{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.494 visninger | Oprettet:

Frysning af pærer og tomater? {{forumTopicSubject}}

Jeg har eftermodnet en del tomater, men jeg kan ikke nå at bruge dem alle sammen. Så jeg tænkte om man ikke kan fryse tomater? Skal man gøre noget ved dem inden eller?

Det samme gælder pærer, har plukket en lille pose - men lige nu har jeg ikke noget at bruge dem til. Så dem vil jeg også gerne fryse, hvis det kan lade sig gøre?

How to do it? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frysning af pærer og tomater?
  • #1   20. okt 2013 Du kan koge dem, på en eller anden måde, hehe, og bruge dem til hjemmelavet tomatsuppe..

• #3   20. okt 2013 Henkogning, syltning, tomatsovs. Jeg tror ikke at de bliver gode af at fryse dem, men det kommer nok an på hvad du vil bruge dem til når de bliver tøet op.

• #4   20. okt 2013 Frugter har ikke godt af frost, de bliver grynet

• #5   20. okt 2013 Tomaterne skal jo bare bruges til madlavning, så de bliver kogt op når de bliver taget op af fryseren. Kunne selvfølgelig lave en gang hakkede tomater og fryse dem ned smiley

men de der pærer der... Dem ved jeg virkelig ikke hvad skal jeg gøre ved. Kan man lave noget ud af dem som så kan man fryses ned?

• #6   20. okt 2013 Tomater er fine at fryse, er gode i sammenkogte retter, supper m.m skindet kan nemt tages af når de er frosne. Bare skyld dem under vandkanten så kan skindet pilles af og du har flåede tomater;) pærer ved jeg ikke med, prøv da;) æbler fryses fint i stykker til grød og mos, så pærer kan sikkert og;)

Kommentér på:
Frysning af pærer og tomater?

Annonce