Lifewave plastre? Lifewave plastre?
Er der nogle der har erfaring med disse?
Skulle være nogle energi/akupunktur plastre som nærmest skulle kunne afhjælpe alt. Min mors bekendte som har taget morfin dagligt i 17 år, slap ud af det, og nu vil min mor til et foredrag i aften og høre mere om det da hun har et meget dårligt knæ og jeg har en nakkeskade, som giver mange smerter.
Jeg er dog lidt skeptisk.
Så er der nogle herinde der har prøvet dem?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 949
Men det lyder da interessant, hvis det kan afhjælpe smerter i knæ!
Følger lige med
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Og - plastre, der kan afhjælpe næsten alt?
Når det lyder for godt til at være sandt, så er det nok præcis det, det er.
apr 2012
Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 554
http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/530962-life_wave
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
Men den beskrivelse passer også til det jeg fik af vide om magnetsmykker og nu efter 2 mdr. og 700 kr fattigere må jeg konstatere det ikke virker på mig
Har i hvert fald ingen mærkbar ændring i forhold til mine smerter
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 391
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.984
Vi har set fantastiske resultater på både os selv, venner, familie, bekendte og vores hest og hunde.
At der findes skeptikere... Tjaeh, det var jeg også indtil jeg selv prøvede dem.
aug 2007
Vi lader altid folk prøve plastrene gratis og hvis de mærker effekt er det super, hvis ikke er det ærgerligt. Vi har efterhånden puttet plastre på 40 mennesker og kun 2 har ikke haft effekt.
aug 2007
Kendes årsagen, er det ikke mere kompliceret end, at sætte et plaster på det område, som gør ondt og et ekstra 5 cm. fra. (Sådan lidt simplificeret) Systemet er netop så simpelt, så lægmand sagtens selv kan bruge dem.
aug 2006
Diagnoser er altid fuldstændig individuelle trods det, at et symptombillede kan se ens ud.
Derfor er det meningsløst med den reference.
Hvilke akupunktører bruger dette plaster? Folk der er uddannet?
aug 2006
aug 2007
aug 2007
Men jeg vil da råde dig til, at læse forbrugerombudsmandens vurdering af forskellen mellem pyramidespil og network marketing. At der så kan være mere eller mindre påtrængende sælgere, som spiller med urene kort, er jo en del af alt salg... Også indenfor detailhandel...
aug 2007
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
aug 2006
Den store forskel er, at man selv investerer og skaffer sælgere.
aug 2007
aug 2007
aug 2007
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 748
aug 2006
aug 2006
aug 2007
Mine bevæggrunde for, at starte op med disse plastre, var min kærestes sygdom, som de hjalp rigtig meget på. At man så finder et produkt, som man kan stå hundrede procent inde for og vælger, at prøve at tjene lidt penge på det... Jeg kan faktisk ikke forstå, at det skulle være så grimt.
Havde det handlet om, at det kun drejede sig om, at hverve nye folk, så en hel masse penge smuttede op i toppen af systemet og jeg kun kunne tjene på, at hverve folk. Ja, så kunne jeg forstå det.... Men det er jo netop ikke det, det handler om. Vi startede selv med blot, at være brugere og er ikke blevet lokket/presset til noget som helst. Ingen har lovet os hurtige penge eller fed indtjening overhovedet...
At nogle så tror, at de kender til produkterne og marketingsformen. Tjaeh... De kunne jo prøve, at læse lidt op på det. Jeg kan med hundrede procents sikkerhed se mig selv i øjnene og sige, at jeg har valgt, at beskæftige mig med dette plaster-værk, fordi 1. Det er fedt, at se et smerteplaget menneske blive lindret 2. At jeg på sigt måske kommer til, at kunne tjene lidt på det...
aug 2007
aug 2007
aug 2007
aug 2007
Jeg linker til den første i en serie af 6...
http://m.youtube.com/watch?v=4SuJwq6wkMM
aug 2006
aug 2007
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
Jeg finder så deres hjemmeside og bliver rigtig forvirret.. hvor kan jeg købe produkterne?
Enten skal jeg kende en som kan give mig et "VIP" nr, ellers skal jeg ringe på et telefon nummer... det er ikke som en normal hjemmeside i hvertfald.
Jeg synes hele hjemmesiden oser af forretning og ikke så meget om disse fantastiske produkter
Jeg synes de er lidt mærkeligt at opfinde et sindsygt lækkert fantastisk produkt som kunne hjælpe de mest syge syge mennesker i verden, men på hjemmesiden handler alt stort set mere om hvilken "virksomhed" man kan få op og stå, og hvordan man kan tjene penge.
