{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Tak for støtten. {{forumTopicSubject}}

Vi får altid tudet øjnene fulde om, hvor skrækkeligt det er at være herinde. Men endnu engang er det modsatte blevet bevist.

Jeg kan kun sige tusind tak for støtten jeg fik i denne tråd http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/554412-aaaaaaaah_hvor_er_jeg_frustreret__

Næste morgen fik jeg en ordentlig tudetur og fik afløb for alle mine frustrationer.

Det er langsomt begyndt at gå op ad bakke med benene. Det brækkede må jeg nu støtte på, og det andet skal jeg til fys med i morgen. Da for dag kan jeg mærke bedring nu, og i dag har jeg kunne gå rundt med rollator. Godt nok ligner jeg en gammel kone når jeg trisser rundt med Rollo, men jeg kan komme rundt i huset, og kan selv hente min mad eller frisk vand.

Om 1½ uge er der kontrol igen, og det lød som om der var håb om at jeg kunne komme af med støvlen. Men inden jeg glæder mig for meget, så husker jeg lige på at jeg nu har været hos 4 forskellige læger og fået 3 forskellige planer, så jeg håber ikke på noget før jeg har hørt det på selve dagen.

Men igen, tusind tak skønne HG'er smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for støtten.
  • #1   10. sep 2013 Hvor er det bare godt, at du endelig kan bevæge dig lidt mere rundt!

    Jeg krydser fingre for at alt går perfekt fra nu smiley


  • #2   10. sep 2013 Tak Charlotte smiley

    Ja det er vildt dejligt, nu kan jeg da komme ud i haven og få lidt luft, uden at behøve hjælp smiley


  • #3   10. sep 2013 smiley

    Stort kram til dig smiley Ved hvordan du har det... Havde for 3 år siden skinne på det ene ben (knæskade) i 6 uger og måtte heller ikke støtte smiley Knæet er aldrig blevet super og har i den grad ødelagt meget i mit liv bla. har det kostet mig mit job gennem 15 år på trods af det var en arbejdsskade smiley

    God vind, du skal nok klare det smiley


  • #4   10. sep 2013 Tak Pletpølse smiley

    Træls når en arbejdsskade skal koste så meget smiley

    Jeg skal nok klare det ja, men der er nu rart at der er nogen der lige kan hive en op til overfladen når det ser sortest ud smiley


  • #5   10. sep 2013 Dejligt at læse, at det begynder at gå fremad - små skridt er også fremskridt smiley

    Jeg gik selv i meget lang tid med brækket ankel. Det var så dog kun det ene ben, jeg ikke kunne støtte på, men min lejlighed er i 4 etager, så det var virkelig frustrerende. Især med 2x "hestepennicilinkur" p.g.a. voldsom infektion i sperationssåret, så min mave blev slået fuldstændig i stykker - ikke rart, når der er trappetrin op til wc-et - shiiiit! smiley
    Jeg lånte iøvrigt en badetaburet på hjælpemiddelcentralen, så jeg ikke behøvede krykkerne, når jeg var en tur under bruseren. og efter 4-5 uger måtte jeg tage støvlen af om natten - sikke en befrielse, for den gnavede på operationssårene, som ikke ville hele.
    Jeg var så endelig sluppet for den sidste krykke, da jeg året efter forstuvede mit knæ smiley
    Der er nu gået ca 2 år, siden jeg kom til skade, men min ankel (og muskler/ sener i benet) er stadig ikke som før, desværre, fordi jeg måtte udsætte genoptræningen ca ½ år, men jeg kan komme rundt. Går mange km om dagen og kan så småt også luntetrave lidt smiley

    Du er godt på vej til at blive langt mere selvhjulpen, og det booster selvværdet. Fortsat rigtig god bedring smiley


  • #6   10. sep 2013 Det er skam mig, der takker for en dejlig positiv tråd:-)

  • #7   10. sep 2013 Store tanker her fra, man nyder pludselig de små daglige ting

  • #8   10. sep 2013 Sikke da en omgang Miemiv smiley og vildt uheldigt at komme galt afsted igen så hurtigt efter.
    Min mave har ikke været glad for de mange smertestillende, på Pinex måtte jeg skære ned på.

    Vi har heldigvis alt hvad jeg skal bruge i stueetagen. Når jeg er i bad, så bliver der slæbt en havestol ind, det har fungeret rigtigt godt. Hos dyrlægen har jeg hentet det der selvklistrende bandage, så jeg kunne få posen lukket tæt. Vi prøvede med tape, ups, så i tørretumbler med støvle og indersok.

    Lotte D, velbekomme smiley Det er så nemt at glemme at dele det positive smiley

    Tak Philip. Ja, det gør man nemlig smiley


  • #9   10. sep 2013 Ja det var en lang og træls tid, og jeg havde konstant dårlig samvittighed overfor hunden samt kæreste og venner, som var utroligt flinke til at gå med hende.

    Jeg var på morfinpiller (oxynorm og dolol m.m.) temmelig længe, da såret var åbent helt ind til titaniumpladen/skruer og meget smertefuldt, og så en ekstra tur på pennicilin p.g.a. stafylokokinfektion. Jeg tabte mig til en "kampvægt" på ca 46 kg smiley

    He he, jeg fik sådan nogle lange poser med fra hospitalet, og så lukkede jeg dem med gaffatape, da jeg brugte støvlen.


  • #10   10. sep 2013 Jeg er sluppet for skruer og plader, og det er smertefuldt nok. Jeg har fået en cocktail af Tradolan, Pinex og Ipren, det kunne lige tage toppen.

    De poser havde vi også hørt om, så vi spurgte efter dem sidst jeg var til kontrol, men det kunne man ikke få. Så det er en stor sæk, og så blå bandage udenom, ikke kønt med effektivt smiley


Kommentér på:
Tak for støtten.

Annonce