3.843 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp til at lave en gåde (hemmeligheder) ;) Hjælp til at lave en gåde (hemmeligheder) ;)

Jeg fik langt om længe fundet en gave til manden, selvom det faktisk skulle være en helt anden rejse - men det passede ikke ind.

Nu får han (vi) et minicruise til Oslo, da han altid gerne har villet prøve det. Jeg er ikke vild med at give et værdi bevis, så derfor tænker jeg at jeg skal lave en gåde og det er her jeg har brug for jeres hjælp smiley
Manden min er nemlig utrolig logisk og lynende klog (når han vil) så det skal bestemt ikke være nemt.

Indtil videre har jeg følgende stikord: det bliver bevægende, "grænseoverskridende" (her menes at vi kommer udenfor Danmark), noget du altid gerne har ville prøve.

Og her er jeg så lost - modtager gerne en masse hjælp smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til at lave en gåde (hemmeligheder) ;)
  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #1   5. dec 2013 lav en rebus - og gør den lang... som : Vi sejler op ad åen, mod gaven du har fåen, til oslo en lille smuttur, Det er tre dage så lover der er plads til din daglige lur....

• #2   5. dec 2013 Hm ville jo bare gerne lave noget han skulle gætte i stedet for smiley

• #3   5. dec 2013 jeg bortførte bare min kæreste da han fik et minicruise til england. Jeg orienterede ham om at han skulle være væk i nogen dage og så blev han ellers sat i bilen. Da vi holdt foran færgeskiltet i Esbjerg. hvor der stod Rømø eller England spurgte ham hvor vi så skulle hen? Ja så måtte vi jo skulle til Rømø for han havde jo ikke pas med. Så hev jeg hans pas op af lommen og så var han en lykkelig mand. smiley

• #4   6. dec 2013 Hehe hvor dejligt smiley

Tror bare han undrer sig hvis jeg ikke giver ham en gave til jul smiley Jeg vil heller ikke have han ligger planer smiley

Kommentér på:
Hjælp til at lave en gåde (hemmeligheder) ;)

Annonce