{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Svar tilbage på klage. {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.

Jeg oprettede en tråd for et stykke tid siden, angående et hegn vores boligforening havde lovet at skifte, men som de udsatte, og nu siger der ikke er penge til, med mindre det bliver lagt oven i vores husleje.

Tråden kan læses her : http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/554012-kan_man_ikke_godt_klage_over_det

Jeg valgte at sende en mail til boligforeningen i sidste uge, og skrev i en pæn tone . Kort fortalt skrev jeg at reglerne burde var ens for alle, og at jeg undrede mig meget over at en anden beboer har fået skiftet hegn, og endda det vi har fået at vide vi selv skal betale, når vi så ikke kunne få skiftet det som de altså skal stå for.

Jeg fik svar tilbage igår, og sidder med følelsen af at det er fesent, og har lige sendt dem en mail retur. Mailen fra dem er meget kort, og der står egentlig bare de godt ved de har en sag der skal løses, og at de godt forstår min undring/klage, men at der ikke er afsat penge til at skifte hegn for. Ja og det er faktisk det der står smiley

Jeg har svaret dem tilbage med at det på ingen måder er for at være på tværs, men at vi bare undre os meget over at en anden beboer får skiftet noget hegn ( som man selv skal stå for), og at reglerne altså burde være ens for alle. At jeg føler mig uretfærdig behandlet, og simpelthen ikke syntes det er fair. Har selvfølgelig formuleret det lidt anderledes, igen i en pæn tone, og lidt længere end forklaret her. Jeg har sluttet min mail af med at skrive, at hvis de kan kringle den rundt, så er jeg villig til at pengene til hegn bliver taget fra vores vedligeholdskonto, og at vi selv får det bygget, for jeg vil bare gerne have et nyt hegn inden det der står der falder helt sammen.

Er det helt forkert svaret tilbage til dem? Ville I andre bare finde jer i den mangelfulde besvarelse fra deres side, som egentlig bare var det samme som varmemesteren havde sagt, eller ville I også svare tilbage, og holde på at reglerne må være ens for alle?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svar tilbage på klage.
  • #1   25. sep 2013 Reglerne skal være ens for alle.
    Er du i LLO?
    Ellers sp skriv til dem, uanset om du er i LLO eller ej, at de næste, de hører fra, er LLO... så kan det være, de kommer i omdrejninger!


  • #2   25. sep 2013 Jeg er ikke i LLO, men må erkende jeg har overvejet at finde de penge i budgettet og blive det. Jeg afventer lige hvad de svare tilbage på min sidste mail, hvor jeg jo igen har slået fast at reglerne simpelthen skal være ens for alle.

  • #3   25. sep 2013 Står der i lejekontrakten der er en indhegnet have til?

  • #4   25. sep 2013 Sidder og bliver lidt negativ på jeres vegne, men hm lad os nu sige det var et ældre køkken der skulle skiftes, så skifter de gerne og huslejen stiger.... så tror egentlig også de kan gøre det med sådan hegn eller hva? smiley

  • #5   25. sep 2013 Lige noget helt andet smiley

    Min boligforening fik sidste år tildelt penge til at kunne lave et indhegnet område til hundene..de fik pengene men valgte at bruge dem på noget andet..må de godt det??


  • #6   25. sep 2013 Mathilde, det lyder da helt forkert!

  • #7   25. sep 2013 Det syntes jeg sjovt nok os!

    og der er ikke for at lyde dømmende men alle der sidder i bestyrelsen er katte folk og de kan da ikke tillade sig at bruge dem på andet..der er klaget flere gange, men der sker intet smiley


  • #8   25. sep 2013 Hvad brugte de pengene til i stedet? (bare nysgerrig)...

  • #9   25. sep 2013 rense fuer (mener jeg det hedder) mellem murstenene...

  • #10   25. sep 2013 Aino: Det er ikke det hegn der lukker haven af jeg klager over, det er hegnet ind mod naboen. Eller ja nu har jeg sådan set skrevet til dem at jeg syntes det er unfair vi selv skal betale for det andet, når en anden har fået det lavet gratis. Men det er ikke det jeg vil have betalt, jeg vil bare gerne have fikset det hegn ind mod naboen, de der brædder som er lodret, er begyndt at knække midt over, og hegnet buer ned på midten, så råddent er det. Jeg tror 100 procent ikke på det holder til vinteren, så falder det sammen. vi har sat trådhegn op foran, både for at hundene ikke kommer til skade, men også for at de pludselig ikke står i naboens have, for Mailo kan sagtens komme igennem et af hullerne, og hvis Ozzy nu prøvede at mase sig igennem, ville hele hegnet kollapse.

    Husene er "født" med de hegn imellem haverne, og så er de født med hæk ud mod stierne, da vi overtog var der så hverken hegn eller hæk ud mod stien, eller da vi sagde ja var der hegn, men det var væk da vi overtog. Ja det var råddent, men det var der, men de fjernede det. Men igen, vi har faktisk været helt okay med vi selv skulle betale det ud mod stien, men når en anden så får det skiftet gratis, så bliver jeg ærlig talt lidt mobset.


Kommentér på:
Svar tilbage på klage.

Annonce