841 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Anderledes hussalg Anderledes hussalg

Hej alle..
Vil lige høre jeres mening. Vi er ved at sælge hus og har valgt en anderledes fremgangsmåde. Vi bruger ikke en ejendomsmægler som sådan. Vi bruger robinhus.dk men ikke med deres mægler. Blot den lille pakke hvor vi er sikret at vores hus er på boligsiden.dk

Derudover har vi lavet en hjemmeside selv

www.villaiodense.dk

Ud over den hjemmeside har vi også lavet en facebook side som opdateres oftere.

http://www.facebook.com/villaiOdense

og igen har vi prøvet at lave en video af huset. Desværre var det lidt vel mørkt da vi forsøgte. Men det er da lidt anderledes:

http://www.youtube.com/watch?v=XeHkKQ8C91s

Hvad siger i? Har i er erfaring med boligselvsalg? Hvad gjorde du/i da i havde hus til salg eller hvad har i tænkt jer at gøre? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anderledes hussalg
  • #1   20. aug 2013 Ja..Jeg har solgt hus 4 gange Sejlbåd 3 gange og bil 9 gange...Men jeg er jo også gammel...
    Jeg synes marked i dag ikke er for hverken sælger eller køber...
    Det er fint nok med hjemmeside og facebook...Men selv om jeg har hjemmeside f.eks. til mit opdræt og hvalpesalg, så kræver det lige som noget mere for at komme ud til et bredere publikum...
    Så jeg laver altid en annonce med en tekst der fanger...Og så skal du have den rigtige vare til den rigtige pris...
    Sidst men ikke mindst.så skal man have en god portion held med sig..
    Sidste gang jeg handlede hus..Havde vi lige fået en mægler på sagen som bare så så sort på det hele, at jeg selv ved siden af satte en pæn stor annonce i berl. Så på dagne gik jeg ud med skraldeposen, og på vejen holdt der så en bil...Jeg spurgte om de ville se huset..Ja men det må vi jo ikke uden mægler sagde de...Jo sagde jeg..Det kom indenfor blev 1 time. Og om mandagen ringede en faktisk vred mægler til mig og sagde at han havde nogle mennesker stående som havde set mit hus om søndagen...Jah og de ville købe det...Sådan.

• #2   20. aug 2013 Jeg har ingen erfaring med noget som helst, men jeg ville ikke bryde mig om, at skulle købe/bese et hus hvor det var sælger selv der viste det frem.. Det er umuligt som købere at gå og diskutere fordele og ulemper ved huset, hvis ejeren går lige ved siden af.. Ihvertfald hvis man har en smule pli..

• #3   20. aug 2013 Fed historie Snow - jeg har godt nok også tænkt på om man skulle prøve en løsning i en af de større aviser. Ja eller måske bare et stort skilt ved motorvejen.
    Du har nok ret i at det kræver en del held. Det handler jo om at finde dem der lige kunne bruge dette hus.

• #4   20. aug 2013 Tine - de gange huset er blevet vist frem har min kæreste lige vist huset frem og forklaret hvad de havde af spørgsmål. Derefter forlod vi huset så de kunne gå ugeneret rundt. Vi synes heller ikke det er fedt når ejendomsmægleren har gået lige op og ned af os når vi har kigget på hus.

• #5   20. aug 2013 Jeg har et andet hus til salg også

(link fjernet)

Det er sat til salg på helt almindelig vis. Så har jeg da mulighed for at sammenligne smiley

• #6   20. aug 2013 Folk er jo forskellige...Jeg foretrækker at sælger er der frem for en emsig mægler, som bare tænker salær. I det hele taget så har jeg altid selv undersøgt muligheder og marked der hvor jeg selv ville bo..Inden jeg gik til en mægler.

• #8   20. aug 2013 Hvor ligger huset? smiley

Hvor mange værelser osv?

• #9   20. aug 2013 Og så den helt almindelige side ved Robinhus:

(link fjernet)

Kommentér på:
Anderledes hussalg

Annonce