{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

Salg af LP plader? {{forumTopicSubject}}

Halløj

Min mor har en del gamle LP plader, både hele albums og singler. Hun har snakket om at hun gerne vil sælge dem, da hun ikke har plads til dem længere.

Men hvor og hvordan gør man sådan noget? Har prøvet at Google det lidt, og har da også fundet nogle hjemmesider hvor man kan sælge, men så skal man sætte hver enkelt plade til salg og det kommer til at tage riiiiigtig lang tid.

Kan man tage ude til Lauritz.com f.eks.? Jeg ved ikke hvor mange penge de er værd, men de har jo selvfølgelig en affektionsværdi for min mor.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af LP plader?
  • #1   20. aug 2013 Vi gjorde det med vores at vi smed dem samlet ind på dba til en billig pris. Det tog vist en halv time før vi havde et opkald og efter yderlige en halv time var de hentet.
    Vores hovedformål var så osse at vi bare ville af med lortet.

• #2   20. aug 2013 Jeg er selv ivrig LP-samler (primært diverse 80'er og 90'er LP'er med specifikke artister) og min erfaring er at masseudgivelser af 80'er og 90'er albums, skal hun nok ikke forvente at få ret meget for. Mange steder får man dem smidt i nakken for 5-10 kr stykket. Har hun der imod en del specialudgivelser, kan det betale sig at søge på udgivelsen og se hvad de ligger på, på diverse salgssider. Der kan måske være lidt penge at hente.

Held og lykke med at sælge dem! Hvis vi boede i nærheden af hinanden, kom jeg gerne og kiggede dem igennem smiley

• #3   20. aug 2013 Tak for svarene. Der er nogle specialudgivelser imellem, men hvor mange ved jeg ikke. Måske vi skulle sætte os ned og kigge alle pladerne igennem og skrive dem ned - der er bare så mange! *G*

Der er vidst lidt forskellige genrer imellem pladerne, men det er nok primært rock (Pink Floyd, Led Zeppelin osv osv osv) Men jeg er ikke helt sikker.

• #5   20. aug 2013 Hvis du ligger inde med Rolling Stones, kan jeg så få titler og pris på hver enkelt? Min svigerfar er ualmindelig stor fan smiley
    .. og det er jul lige om lidt smiley

• #6   20. aug 2013 Hvor i landet bor du/din mor?
    Jeg kunne da godt være intra. i at kigge dem igennem, jeg har selv arvet min fars gamle rock/metal plader, man kunne jo altid bruge nogle flere (:

• #7   20. aug 2013 Hvis du bor i København så er der Mint records på gl Kongevej, de køber brugte lp'er og kan også vurdere dem efter special udgivelser etc, de plejer da at være ret begavede derinde. Jeg har snoldet der tit, men man får ikke få meget for dine brugte musik.

• #8   20. aug 2013 Jeg ved ikke hvad hun har tænkt sig. Regner da med at de alle skulle sælges samlet, men vi skal lige kigge dem igennem da der er nogle special udgivelser imellem smiley
    Vi bor i Herning, så København er desværre ikke muligt - men god idé! smiley

Altså, der er masser af rock - det ved jeg! Men der er helt sikkert også en masse andre, det er en gang blandet land-handel smiley

Nina - Er ret sikker på at hun har nogle med Rolling Stones. Vi kigger dem igennem i weekenden, så kan jeg lige smide dig en besked smiley

• #9   20. aug 2013 Iiiihhh hvor det lyder skønt smiley

Jeg har lige rodet en milliard LPer igennem til Gelsted marked, og ikke en eneste med Stones smiley

• #10   20. aug 2013 Ja ok så er der lidt langt smiley

Kommentér på:
Salg af LP plader?

Annonce