{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
216 visninger | Oprettet:

lømmelalderen {{forumTopicSubject}}

argh... er ved at få fnidder af theis. han har ellers ALDRIG ødelagt noget som helst, men siden i går er han begyndt at pisse på gulvet og flænse tapetet i køkkenet. Det er mens vi er hjemme, men bare ikke lige er der hvor han er. i dag mens vi var væk i 3 timer havde han så lige flænset isoleringen omkring et varmerør, og pissede så på gulvet da vi havde været hjemme i ½ time. Døren stod åben og han havde været udenfor, men nej nej... det er meget bedre at pisse på gulvet...
Skide teenager... Ingen dessert i en uge :oP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lømmelalderen
  • #1   16. aug 2006 Hi hi kender det alt for godt med hende Chanti her.
    Hun har også bare lort i ørene for tiden!

Håber ikke han splitter det hele af derhjemme :o)
    Bare tænk på det "kun" er en periode af deres liv, det trøster jeg mig med.

• #2   16. aug 2006 hehe ja jeg glæder mig til han bliver voksen...

• #3   16. aug 2006 hihihi det lyder rigtig Lømmel agtig.
    her hjemme er Riko også godt igang! tak Skæbne! hold da op det kan gå stærkt engang i mellem. heldigvis ingen tissen på gulvet. men at stjæle min ting JEPS! eller kærstens sko NEMLIG!

uha de Hvapser

• #4   16. aug 2006 GG lyder bekendt! specielt det med isoleringen på vandrørerne - Battie havde det med at dissekere datterens julenisser her til sidste jul..hjernekirurg blir han sgi ikke GGG.
    Vi smurte baldriandråber på dørkarme og vandrørerne og det virkede, han har aldrig rørt det siden, skal bare finde flasken så er hunden strøget Gg det stinker!

• #5   16. aug 2006 Jamen jeg må indrømme, at min Bianca også er en værre lømmel. Men heldigvis bider hun kun de andre hunde, og de skal nok sætte hende på plads. Men det at være renlig - ja, hvorfor gå udenfor (døren står åben) - jeg kan jo bare sætte mig her. Ikke at hun gør det så tit, men somme tider glemmer hun hvad hun har lært - og det synes jeg er lidt sært.

Den eneste ting Bianca kan være glad for - det er at hun er så kær, så man næsten ikke kan blive sur på hende - uanset hvor mange spillopper hun laver.

OG så lige en sidste ting - regnvejr sku' afskaffes for de "åndssvage" hunde hader at tisse udendørs i regnvejr.

Hilsen Gitte

• #6   16. aug 2006 det ku da være man skulle prøve de dråber... hellere hele huset stinker end det hele er splittet ad... for uuuuhhhh jeg skal tælle til 10 mange gange :o)

• #7   16. aug 2006 hehe... har ignoreret ham lige siden og nu kom han og slikkede rigtig undskyldende på min arm... meeen mor holder stand, så fortsætter med at ignorere ham ind til i morgen tror jeg

• #8   16. aug 2006 hihihi det med regnen kender vi for godt til. riko kan holde sig til han næsten piver og går dryppenden gennem stuen ud på treassen.... underlig hund!!!!!!!!

• #9   16. aug 2006 ja mine vil heller ikke ud når det regner. så kan man sagtens holde sig... det er sjovt nok ikke på de tidspunkter theis bruger gulvet...

• #10   16. aug 2006 bullrot - det stinker kun i en dags tid, men hunden kan lugte det flere dage efter GG nogle sir hunde og katte er vilde med baldrian den køber jeg sgi ikke GGG
    det virkede som sagt for os, havde prøvet kamfer, tabasco med mere..tabascoen var det næst mest effektive, men så lugter der af sur grillbar i hele huset GG så hellere urtelugt..held og lykke med det.

• #11   16. aug 2006 GG regnvejr er heller ikke Battie, så han holder sig lige til han er ved at tisse i pelsen - så suser han ud og wussjj får det overstået og ind igen GG
    gad godt have set Lene H med paraply og to hunde der sku tisse GG

• #12   16. aug 2006 Mon der findes en Georg Gearløs der kunne opfinde en paraply som kunne sidde på hundens hoved, så den ikke bliver våd når den skal ud. Nej, pjat - sidder bare og griner af at hunde kan vælte sig i vand ved havet, men gå ud at tisse når det regner - næh tak.

• #13   16. aug 2006 hihi Lene... det gad jeg godt ha set

• #14   16. aug 2006 Hej...
    Ved fra min lille 8 mdr. storhvalp rico at det især er pga. opmærksomhed de gør det og det gælder bare at rose den meget når den gør det godt og omvendt når det ikke er så godt. min hund kan være alene hjemme 6-8 timer uden at have rørt noget og han har ikke siden han var ca 5 mdr ødelagt noget eller tisset inden for..

Kommentér på:
lømmelalderen

Annonce