Jeg er skuffet... troede måske lige det kunne være oplagt for min mor at prøve, men hele den hjemmeside er alt for mystisk til min smag
aug 2007
At du bliver spurgt efter et distributørnummer, er jo netop fordi det er network marketing og den distributør, som har introduceret Jer til produktet for fortjenesten.
Inden vi købte plastre til os selv via hjemmesiden, prøvede vi dem selv på, så vi var sikre på, at vi ikke købte katten i sækken. Det vil jeg da helt klart råde alle andre til også...
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 486
Vi skal være til foredraget her kl 19 også giver jeg en update..
nov 2009
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 43
aug 2007
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.957
Jeg har inden været igennem al traditionel smertestillende; også både epilepsimedicin og antidepressiver mod smerter... Intet hjælper!! Lægerne, fysioterapeuterne, smerteklinnikkerne osv kan intet gøre for mig..
Er jeg blevet rask? Nej, langt fra... Men jeg har fået det bedre
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 269
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
feb 2012
Følger: 39 Følgere: 32 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 862
aug 2007
Er man interesseret i det, kan man kontakte mig i pb. Så prøver jeg, at hjælpe...
aug 2007
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 486
Vi var afsted igår fra kl 19-21:30. Det var vældig interessant, selvom selve foredraget mildest talt var elendigt og usammenhængende - men det var vist første gang de skulle gøre det alene.
Vores 'patcher' satte plastre på os, forsøgte lidt forskelligt og forsøgte at fjerne mine nakkesmerter og dertil hovedpine. Umiddelbart kunne jeg godt mærke en lille forskel da de blev sat på nogle bestemte punkter, men ikke som mirakel hvor det hele forsvandt med det samme.. Jeg sad så med disse lidt, mens hun arbejdede med min mors knæ. I mellemtiden synes jeg, jeg fik det en smule bedre, men en hovedpine kom snigende, så hun besluttede at flytte plastrene og BUM kom smertene i nakken væltende tilbage - så kunne jeg alligevel godt mærke de måske havde virket mere end jeg lige troede..
Plasterene blev så placeret nye steder og smerten lettede igen - dog forsvandt den ikke helt..
Derfor købte vi heller ikke noget, men det blev vi nu heller ikke opforderet til sjovt nok. Derfor kender jeg faktisk ikke rigtig priserne?? Hørte at en guld pakke kostede 3700 og sølv 2200 og på sigt kan jeg da godt se det billigt nok hvis de virker, men så mange penge har jeg ikke til "testplastre"..
Sov med plastrene i nat. Og har ikke ondt idag. Om det så er pga plasterene eller fordi jeg var syg fra skole igår pga smerter i nakken (og derfor har kunne slappe af) ved jeg ikke. Min mor har desværre ikke mærket nogen effekt på hendes knæ, men okay.. Hendes er også så skidt og ødelagt, at hun skal have nyt knæ næste tirsdag.
Jeg kunne godt forestille mig at hvis man kunne købe plastre for feks 300 kr at jeg så ville give dem en chance.. For vil virkelig gerne slippe for smerter, men især også piller. Og jeg tror på at de virke på nogle. Min mors veninde så fantastisk ud og fyldt af energi - og hun har altså været langt ude og haft det rigtig skidt.
Derudover kom der en mand med kraftig hovedpine, og han havde egentlig meldt afbud, (selvom det var hans ryg der var problemet) og man kunne se han havde det skidt da han kom - der var tydelig at se forskel da han gik igen. Han så frisk ud. Han sagde selv hovedpinen var forsvundet helt, og ryggen havde det bedre.
Jeg er egentlig lidt ligeglad med pyramide spil mm.. Bare de kan fjerne mine smerter, er jeg glad..
aug 2007
Man behøver bestemt ikke købe nogle "store" pakker for, at komme i gang med at bruge dem... Man kan nøjes med, at købe nogle få pakker. Men prisen vil naturligvis blive billigere ved større køb... Alt efter hvordan man køber plastrene, koster de 8-25 kr. stykket...
aug 2006
Også lysenergi?
Jeg har selv arbejdet en smule med lysenergi og frekvensbehandling - dette kræver lys.
Hvordan er det, der benyttes lysenergi?
Stimulerer meridianbaner?
