1.281 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ideer til 18 års. Ideer til 18 års.

Hejsa, mig og min veninde skal holde 18 års fødselsdag sammen og derfor leder vi lidt efter inspiration hvad vi kan lave af ting og sager så det bliver en fed og uforglemmelig fest.

Festen bliver holdt på et forsamlingshus.
Der kommer self. musik men vi vil ha noget mere unikt, ikke bare leje en stripper, drikke 18 shots men noget mere fedt!

Vi har ledt googel rundt, læst flere forumer men intet nyttigt.

Så derfor håber jeg i har nogle geniale ideer, som i vil dele smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ideer til 18 års.
  • #1   3. dec 2013 Her var min og min venindes 18-års børnefødselsdag for gymnasieklassen et hit, med pølsehorn, pizza, kage og skattejagt. Men gætter på, det ikke helt er dét i er ude efter smiley

Lej en dværg. Det er da skægt smiley

• #3   4. dec 2013 En forholdsvis billig og simpelt selskabslej er: "Førerhatten"

Den foregår sådan:

I køber en hat af en art (Helst en sjov hat, det kan være sådan en 'hof-nar' hat).
    Derefter udnævnes der en som starter med at have førerhatten, denne hat er selvfølgelig MEGET eftertragtet, så der vil hvert 20. minut være mulighed for at udfordre førerhatten i en disciplin efter eget valg (det kan være bund en øl hurtigst, flest armbøjninger osv. selvfølgelig inden for rimelighedens grænser)
    Hvis udfordreren vinder, så går hatten videre, hvis ejeren vinder, beholder han den.
    Når man gør sig fortjent til hatten, får man lov at skrive sit navn på! Det kan også være et sjovt minde om festen.

- Hvis man synes 20 minutter er for lang eller kort tid, kan man jo bare aftale at sætte det henholdsvis op eller ned.

Håber det var til lidt hjælp smiley

• #4   4. dec 2013 Ellers kan i jo finde på nogle andre små konkurrencer såsom, sækkeløb eller den hvor man er 2 om at lave "trillebør". Det kan jo evt. mixes sammen med at man skal runde en ølkasse og bunde en øl eller tage et shot og så tilbage til start

I er vel ikke helt fantasiløse ? smiley

• #5   4. dec 2013 mig og 2 veninder lejede et diskotek. Så var den aften i vinkel. smiley

• #6   4. dec 2013 Beerpong smiley det er sjovt!

• #7   4. dec 2013 Lav et tema smiley Jeg havde maskebal som tema. Dresscode var jakkesæt til mænd, kjoler og høje hæle til kvinder og slf. masker til begge køn. Super lækkert med alle de fyre i jakkesæt. Det ser sgu godt ud smiley

Kommentér på:
Ideer til 18 års.

Annonce