{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Madpakker?! {{forumTopicSubject}}

Nu hvor jeg starter igen i skole imorgen leder jeg efter en masse inspiration til sunde madpakker da jeg sidste år brugte ALT for mange penge i skole kantinen.
Det skal være sundt evt. med få kalorier da jeg er i gang med tabe mig. Håber i har en masse lækre forslag smiley

BILLEDE af min Lady som lige har bidt sin nye boldt i stykker...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Madpakker?!
  • #1   14. aug 2013 Jeg har INGEN gode forslag. MÅ bare beundrer det lille kysseklare fjæs der smiley

• #2   14. aug 2013 Jeg tager ofte kødrester fra dagen før og kommer i en pastasalat.
    Ellers laver jeg en god hjemmelavet sandwich - som er meget bedre end dem i kantinen smiley
    Og så blender jeg ofte bær og frugter sammen med enten juice eller A38 og har med i en flaske.

• #3   14. aug 2013 Jeg får fedtfattig yougurt "yoggi" til morgenmad med lidt rosiner i.
    Til middag får en rugklapper med salat, pålæg og agurk og evt lidt løg - til det har jeg købt den lette mayo at komme i den, så det er ikke er så tørt.

Ellers kan du også have lidt blandet salat med, og evt et grovt stykke brød.

Det er ihvertfald sund mad - Jeg har tabt snart 6 kg på 1½ månede - ved bare at ligge min kost om :-).

• L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 133
    #4   14. aug 2013 Jeg laver ofte tunmousse (den uden smør) som jeg ruller ind i blade af spidskål. De er lette at have med og smager supergodt smiley

• #5   14. aug 2013 L H - Må man få en opskrift? smiley

• #6   14. aug 2013 Kom igang med at bage selv smiley Jeg bager ALT brød vi spiser her hjemme selv...der findes et hav at spændende (og sunde) opskrifter på brød og boller på nettet.

2kg mel koster 10kr, gær 1kr, og så skal du gerne bare bruge lidt mælk/vand og andre små ting, feks gulerødder eller andet.

Man kan selv bage rigtig meget brød for ingen penge... og så smager det bare bedre.

• #7   14. aug 2013 Warps med det fyld du nu kan lide smiley

Har haft lavet dem med tunsalat, kalkun, roastbeef og røget laks smiley Og så er det bare at fylde de grøntsager i du nu har hjemme...jeg bruger spidskål istedet for salat...det bliver ikke slattent. Ellers kande bruge revet gulerod, peberfrugt, rødløg dampede asparges og grønne bønner. Agurk bliver hurtigt slattent og vådter meget...ligeså tomat...her kan du dog skære kærnerne fra og bruge kødet i stedet.

Husk der skal lidt smørelse til at holde dem sammen smiley

• L H
    L H Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 133
    #8   14. aug 2013 Stine - Jeg bruger bare denne http://www.arla.dk/opskrifter/Tunmousse-/

• #9   14. aug 2013 Vi har købt sådan nogle rygbrødssubs fra kohberg, putter hamberyg tomat skiver, agurkeskiver og to salat blade, de smager dejligt og er saftige. smiley ellers så tag nogle grov toast skiver med avokadomos og salt og peber på, nam nam siger jeg bare. smiley

• #10   14. aug 2013 har I køleskab til rådighed?

For så kan du lave noget hjemmebikset bulgursalat, med forskellige grønsager, krydderier, evt. lidt kød og en lille slat fedtfattig dressing.

En pose gulerodsstave er osse hyggelige at sidde og gnaske på, sådan stille og roligt i løbet af dagen.

• #11   14. aug 2013 Ville ønske jeg gad lave lækre madpakker.
    Jeg gør rent to forskellige steder og når jeg går fra det ene sted til det andet, går jeg forbi både brugsen og netto. Har en dårlig vane med lige at købe noget på vejen. Og nu er der kommet bake-off i vores netto som jeg benytter mig af hver dag smiley Prøver dog at holde mig til det grove og ikke for meget af det *GG*

• #12   14. aug 2013 Jeg plejer at købe nogle frokostboller - alternativt kan du jo lave dem lidt sundere selv smiley Så køber jeg noget salat og noget kød/laks af hvad jeg gerne vil have. Udover det laver jeg smoothie som jeg drikker til morgenmad (det glider nemmere ned - er ikke så god til fast føde når jeg står op) og jeg kan tage med i skole hvis jeg er sent på den smiley

Kommentér på:
Madpakker?!

Annonce