1.366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kaninbur i flere etager? Erfaringer? Kaninbur i flere etager? Erfaringer?

Hejsa smiley

Vi er i gang med et større indretningsprojekt herhjemme, og i samme omgang, bliver kaninen flyttet.

Hun kommer til at få et indhegnet område, som hun kan have hele tiden.

Jeg har så kigget lidt på disse:

http://dyrenesnetsalg.dk/gnaver-18/indebure-til-gnaver-samle-selv-23/

Er der nogen herinde, der har erfaringer med lignende?

Vil kaninen komme til at bruge de øvrige etager?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaninbur i flere etager? Erfaringer?
  • #1   14. aug 2013 Altså jeg har et udendørs bur til min datters kanin i 2 etager, hun hopper selv op og ned...

• #2   14. aug 2013 Ok smiley

Har du forskellige ting på de forskellige etager?

Eller mad og vand på begge?

Hvad med huler?

Hun har et hus i hendes nuværende bur, som hun eeeeelsker, Bør hun også have på den/de andre etager?
    Eller hvad med i indhegningen/løbegården?

smiley

• #3   14. aug 2013 Hun har kun mad og vand i løbegården, som er nederst... Øverst er der et hus hun kan gå ind og putte sig i, og ellers er det primært løbegården hun er i... smiley

• #4   14. aug 2013 Den vil uden tvivl komme til at bruge alle etager. Hvis det bare er som opholdsrum er det fint nok. Du skriver jo også hun får permanent adgang til et hegnet område. Her går jeg ud fra der er plads til at hoppe, løbe og strække sig som en glad kanin smiley

• #5   14. aug 2013 Fubert - ja selvfølgelig får hun plads til at lege smiley

Hun kommer også ud af buret til daglig, som det er nu, men jeg kan bare mærke, at hun er blevet lidt mere aktiv, og så er hun en energisk og glad lille pige, så jeg vil give hende så meget plads, som muligt hele døgnet. Som det er nu, er hun nødt til at være rimelig overvåget, når hun er ude, for hun gnaver/graver i alt smiley

Anika - tak smiley

• #6   15. aug 2013 Det lyder godt Charlotte. der er bare så forfærdelig mange kaniner der sidder i et alt for lille bur hele deres liv smiley Men din kanin har jo så heldigvis en omsorgsfuld og betænksom ejer smiley

• #7   15. aug 2013 Jeg har kaninsikret hjemmet. Alle ledninger er væk og resten af tingene hun ikke må gnave i lægger jeg tæpper over. Jeg tror at din ninus ville blive glad for flere etager da trappen også træner nogle muskler hun normalt ikke får brugt når hun bare hopper rundt smiley

• #8   16. aug 2013 hun gnaver/graver/skubber bare tæppet væk smiley

Hvis I vidste, hvor lang tid hun kan bruge på at forsøge at komme ind under sofaen, til trods for et tæppe, der hænger ned for med sofahynderne i klemme, så hun ikke bare kan trække tæppet væk.....

Og når SÅ det lykkes for hende at komme ind under sofaen, kan hun bruge MINDST lige så lang tid på at grave/gnave i den forhenværende pyntepude, som ligger i klemme mellem et sofaben og bunden på sengen. Der er nemlig et lille bitte hul bagved, som hun kan smyge sig igennem ind til under sengen, som hun synes er helt fantastisk........

smiley

Fubert - Ja, det er der desværre.... Men hende her er altså ikke købt for at blive glemt og gemt som bur-kanin....

• #9   16. aug 2013 Jeg har også hørt noget om at man kan smøre ledninger ind i citron saft og så vil de ikke bide i det, men andre synes at det er ekstra lækkert

• #10   16. aug 2013 Jeg har ikke lyst til at gøre forsøget så smiley

Kommentér på:
Kaninbur i flere etager? Erfaringer?

Annonce