580 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Slugt en kastanie Slugt en kastanie

Hej HG
Det er fordi det her er ikke noget i skal hjælpe mig med men vil gerne fortælle denne frygtelige histore jeg har med min lille diva:-/
Jeg kom hjem fra skole og diva kom ikke hen til mig og det plejer hun altid! Hun havde kastet meget op på det sidste og det var slim og rigtig klamt, nå men så om aftenen gad hun ikke at spise og hun lagde kun i sin kurv og vi troede hul havde feber:-( vi tog over til dyrlægen næste sag og de sagde hun havde høj feber, vi skulle så give hende nogle piller og det virkede ikke:-( vi tog derover igen og nu havde hun ikke spist i over 3 dage og hun drak kun lidt en gang om dagen:-( vi tog derover og de tvangfodret hende og sprøjtede vand eller et eller andet i hende:-/ vi fik hende med hjem og det gik stadig dårligt! Vi bestemte os at nu skulle hun røngtesfotograferes og de så at hun havde slugt noget der sad fast i tyndtarmen! De spurgte om de skulle operere hende og vi sagde self. Ja fordi at hun skulle have det ud!:-/ hun blev opereret samme dag og vi hentede hende om aftenen og hun var helt vildt træt......
2 uger efter
Hun spiser og drikker og er legesyg og er den HELT samme!!
Jeg er så lykkelig en hel uge uden hun fik "rigtig" foder!!

Det var bare lige min lille historie

PS. Kastanien havde lagt i maven i over et halvt år, hun slugte den da hun var en lille hvalp og den har lagt i et halvt år og nu hvor vi tænker os om så har hun kastet meget op her på det sidste:-)

Jeg er bare så lykkelig!!!:-)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slugt en kastanie
Kommentér på:
Slugt en kastanie

Annonce