Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brugt iphone 5 - pris??
  • #1   1. dec 2013 Byder 1 krone......... kun pga. det snart er JUL......men så skal den også bringes.... smiley

• #2   1. dec 2013 Solgte min for 2200

Den var fejlfri.

en med smadret skærm, ja den ville jeg ikke give meget for, der kan jo være andre skader, så en 1000 var nok det højeste jeg ville give

• #4   1. dec 2013 Birgitta, du så den havde smadret skærm ?

• #5   1. dec 2013 Rene: Tænker måske 1500? Den fejler ikke andet end smadret skærm - så den skal jo selvfølgelig have ny..

• #6   1. dec 2013 så vidt jeg har forstået så er 5'eren ikke nem at skifte skærm på selv.... noget med at den er limet sammen, hvorimod 4/4s er skruet, og man derfor nemt og billigt via ebay og youtube kan klare ærterne selv.

Hvis jeg som køber skulle være interesseret, så skulle pris + ny skærm = billigere end en tilsvarende brugt 5'er, fordi jeg samtidigt har 'besvær' med at finde det billigste reparationssted osv.

• #8   1. dec 2013 Marie: har du ikke forsikring på den? Evt gennem indbosforsikring..

Det har jeg.. Mener den hedder elektronik forsikring/ plus forsikring som indgår i min indbosforsikring..

Jeg smadrede skærmen på min Iphone 4 og så ringede jeg til mit forsikringsselskab og fik jeg valget om at få en splinter ny Iphone 4 eller pengene udbetalt.. Samt jeg stadig beholdte den smadrede Iphone ..

• #10   1. dec 2013 1000, max.

• #11   1. dec 2013 Skærmen koster omkring 1000 at få lavet, så tror ikke på du får 1500 for den

• #12   1. dec 2013 Jeg fik 1700 for min iPhone 5 med smadret skærm. Jeg henvendte mig til en af dem på dba som køber defekte iphones. De kan vidst se lidt mere værdi i en smadret telefon end vi andre smiley

• #13   1. dec 2013 MyLove: har vist bare en helt almindelig indboforsikring, men tror da ikke at den dækker? Jeg væltede på cykel og så smadrede den..

C&charlie: ja okay. Men hvor gammel var den? Kunne godt se der var en på guloggratis der søgte iPhone med smadret skærm til 1500 tidligere i dag :-)..
    Men vil heller ikke "snyde" folk jo..

• #14   1. dec 2013 Marie : det kan du se i din indbosforsikring. Evt på nettet..

Jeg er forsikret ved LB og den tegnes automatisk med indbosforsikring.
    Det skal også være selvforskyldt. Det skal være Ved et uheld. Jeg tabte min ud af min taske.

• #15   1. dec 2013 Den var 11 måneder.
    Jeg synes jo ikke det er at snyde folk, når folk selv søger defekte telefoner og giver et bud smiley
    Jeg tror at dem der søger de defekte telefoner gør det, fordi at de selv kan reparere dem billigt og sælge dem videre og tjene på det, eller fordi de bruger reservedelene smiley

• #16   1. dec 2013 Ja dem der opkøber med smadret skærme fikser dem selv og det koster dem måske 200-300 at lave den, sælger de den så videre til 2700, så er der jo en god fortjeneste

• #17   1. dec 2013 Mylove: Det vil jeg da lige undersøge.. Det er da dumt hvis jeg er dækket af forsikringen, det var jeg åbenbart for dum til at tænke på smiley Haha..

C&Charlie: Nej, så snyder man selvfølgelig ingen.. Men vil ikke sælge til overpris.. Så vil jeg hellere finde en fair pris for begge parter.. Selvfølgelig træls at have tabt 4000 på en telefon på lidt under 1 år, men så må man jo lære ikke at vælte på cykel smiley haha..

- René: Ja, men i mine øjne er det jo egentlig fair nok smiley .. Kunne jeg reparere den selv, havde jeg også gjort det inden jeg solgte den ;)!

• #18   4. dec 2013 næh marie - man lærer hvorfor det er smart at købe et godt cover til sin telefon.

• #19   5. dec 2013 Den guddommeligt: jeg HAVDE faktisk et cover på min telefon :)..

Kommentér på:
Brugt iphone 5 - pris??

Annonce