Hvordan stimulerer det meridianbanerne? Og hvordan ved man hvilke meridanbaner, der skal stimuleres?
Eksempelvis kan hovedpine både stamme fra en ophobning af leverenergi og gladeblæreenergi. Disse to meridianer ligger vidt forskellige steder - en af dem slet ikke i nærheden af hovedet. Hvordan ved I hvilken type hovedpine, der er tale om, og hvilen meridian, der skal stimuleres? I dette tilfælde skal der trækkes energi ud af meridianen (sederes), hvordan gør I det?
Det, jeg allermest er kritisk overfor her er, at man pynter sig i lånte fjer. Det her har intet med akupunktur at gøre overhovedet.
Jeg tror ikke - som nogen antyder - at der er nogen almindelige mennesker, der distribuerer/sælger det her, der er ude på at snyde andre.
Jeg tror mest af alt, de selv bliver taget lidt ved næsen.
I sidste ende er det oplevelsen, den enkelte har, der er afgørende, men som ved ALT andet alternativ behandling - mit eget fag inklusive - vil jeg opfordre til at være kritisk overfor de informationer, der gives.
Det er mange penge at give ud...
Nå ja - jeg kan i øvrigt med mine fingre alene fjerne en galdeblærehovedpine på 5 minutter...
Uden hokus pokus... Det kan alle..
aug 2007
Skeptisk og kritisk har man bestemt lov at være. Det var jeg også. Men denne tråd taler jo sit tydelige sprog... Adskillige mennesker fortæller om positiv effekt. Jeg har oplevet supergode resultater på vores hest og flere hunde. Kan de også tages ved næsen og opleve placeboeffekt? Næppe...
aug 2006
Men - det er egentlig ikke det, der er pointen. Min pointe er, at jeg synes man bør forholde sig mere end kritisk overfor et firma, der benytter sig af sprog, metodeforklaringer og i det hele taget søger validitet i behandlingsformer, som allerede er etableret og hvor der på ingen mulig måde kan forklares en sammenhæng.
Man lover virkelig guld og grønne skove - her er der ikke bare behandling for næsten alt, men virkningsfuld behandling for næsten alt.
Og når man så samtidig læner sig op ad akupunkturen og får validitet derfra, så kan det kun undre at metoden og de forventede behandlingsresultater afviger i det omfang, det gør.
Det er et problem, mener jeg. Det er markedsføringsteknik og den virker upåklageligt, når man er lidt i panik fordi man til dagligt lider af smerter. Så prøver man alt, der lyder bare nogenlunde som noget, man kender og tror på.
Det her har intet at gøre med akupunktur eller lysterapi overhovedet. Hvis det virker er det på en anden baggrund.
aug 2006
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.957
Der er i netop Frankrig lavet forsøg af en gruppe læger vedr brugen af Icewave hos patienter med gigt (mener jeg det er).. Ved medicin synes man at en succesrate på 30% er super godt - ved brug af Lifewave var man oppe på nogle og 90%..
Det er sundt at være skeptisk! Det har alle brugere også været til at starte med.. Men jeg synes ik man kan skyde andre menneskers oplevelser ned på den måde du gør!! Vores oplevelser er ikke mindre rigtige end dine!
aug 2006
Men jeg tillader mig at være kritisk overfor valget af markedsføringen af disse plastre.
Jeg har brugt lidt tid på at se på de undersøgelser, de linker til og det er altså mildest talt kritisk.
Den nyeste undersøgelse er netop i forhold til IceWave og undersøgelsen er bitte lille og konkluderer at vandindtag er altafgørende...
Desuden at der måske er potentiale til at lave et rigtigt forsøg..
Det er FINT med alternative behandlingsformer, som udelukkende baserer sig på empiri, men så skal man dælme ikke udbrede formen som om, den er evidensbaseret.
(Hvilket den aldrig kan blive eftersom hverken akupunktur eller frekvensbehandling/lysterapi er tilstrækkeligt dokumenteret med evidens).
Hvis dette plaster virker, så er alt det lirum larum, der får det hele til at fremstå suspekt fuldstændig unødvendigt.
Så kommer udbredelsen af sig selv.
Man skal nok ikke være blind for, at det ikke er altruisme, der motiverer dette firma for udbredelsen...
aug 2006
Magnetterapi er lige for tiden oppe i tiden - det er fint, jeg er selv bruger af det og har stor succes med det.
