kigge på når jeg kommer ned til imerco på mandag..

• #8   10. aug 2013 Jep - god grydejagt smiley

• #9   10. aug 2013 Jo tak smiley ..
    Så håber jeg de har dem hjemme, hehe..

Håber jeg bliver glad for dem.
    Vi skal holde julefrokost i år for M's søskende og partner, og muligvis vores første jul sammen, og første jul i vores hus. Så de skal nok blive brugt godt.

• #10   10. aug 2013 Jeg har haft mine Eva Trio gryder i noget der ligner 12-13 år efterhånden. Men de skulle altså også have været skiftet ud for et par år eller tre siden.

Jeg synes i DEN grad det tilbud der er værd at kigge nærmere på - dog ville jeg helst selv have gryder med slip-let - det er det, jeg har nu.

De andre holder dog sikkert længere.

Håndtag - lidt varme kan de godt blive.
    Jeg har været glad for kasserolle og gryde i samme radius.

• #11   10. aug 2013 For mig et det to forskellige redskaber - bruger slip let til nogle ting og stålgryde til andre til. Min sliplet er også lettere slidt efter de 6 år, men ikke stålgryderne.. slip-let må så heller ikke komme i opvaskeren, hvilket jeg sætter pris på med de andre smiley

• #13   10. aug 2013 Jeg har også Eva gryder...men har den serie der hedder multi. Er rigtig glad for dem og de holder...dog er min duraline kasserolle ved at være godt slidt...men det er egen fejl. Har brugt stål piskeris i den...og det kan den altså ikke lide smiley

Jeg har de almindelige stål låg til de små og mellem og "kugle" låg til min suppgryde. Så er jeg sikker på der kan være en kylling i smiley

Mht til håndtagene så synes jeg nu de godt kan blive varme...men det klarer et viskestykke nu fint smiley

• #15   10. aug 2013 Og ja...ville anbefale gryderne smiley

• #16   10. aug 2013 Linda - jeg har også brugt stål de sidste par år på mine dura line.

De første år købte jeg også evas piskeris, men det betaler sig ikke mere. De er slet ikke så holdbare som de var.
    Faktisk har jeg et tudsegammelt plastikris med kun et kryds, som er det eneste foruden stål, jeg kan bruge.

• #17   10. aug 2013 Ha ha ja CH...det er lige præcis det samme her...har et meget fancy piskeris fra Le Creuset men det ligger bare ikke lige så godt i hånden som det gamle billige stål piskeris smiley Men er glad for mine gryder smiley

• #18   10. aug 2013 Jeg har nogle Dura Line - det er jo selvfølgelig ikke helt det samme, men dem er jeg godt nok glad for smiley

• #19   10. aug 2013 Jeg har dem og hader dem som pesten , håndtagende bliver skide varme fordi de er nittet fast i gryden.... Jeg køber dem aldrig mere

• Dorte A
    Dorte A Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Svar: 3
    #20   4. maj 2024 Jeg kan fortælle Jogser at mine eva trio gryder og sauter pande med kuppel låg er fra 1988, og jeg skal investere i nye snart, det bliver ihvertfald også eva trio, jeg har bl.a. aldrig oplevet at min risengrød er brændt på i dem, så jeg anbefaler dem også varmt

• Dorte A
    Dorte A Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Svar: 3
    #21   4. maj 2024 Jeg kan fortælle Jer at mine eva trio gryder og sauter pande med kuppel låg er fra 1988, og jeg skal investere i nye snart, det bliver ihvertfald også eva trio, jeg har bl.a. aldrig oplevet at min risengrød er brændt på i dem, så jeg anbefaler dem også varmt

• #22   4. maj 2024 Dorte A - Hvorfor hive en 10 år gammel tråd op?

Kommentér på:
Eva Trio gryder

Annonce