585 visninger
|
Oprettet:
Argan olie? Har nogen prøvet? {{forumTopicSubject}}
Har nogen af jer prøvet argan olie? Altså helt ren?
Jeg har noget hårolie som indeholder arganolie men det er ikke rent.
Har tænkt mig at bruge det til mit hår og min hud...
Har sådan noget eksem hvor jeg får små sår, som klør og bliver til ar :-(.. På armene.. Og er så træt af det. Intet har hjulpet så ville høre om nogen har gode erfaringer med arganolien?
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 986
apr 2010
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.974
Jeg skal dog ikke kunne sige om det vil hjælpe på eksem (er du blevet allergitestet for det?).
apr 2010
- men jeg ringer til ham i morgen og spørger om jeg ikke godt kan blive sendt til en hudlæge, for det begynder altså at gå mig rigtig meget på nerverne.. Får det også nogle gange på skuldre/ryg/lænd... Og ellers på armene, helt oppe oven på overarmen og ned til håndleddene..
- har haft børneastma og allergi over for F.eks. Chili, men ved ikke om jeg stadig er allergisk over for det - spiser det aldrig! Men det kan jo godt være jeg er allergisk over for noget andet.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.185
Jeg bruger Arganolie, den fra John Master tror den er meget som den fra Maroccanoil, og den hjælper meget på mit udslæt, som ellers af hudlægen er effektivt behandlet med salve med hydrocortison. Det har nedsat mit forbrug af dette binyrebarkhormonmiddel meget, det er da en stor fordel.
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.267
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 161 Svar: 12.820
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.974
Jeg fik lige pludselig kontakteksem da jeg var først i 30'erne, men har det faktisk helt under kontrol ved bare at undgå de ting som får mig til at slå ud. Jeg har kun haft en enkelt smutter (min egen skyld) siden jeg fandt ud af hvad jeg var allergisk overfor.
Argan olie? Har nogen prøvet?