{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Et smil på læben?? {{forumTopicSubject}}

Som nogle af jer ved, blev min elskede dreng til en himmelhund i går. :_( så jeg er jo dybt ulykkelig, og kan nærmest ikke se ud af mine (hævede) øjne..

Så ville jeg høre, om i har en sød/historie om jeres hund, i kunne have lyst til at dele, eller et sødt billede, som jeg kunne blive lidt varm i hjertet af?

Det ville være dejligt, hvis i havde en sød historie, eller et billede i ville dele.. smiley tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et smil på læben??
  • #1   23. nov 2013 Det her er et af de sidste billeder der blev taget af os i går smiley smiley

profilbillede
  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #2   23. nov 2013 Jeg bliver altid i godt humør af at se dette billede af Gustav - 28 kilo ren begejstring:

profilbillede
  • #3   23. nov 2013 Har desværre ikke noget billede på mig, men KÆMPE kram til dig < 3

• #4   23. nov 2013 Jeg var ude og køre en dag, jeg havde Musashi med, da han altid er med når han kan komme til det. Musashi står på bagsæddet, men kigger frem mellem forsædderne. Jeg tager lige ved ham da jeg holder i et kryds, kysser ham på kinden og siger: "Hold nu kæft hvor jeg elsker dig mus". Jeg slipper ham igen.

Han ligger så hovedet helt ind til mig, og "klemmer" sig fast. Der står han ca 30 sekunder, som om han siger: "Jeg elsker også dig".

En dag jeg kom hjem, blev han bare så glad (som han plejer). Jeg går ind, og sætter mig i min stol. Han kommer hen, og jeg giver ham et lille kram. Da jeg slipper går han hen til mit ben, og svinger sit ene forben omkring mit ben. Han ligger sit hoved ind til mig, og krammer mig. Altså han seriøst klemmer mig, med sit forben, og sit hoved!

Jeg elsker virkelig den hund smiley

profilbillede
  • #5   23. nov 2013 Hvor er han skøn med tungen ude smiley

Her er et der får mine minder med Alvin til at poppe frem smiley

profilbillede
  • #6   23. nov 2013 Kæmpe kram herfra smiley

Ham her gør mig bare glad hver dag og har givet mig en indre styrke jeg ikke anede jeg havde smiley

profilbillede
  • #7   23. nov 2013 Kæmpe kram!

Og lige et billede af min dreng, der får et smil frem hos mig smiley

profilbillede
  • #9   23. nov 2013 han ser sååå.... "WOOHOOOO" ud smiley

• #10   23. nov 2013 Dejlige billeder alle sammen.. smiley smiley

• #11   23. nov 2013 du får lige en kæmpe krammer fra mig herfra.
    Her hjemme i hytten er der fuld fart over det hele, med hele 9 HUNDE.. dog 7 af dem hvalpe og desværre kun til "låns" . De er 7 uger på tirsdag, og tiden går alt for hurtigt.
    Men nattesøvn er der ikke noget der hedder hjemme hos os i denne tid smiley
    Massere af arbejde, men det er en fornøjelse at se dem vokse og udvikle sig.

profilbillede
  • #12   23. nov 2013 zika er min første egen hund og hun har bare givet mig så meget, som ingen andre har. Bleg syg og var indlagt nogle gange lige efter jeg havde fået hende, hun splittede ALT af i den tid jeg var væk. Da jeg kom hjem igen, sad hun ved siden af min seng de første mange nætter, hun sov ikke, hun sad bare der på gulvet, med hovedet hvilende på sengekanten og kiggede på mig og lige siden har hun fulgt mig gennem alt. Er man ked af det kommer hun og presser sit hoved mod ens hoved eller ligger sin forpote i ens hånd. Hun er bare sprængfyldt med kærlighed.. Selv bamse får en krammer:)

profilbillede
  • #14   23. nov 2013 Jeg får altid så ondt indeni, når andre skriver at de har mistet deres trofast følgesvend smiley Det er så nemt, at sætte sig i jeres sted, tror vi har alle været der. Det gør ondt, alt minder om den, man græder hele tiden og vil bare ha den tilbage og den skal blive mindst 100 år. Jeg sender en kæmpe kram til jer begge og vil tænke på jer. Alle herinde har vel masser af søde/sjove historie om deres 4 benede unger smiley Maggie min søde collie, hun elsker om morgen når jeg skal ud og foder kaniner. Det første hun gør, er at gå hen til løbegårdene, hvor de franske vædder bor, så skal de alle ha en morgen nysser. Når de ser hende, kommer de løbende hen til hende. Det synes jeg er sødt smiley Chloe min dejlige løwchen, har fået den dejlige vane, at gå med ovenpå, så vi kan sove sammen. Hver nat vågner jeg ved at vi ligger kind mod kind smiley mærker hun at jeg vågner, så får jeg lige et par slik i øjet " Så Så mor sov du bare vidre, jeg er her stadig"

• #15   23. nov 2013 Maggie er et krammedyr, bliver savnet for stort, må du låne Maggie smiley

profilbillede
  • #17   23. nov 2013 Vil du ha lidt sjovt i hjemmet, er det Chloe du skal. Hun kan bare få en til at grine. Trænger du til trøst, så er det Lulu, som er mor for alt og alle smiley

profilbillede
  • #19   23. nov 2013 Pia du har så meget ret i alt det skriver om Løwchen smiley Det lyder somom du beskriver Chloe. Men ser du hun er bare skide klog, den tøs. Hun bliver sååååå glad, når jeg så endelig står op, så løber vild glad hen til trapperne, løber hurtig ned, tager et stykke legesager i munden, står klar sammen med Maggie og Lulu, klar til at tage imod deres MOAR Hun er bare så glad for at se mig igen (sammen for 2 min siden) det lyser ud af hendes ansigt " Har sådan savnet dig mor" Det er da kærlighed smiley

• #21   23. nov 2013 Min dejlige dreng som skal til hvalpetest i morgen og mor her ermega nervøs ??

profilbillede
  • #22   23. nov 2013 Ikke et særlig sødt billed, men måske det kan bringe et smil frem, i din svære tid! Trøstekram din vej!

profilbillede
  • adriana k
    adriana k Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 13
    #23   23. nov 2013 smiley

Kommentér på:
Et smil på læben??

Annonce