504 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Nogen der har fået BFO? Nogen der har fået BFO?

Jeg skal have en brystforstørende operation her på tirsdag og bliver nu som så mange andre i tvivl om størrelsen...

Har kigge på my looks men kan ikke rigtig finde nogen der har fået så meget i?

Lidt om mig...

174 høj
70kg tung

Har naturligt 300-350ml
Og skal umildbart have 705ml i vendte og 630ml i højre.

Har besluttet det ud fra at jeg jo prøvede det derinde, at jeg godt kan lide store bryster (ikke Linse) og at jeg har en veninde der er lidt lavere end mig, og ca 10 kilo mindre der selv har 650ml og jeg synes det er en virkelig flot barm hun har ! Men hun er jo også lidt mindre end mig så tænker de ikke bliver så voldsomme på mig...?!

Men når man kigger og læser så er 400-500ml MEGET for folk

Så hvad tænker i er 630ml lige i overkanten?

Håber nogen sidder med lidt insider viden selv om jeg ved det er et lidt svært emne da det kommer an på den enkelte.

En bizar politihændelse i Lubbock, Texas: To mænd blev standset af ridende betjente, da en af betjentene formentlig for sjov bemærkede, at hans hest kunne lugte narkotika. Øjeblikkeligt satte den ene mistænkte i løb.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 450 kr.
  • Utæt afløb ved køkkenvask 1.000 kr.
  • Opsætning af håndvask på badeværelse 2.000 kr.
  • Vinduespolering for 6 vinduer 600 kr.
  • Ikea skab 680 kr.
  • Tørretumbleren tørre ikke tøjet optimalt. 560 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der har fået BFO?
  • #1   29. sep 2013 Jeg er selv 164 på en god dag med sko på og ca 53 kg..
    Jeg har 580 ml i og ca 350 ml selv..
    Det er stort, men føler ikke det er for stort..
    Du skal dog være forberedt på at folk kigger efter dine bryster og du vil blive dømt på det..

• #2   29. sep 2013 Nej synes ikke det er for meget... Ville selv meget gerne ha 700ml i, men der kan kun være 550 ml under musklen første gang fik jeg fortalt af kirurgen.
    Hellere lidt for meget smiley
    Hvis du gerne vil ha store bryster, så bliver du skuffet når hævelsen falder, hvis du vælger mindre tror jeg...

Må jeg spørge hvor du skal ha det lavet og om det skal under eller over musklen?

• #3   29. sep 2013 Hvor meget pat er 300ml? smiley

• #5   29. sep 2013 Altså jeg syntes det lyder af meget..

• #6   30. sep 2013 Hvordan måler man hvor meget man selv har? smiley lidt nysgerrig

• #7   30. sep 2013 Det er jo svært at sige uden at have set dig og din kropsbygning - og så er det jo smag og behag. Jeg er glad for min A skål og skal ikke under kniven, men jeg har da veninder der har fået en BFO.

Jeg synes jo personligt at det ser pænt ud så længe det stadigvæk ser naturligt ud. Den ene af mine veninder har fået en virkelig flot barm, men det kan hurtigt blive for stort. Jeg synes f.eks. ikke det er pænt hvis man kigger på en pige og straks tænker BFO! Eller hvis brysterne er det første man lægger mærke til ved en person. Eller hvis de bare er kuglerunde og ligner fodbolde der er blevet limet på.

En god BFO er for mig en man ikke lægger mærke til, men hvor man lægger mærke til at her kommer en pige med en flot krop (ikke at jeg går og lurer på andre kvinder). smiley

Men ja... generelt tror jeg nok at der er flere der bagefter ønsker de havde fået mere i, men hvor jeg personligt ofte tænker, pyha, det var godt du ikke gjorde det - netop fordi det er på kanten til at blive Linse-agtigt.

Jeg synes umiddelbart det lyder af meget, men har du ikke fået nogle indlæg du kan lægge i BH'en for at give dig en ide om hvordan det kommer til at se ud rent størrelsesmæssigt? Det skal jo først og fremmest være noget du bliver glad for, uanset hvad vi andre synes. smiley

Kommentér på:
Nogen der har fået BFO?

Annonce