Så er det der er firmaer, der aner en guldgrube, begynder at sælge halve kunstværker med løfter om virkning for næsten hvad som helst.
Magneterne koster en halv bondegård og køberne strømmer til.
Det er fint - magneter virker. Men de virker ikke på alt, de skal bruges på den rigtige måde for at virke og den opskruede pris er slet ikke nødvendig.
DEN slags er problematisk, for folk bliver snydt. OGSÅ selvom der kan være en virkning...
aug 2007
At du er kritisk omkring markedsføringen, er jo dit eget. Jeg ved, at jeg lægger meget stor vægt på, at kunne se mig selv i øjnene. Derfor er der ingen, som jeg er i kontakt med, som betaler for nogle som helst plastre, inden de selv mærker virkningen...
Du spurgte ind til, hvordan man sikrer sig, at ramme de rigtige meredianbaner. Det er egentlig rigtig godt beskrevet i Katrines beskrivelse af hendes oplevelse. Man flytter rundt på plastrene og sætter dem først fast, når man har fundet den rigtige placering.
Alle plastre kommer med en super simpel trin-for-trin vejledning, så Gud og hver mand kan finde ud af det... Sværere behøver det ikke være og ingen behøver uddannelse som akupunktør el.lign. for, at bruge plastrene med succes.
aug 2007
Det kan IMO ikke være mere ærligt!
aug 2006
aug 2007
Eller også bruger man de medfølgende trin-for-trin guider, hvor de mest sandsynlige punkter til hovedpine er beskrevet. Oftest er det 5-6 forskellige placeringer... Langt de fleste gange er hovedpinen væk i løbet af kort tid, når man bruger disse.
feb 2009
Følger: 39 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 3.353
Jeg er også en glad bruger og "forhandler" (min kæreste er.)
Det med pakkerne er ikke nødvending hvis man kun vil have til eget forbrug men det gør at man kan købe pakkerne billigere ind til sig selv end hvis man sku købe
dem der forhandler.
Lige som at netto jo ikke giver 7 kr for en liter mælk men det gør vi.
Tror det er derfor folk snakker mere om pakkerne end egentlig om bare at sælge dem.
feb 2009
Følger: 39 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 205 Svar: 3.353
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 213 Hunde: 4 Annoncer: 2 Emner: 286 Svar: 8.310
Men jeg kender en familie hvor flere af dem bruger det, og de siger at det virker. Så måske det er forskelligt fra person til person.. Har også prøvet kraniosakrel terapi (staves?) uden den store virkning, men er igang med noget andet nu, som jeg synes indtil videre virker fint nok for mig, det er i hvert fald afslappende
aug 2007
feb 2012
Følger: 39 Følgere: 32 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 862
aug 2004
Følger: 46 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 85 Svar: 2.044
Jeg holder mig til at når noget lyder for godt til at være sandt,så er det nok ikke sandt..der er noget der hedder placeboeffekten,underbevidstheden kan spille folk en masse puds...
Og når jeg læser mange af indlæggene på FB,så sidder jeg egentlig og tænker mere på kvaksalveriloven..
sep 2014
Følger: 1 Svar: 5
Jeg har nu med interesse læst alle indlæggene. Har selv brugt (og købt) plastre i 3 mdr. Uden dog at have oplevet den store effekt. I mange af protokollerne for brug af plastre, siges det, "brug dem hver dag i mindst 1 mdr." Ofte må du efter opskriften bruge 3-4- stk. pr dag, anbefales det. D.v.s. for mit vedkommende 60 kr. pr. dag, uden den store effekt. Det er 1800 kr. pr. mdr. Det er sandelig for dyrt for mig.
De sælges jo i faste pakker, antal og type. Det bevirker, at dem du bruger flest af hurtigt løber tør for antal. Og så må du jo bestille en ny portion. Det er vel også det som er meningen. Jeg oplever også hele konceptet som en smule mistænkeligt. Det siges, her at vejledningerne for plastre på sætning en nem og overskueligt. HM HM det vil jeg jo nok sætte spørgsmåls tegn ved. Du opfordres til at søge information og at læse om placeringer. MEN der er mindst 25 stk. Pdf. filer, ofte med forskellige placerings forslag. Og de som roser plastrene til himlenes høje toner, alle er forhandlere. Jeg opfatter de er bedre sælgere en helbredere.
Jeg vil ikke afvise at plastrene har en vis effekt, har brugt "stress" plastreret på min hund og kat, og det havde en vis virkning. Mere ro på dem. Vil bruge det plaster nytårsaften på min kat, som altid er bange og løber hjemmefra denne aften.
