{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Kan katten tåle hunde frontline? {{forumTopicSubject}}

Vi må have lopper her, knægten er fyldt med stik over det hele, det ser skrækkeligt ud og også manden og jeg er ramt, og myg kan vi ik lige se..jo havde en i soveværelset men hvor den er blevet af ved jeg ikke.
Jeg hæver nemlig vildsomt af myggestik, og det gør jeg ikke nu, så det må være lopper.
Kan ingen finde på hunden, men kan se hin er lidt rød i huden og har et par bid, katten er så tæt pelsen så hende kan jeg ikke se noget på.
Ingen af dem klør sig synderligt meget mere end før..

Men det må jo være de kræ. Sidst hunden havde lopper opdagede jeg en enkelt loppe ved et tilfælde.
Men ingen set denne gang.

Jeg har så købt frontline Pro vet til hunden. Hun vejer kun 5 kg, og katten næsten det samme.

Kan jeg bruge det til katten også eller skal jeg ud og købe det også?
Glemte det nemlig da jeg købte ind, der havde jeg kun lige hunden i tankerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan katten tåle hunde frontline?
  • #1   3. sep 2013 Har arbejdet et sted hvor ved kommende havde mange katte. Hun købte frontline til hund. Hun brugte en pipette til at dosere mængden katten skulle have. De tog ikke skade af det ihvertfald.

• #3   3. sep 2013 Ja jeg bruger frontline Vet spary både til hund, kat og ilder smiley og når det er slemt køber vi advantage til kæmpe hund så det passer med en pipette til vapsen (der er som regl for lidt til ham) og så dosere vi en ud mellem kattene og ilderne, og resten får vaps og det tager de ikke skade af (har kryds tjekket med dyrlægen)

• #4   3. sep 2013 Nej det kan de ikke.

• #5   3. sep 2013 Det er ikke forfærdelig længe siden, der var en herinde, som var kommet til at give hundens frontline til katten, og den døde af det...

Ville spørge dyrlægen til råds, hvis jeg var dig.. smiley

• #6   3. sep 2013 Jeg ville nok også lige spørge først hos enten dyrlæge eller apotek. Katte er meget sarte mht. kemikalier og andet. Grundlæggende, så skal man ikke give en kat noget som man ikke vil give et spædbarn med mindre man er sikker på at den kan tåle det.

• #7   3. sep 2013 Hvorfor ikke bare købe noget der er beregnet til katte....så slipper man for at ringe til dyrlægen.....og man er sikker på katten kan tåle det....:)

• #8   3. sep 2013 Nej jeg ville aldrig bruge et middel beregnet til hunde, til min kat, så ud og køb noget til katte

• #9   3. sep 2013 Her køber vi altid Advantage. Køber til stor hund, så rækker en pipette til 4 hunde og 3 katte:-)
    Jeg kan aldrig huske, hvilket af de andre loppemidler det er, som er giftigt for katte. Derfor bruger jeg Advantage.

• #10   3. sep 2013 Ok der er delte vande kan jeg høre.
    Jeg vil jo ikke skade min kat, men eftersom der er så delte meninger tror jeg lige jeg vil prøve at ringe og spørge dyrlægen, bare for at høre hvad de egentlig siger om det? Det er da ret interessant at vide om de kan tåle det, og hvis ikke, så hvad det er i midlet de ikke kan tåle, som hunde kan.

Jeg ved at bayvantic kan de absolut IKKE tåle.

Kommentér på:
Kan katten tåle hunde frontline?

Annonce