{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

Nogen konditorer der vil dele erfaringer ? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. Jeg sidder her og overvejer at tage konditor uddannelsen. Jeg er vild med at lave kager, og andet bagværk. Men vil helst arbejde med specielle kager, altså bryllups kager, fødselsdags kager og altså kager på bestilling. Jeg er bare bange for at det ligesom med alt mulig andet, slet ikke er sådan noget man kommer til at lære og så skal man først ud og få noget erfaring før man kan arbejde med sådan noget..
Er der nogle konditorer til stede som kan dele ud af deres erfaringer med selve uddannelsen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen konditorer der vil dele erfaringer ?
  • #1   23. okt 2013 Det er vidst først noget du kan når du er færdig smiley
    Du skal jo tage uddannelse, og der er der en masse grunding du skal lære.
    Det er først når du skal søge arbejde efter end uddannelse du evt kan det.
    Tænker at det er et sted som La Glace du mener ?

Men der vil du jo stadig også komme til at lave tørkager og almindelige kager smiley

• #2   23. okt 2013 Det kommer jo helt an på hvor du kommer i lære henne. Men en konditors arbejde ude i de almindelige bagerier er sjældent store bryllups kager men tørkager, flødekager og at glasere wienerbrød. Skærerkager, muffins og kagemænd samt -koner er også en del af repertoiret.

Tror du skal søge lærerplads i et special bageri...hvis det findes i Danmark smiley

• #3   23. okt 2013 Ja lige præcis som la glace. Det gør ikke så meget at der også er almindelig konditor/bager arbejde , så længe jeg også får lov til at lave de der specielle kager smiley men ja så må jeg se om jeg kan få en læreplads i en virksomhed som la glace .

• #4   23. okt 2013 Jeg tror i hvert fald at det er sådan et sted du ville kunne få mest kreativ frihed, i hvert fald tror at du skal finde et konditori og ikke en bager smiley

• #5   23. okt 2013 Ja det har du ret i Louise smiley tak for hjælpen .

• #6   23. okt 2013 Og ellers skal du jo bare øve dig derhjemme, og huske at tage en masse billeder så du kan lave din en portefølje, så din kommen arbejdsgiver kan se dit arbejde. Det hjælper altså også rigtig meget smiley

• #7   23. okt 2013 Ja det er rigtigt . Skal da til at tage billeder af det . Hehe. Tusind tak smiley

Kommentér på:
Nogen konditorer der vil dele erfaringer ?

Annonce