Så ser vi, de skal have en chance hos mig, men men
Det kan være jeg har nogle plastre til salg efter nytår, Hvis nogen vil prøve.
Jeg vil så gerne tro på at noget virker, helst noget uden kemikalier. Godt nytår.
sep 2014
Vi må da håbe at forhandlerne selv fuldstændigt tror på det.
De som mig selv, der spørger "dumt" bliver nemt opfattet som negative i grupperne på facebook. Det halve af det her er positiv tankegang. Svares der. Fint nok, men det kan vi jo godt klare selv, for et mindre beløb end plastrene koster.
aug 2004
Min mand,som har en prostatacancer,skulle prøve plastrene i fire måneder,de skulle detoxe,styrke og også noget mere...og dermed formindske /tage farten af kræften...man måler det i PSA tallet og min mans PSA tal var stigende,men efter 4 måneder med plastre,så var der kommer ekstra fart på stigningen..
Vi blev så anbefalet at vi skulle tage en af deres corsentials,som også skulle styrke og sætte gang i cellevæksten,da jeg gik ind i en af deres FB grupper og undersøgte/spurgte nærmere,om det så også var kræftcellerne der kom ekstra vækst i,fik jeg bare besked på at de vidste bedre og jeg skulle bare holde mig væk,når jeg stillede negative spørgsmål..Det virker lidt for sekterisk på mig,man må kun være positiv,dvs at man må ikke være kritisk overfor produkterne..Jeg bryder mig ikke om dem
sep 2014
Godt jeg ikke brugte en aften på sådan et Intro møde. Der bliver du hjernevasket (halleluja møde) Det er så nedværdigende at manipulere med syge mennesker, for at lokke pengene ud af dem.
Og de der har valgt at melde sig ud, skriver jo ikke noget om det nogen steder. Det var et helt tilfælde jeg fandt denne blog. Det er jeg glad for.
aug 2004
jeg har deltaget i flere intromøder,så jeg synes at jeg har fået en del at vide.
De holder nogle kurser om forretningsdelen og jeg ved ikke hvad de gør ved deltagerne der,men min søde og rare veninde deltog og hun har haft dollartegn i øjnene siden..men der er vel heller ikke noget at sige til det,når der er nogen i LW der får 60.000kr ind på kontoen OM UGEN..men de bestemmer helt afgjort hvad der skal siges og ikke siges,de alene vide og man må ikke have en anden mening,det har jeg sort på hvidt i et svar der blev skrevet til mig i en pb på FB
sep 2014
Min upline skrev på FB, om hendes frihed, med den store indtjening hos Life Wave, om at hun ikke mere skulle ud i regnvejr en mørk morgen. Og hvor dejligt det var for hende. Jeg tænkte: "Ikke et ord om hvad plastrene evt. havde gjort for plagede mennesker. Hvor megen fornøjelse de havde haft af deres "virkning".
Kun penge for hende.
Sådan en livsindstilling vil jeg ikke være en del af.
Det er da i orden at tjene penge, på noget som virkelig virker. Men det behøver jo ikke være milliarder trilliarter.
For mig må det vigtigste være virkningen. Læste et sted at de IKKE HELBREDER kun symptom behandler. Det er der jo nok andre ting, der gør endnu bedre.
Jeg nævnte min indstilling for upline, jeg ville først vide, om skidtet gjorde noget godt for mennesker, inden hun kom forbi, og jeg skulle samle en masse veninder, som hun nok skulle fortælle om mulighederne med plastrene. Jeg sagde ikke før jeg selv, ved om de virker. Hun virkede lidt studs over det.
Har tidligere solgt Forever living Aloe Vera produkter. Det er uden tvivl gode produkter, dog alt for dyre. Da jeg havde købt ind i 1½ år for mange tusind kroner, og skulle gøre regnskab til skat. Havde jeg selv tjent 1500 kr. på et helt år. Jeg tror, det er det samme her. En fis i en hornlygte.
Jeg er glad for lige at vende det her med dig. Jeg føler mig "jo lukket ude af det gode selskab i LW" med min kritiske tilgang.
Savner lige sindede som dig. Hvor støver vi dem op.?????
aug 2004
Vi har været med på nogle af de kurser,vi har hørt og set nok og så stoppede vi med LW..
