Jeg fældede et barn igår... Jeg fældede et barn igår...
Igår der var jeg en tur på legepladsen med begge mine piger og så en anden pige jeg kender og hendes lille pige.
På vejen hjem, ca 50 meter foran mig ser jeg 2 piger på cykel og så en dreng som kom små løbende med en hund (halv voksen sbt)
Jeg nåede lige at sige til hende jeg kom gående med at det der var sindsyg farligt fordi hunden kunne vælte drengen, eller de kunne møde andre hunde som ikke just var venlige, så sætter den her dreng, i rigtig løb, hunden løber hurtigere og trækker godt i drengen..
Jeg står på fortorvet, helt ude på kantstenen med min yngste datter bag mig og råber til drengen stop stop stop, men så skete det..
Han løber på den ene side af mig, og hunden på den anden, og snoren hen over mine ben, så drengen falder, han slår hul på begge sine knæ, for blod næse og slår sin mund..
Jeg fulgte ham nogen af vejen hjem indtil han mødte ham som ejede hunden, der ikke just indbød til at blive fortalt det var dybt uansvarligt at lade en dreng i den størrerelse lufte sin hund, han tog så både dreng og hund med sig videre.
Jeg har virkelig dårlig smag i munden over drengen faldt, omvendt så hvis jeg ikke havde stået der, ville han have fældet min 2 årige og så var jeg sku blevet pænt muggen!!
Ja det er et totalt intet sigende indlæg, skulle bare lufte det til nogen som ikke ved hvem nogen af os er
apr 2013
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 319
Nok nærmere kaotisk, for drengen slap ikke snoren så da han skulle op og stå mens han græd og hunden hoppede rundt blev jeg/vi viklet mere ind
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.519
Tænk om det var gået ud over din lille datter..
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.386
Jeg får det helt dårligt ved tanken.
Man kan håbe hans forældre nu siger han skal være ældre før han går med hund igen.
Der er ingen grund til at du har det skidt over at han faldt.. selv om jeg sagtens kan følge tanken.
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.762
apr 2013
Ja det kunne være gået værre, han kunne have slået sine tænder ud, eller ja være faldet ud foran en bil.
Manden der ejer hunden er nabo til drengen, det var de 2 piger som cyklede ved siden af der egentlig skulle gå med hunden, de var noget større en drengen, men de blev bange for hunden fordi den hoppede op og bed efter dem, det fortalte de mens drengen græd og jeg prøvede at trøste så godt jeg kunne.
Manden skældte børnene ud, men det er jo ham som er totalt uansvarlig når han lader børn rende rundt med hunden!
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.009
apr 2013
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.519
Jeg fældede et barn igår...