Ideer til 18 års. Ideer til 18 års.
Hejsa, mig og min veninde skal holde 18 års fødselsdag sammen og derfor leder vi lidt efter inspiration hvad vi kan lave af ting og sager så det bliver en fed og uforglemmelig fest.
Festen bliver holdt på et forsamlingshus.
Der kommer self. musik men vi vil ha noget mere unikt, ikke bare leje en stripper, drikke 18 shots men noget mere fedt!
Vi har ledt googel rundt, læst flere forumer men intet nyttigt.
Så derfor håber jeg i har nogle geniale ideer, som i vil dele
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 522
Lej en dværg. Det er da skægt
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 181
Den foregår sådan:
I køber en hat af en art (Helst en sjov hat, det kan være sådan en 'hof-nar' hat).
Derefter udnævnes der en som starter med at have førerhatten, denne hat er selvfølgelig MEGET eftertragtet, så der vil hvert 20. minut være mulighed for at udfordre førerhatten i en disciplin efter eget valg (det kan være bund en øl hurtigst, flest armbøjninger osv. selvfølgelig inden for rimelighedens grænser)
Hvis udfordreren vinder, så går hatten videre, hvis ejeren vinder, beholder han den.
Når man gør sig fortjent til hatten, får man lov at skrive sit navn på! Det kan også være et sjovt minde om festen.
- Hvis man synes 20 minutter er for lang eller kort tid, kan man jo bare aftale at sætte det henholdsvis op eller ned.
Håber det var til lidt hjælp
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 181
I er vel ikke helt fantasiløse ?
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Emner: 240 Svar: 9.473
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 433
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 485
Ideer til 18 års.