{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Overaske min kæreste! {{forumTopicSubject}}

Ja nu skal det være <i>mig</i> der overasker ham!!
'
Jeg vil gerne tage ham med ud og få en oplevelse med dans, teater eller koncert og selvfølgelig en god middag.

Jeg har undersøgt hvad der var at vælge imellem i Helsingborg, og det var nærmest ikke eksisterende. så nu tænker jeg at vi skal tage til København og opleve noget. Jeg tænker vi skal tage i det kongelige teater og evt se onde ånder. Er der nogle som kan anbefale det/den?

Jeg kender jo slet ikke København, Hvor skal vi spise henne???? smiley

Er der nogle som kan anbefale nogle hoteller at overnatte på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overaske min kæreste!
  • #1   13. okt 2013 Det lyder som en god ide. Nicolas Bro er en fantastisk skuelspiller!

    Der er mange gode spisesteder i København, men de her er blandt favoritterne her i huset: http://www.famo.dk/

    Mht til hoteller, så kommer det meget an på prislejet, men her er et par bud i nærheden af teateret:
    (link fjernet)
    Ligger lige ved skuespilhuset - super lækkert, men dyrt. De har i øvrigt også en lækker restaurant - igen i den dyre ende....
    http://www.copenhagenstrand.dk/
    Også tæt på - man kan være heldig at få en "god pris", men ikke discount.
    https://www.cabinn.com/
    Måske knap så romantisk - men det er tæt på og det er billigt.

    PS - hvis han ikke vil med, så melder jeg mig frivilligt i stedet smiley


  • #2   13. okt 2013 TUSIND tak for dit svar! Jeg lover at du kommer med hvis han sætter hælene i smiley


  • #3   13. okt 2013 smiley

  • #4   14. okt 2013 Argh nu er jeg spændt!
    Der er bestilt billetter til Onde Ånder og reserveret et stort værelse på Copenhagen Strand.

    I de 5 år vi har været sammen har jeg aldrig overrasket ham... og nu får jeg helt kriller i maven over det. er godt nok nervøs for hvad han siger til det og om han er begyndt at lugte lunten!

    Nu kan vi rigtig fejre vores 5 års dag på fredag!

    Tak for hjælpen Kongelig Barmutter, det gør det hele noget lettere når man ikke selv er stedkendt i København!


  • #5   14. okt 2013 Aj - han har bare værsgo at blive glad!

    Hvor skal I spise henne?


  • #6   14. okt 2013 Det mangler jeg stadig at finde helt ud af endnu smiley

  • #7   14. okt 2013 Det er lidt svært at undersøge når han også har ferie og ynder at bruge den med at side ved siden af mig og spille, så jeg har ikke haft let ved at arrangere det hele!

  • #8   16. okt 2013 Haha det er godt nok svært at overraske min kæreste, han laver aftaler til højre og venstre, bagefter må jeg kontakte alle han har haft fat i og fortælle dem hvad jeg planlægger. Jeg tror han i forgårs lugtede lunten en lille smule, så jeg har skruet godt ned for planlægningen nu, så må jeg tage det lidt som det kommer. Men idag har min far heldigvis hevet ham med til danmark! så nu har jeg lidt tid til at få orden i sagerne hehe!

  • #9   16. okt 2013 Hæ hæ...det KAN være svært at lave overraskelser. Et godt råd: find en medsammensvoren der kan lave en aftale med din kæreste der dækker hele det tidsrum I skal være væk - så er det så bare en snyde aftale, der skal sørge for at han ikke laver andre aftaler..........

  • #10   16. okt 2013 Arh det var smart! det må jeg gøre, hvis jeg orker at planlægge noget lignende en anden gang! nårh ja nu har han jo selv lavet "snyde aftaler". Det må da siges at være det ultimative cover-up af min overraskelse haha.

Kommentér på:
Overaske min kæreste!

Annonce