Det hjalp i øvrigt heller ikke hverken på mine smerter i benene,min trigeminus,min mands psoreasis,hans cancertal steg i stedet for og en af vores hunde med tilbøjelighed til at stresse totalt op blev også overplastret af en såkaldt ekspert uden effekt..
Vi har smidt mange tusinde kroner ud og den eneste der har haft noget ud af det var min sponsor,hun har tjent godt på os.
aug 2004
Du er vist tilsyneladende ikke klar over, at for hvert eneste køb af plastre udløser det penge til den sponsor der har tegnet dig op og til sponserens sponsor hele vejen oposv..der er folk i LW der tjener 60.000 dkr om ugen.
Og nej, jeg kunne ikke drømme om at købe plastre...for de hjælper ikke,men jeg er nok ikke psykisk modtagelig for det nonsens.
aug 2004
dem som du har sat i gang med at bruge plastre og som køber til sig selv,hver gang de bestiller hjem til sig selv,vil smitte af på din konto,prøv at hive fat i den,der satte dig i gang med at bruge plastre,for der er så afgjort noget, du ikke har fået at vide--der er store grupper på Facebook,både om plastre og om hvordan man opbygger et netværk,med henblik på at tjene penge og der er "kurser" landet over hvor man også kan få undervisning i at tjene penge og sætte plastrene "rigtigt".
mar 2017
Følger: 1 Svar: 6
Jeg tror på eventyr, så det var ikke noget problem for mig, at tro på dem. Spændingen var ganske høj, da man i sept. 2016 markedsførte Winfit.
Reklamen lød på "Ingen diæt, fedt smeltes om til muskler og kroppen vil igen blive, som den var, da man var ung".
Der blev vist før og efter billeder af mennesker som havde været med til testen, og mange af dem var halverede.
Smerte og andre symptomer er nok lidt besværligt at måle, men kilo og tøjstørrelse, det der helt noget andet.
Så i oktober 2016, bestilte jeg som så mange andre, winfit startpakken til knapt kr 3000, til en måneds forbrug.
Man skulle fortsætte med startpakken, indtil man var tilfreds med vægten, og så fortsætte med vedligeholdelse pakken efterfølgende.
Efter 3 startpakker var der 0 forandring i vægt og tøjstørrelsen var præcis den samme.
Så begynder jeg at spørge rundt omkring i de forskellige grupper på facebook, og alle sammen kom med underlige og undvigende svar. Og jeg opdage pludselig, at min veninde, som havde fået mig at bestille winfir, og som tjener på mine bestillinger, slet ikke selv bestilte.
Og det slår mig, at der blev skrevet så meget om winfit inden det kom på markedet, og ingentinge efter??
Og pludselig, langt om længe, kobles hjernen til igen!!!??
aug 2004
aug 2006
mar 2017
Skræmmende, at det har kørt i flere år.
aug 2004
mar 2017
Minder om bevægelsen, f.eks. Moon, som kontrollerer sine medlemmer, og hvor man ikke skal stille spørgsmål.
Uddrag fra en lukket lukket gruppe:
3. Kritiske og i særdeleshed negative indlæg og kommentarer om LifeWave, produkter, forretningsmodel, kolleger osv., er helt uønskede, og det kræver vist en forklaring.
Naturligvis kan vi alle fra tid til anden rende ind i udfordringer, problemer og skuffelser, ligesom enhver kan have en dårlig dag eller bare have personlige forventninger eller holdninger der ikke matches.
Uanset er disse oplevelser subjektive, og ikke nødvendigvis korrekte, berettigede eller relevante for andre, men selv hvis det er tilfældet, er det hverken konstruktivt, positivt eller motiverende at lufte dem overfor hele teamet, da selv småting eskaleres helt ud af proportioner, når de smides i hovedet på +25.000 kolleger.
mar 2017
aug 2004
aug 2004
mar 2017
Sandhedens øjeblik!
Nu skulle ældgammel teknik sammen med ny udviklet nanoteknologi, åbenbares. Teknologi som omdanner plastrene til små antenner, når de kommer i kontakt med kroppens infrarøde varme. Plastrene indeholder organisk materiale, aminosyrer, vand og ilt, så jeg stillede en skål på bordet, klippede varsomt i plastret så væsken ikke skulle gå tabt. ?? Whatt, jeg troede næsten ikke mine egne øjne?? Et lille bitte stykke "tørt" stof! Og der stod jeg, og kunne konstatere, at den kloge snyder den mindre kloge??
mar 2017
aug 2004
Lifewave plastre?