5.494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

mops gives væk mops gives væk

Har lige set charlis julekalender gave,med de tre tenorer,og en pragtfuld dirigent.

Jeg blev revet med,og med mopsen i sofaen,sang jeg da med,for ligesom at,fortælle ham,at jeg så sandelig også kan synge.

efter 10 min.ræbede han sig op i mit ansigt,og gik ind under spisebordet.Der ligger han stadig,selvom de tre tenorer og deres dirigent,er gået hjem og i seng.

er der nogen der vil have en total umusikalsk og utaknemmelig mops

vibeke.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mops gives væk
  • #1   6. dec 2013 Lucky kommer altid og slikker mig på munden når jeg begynder at synge, så har en anelse om at det er fordi han ikke synes jeg synger godt -.-'

Så han gives gerne med til samme hjem smiley

• #2   6. dec 2013 my only sunshine

Ja,lad os komme af med to,utaknemmelige,kræ.

Jeg mener,de får mad,god mad,kæl og klap,ligge i sofaen,tage ens hovedpude om natten.
    Og,så bliver du slikket om munden,og jeg får et gedint ræb,lige op i ansigtet.,hvis de ikke synes om vores sang..
    tror ikke nogen vil have,sådan to utaknemmelige kræ.

mange hilsner fra den syngende mopseejer

vibeke

• #3   6. dec 2013 ja og lucky har endda sin egen julesok, men hvis han ikke snart passer på, så giver julemanden kun kul og ingen julegaver! og jeg kunne hurtigt glemme hans fødselsdag d. 21 smiley

• #4   6. dec 2013 sunshine

Jeg holder med dig.

utaknemmelig opførsel,ingen julesok.

Det er sådan de skal have de,køtere

vibeke

• #6   6. dec 2013 ahahahahha, jeg kom vidst til at give lucky et chok. var ude på toilettet, og der har vi et løst spejl stående på gulvet, så for at drille ham lidt satte jeg det så han kunne se sig selv, så da han kom ind og så sig selv, blev han så forskrækket at han vendte om. (var ikke meningen han skulle blive bange, han plejer at syntes det er sjovt) men den lille stakkel ramte karmen, selvom døren stod helt åben smiley
    Så han fik lov til at snuppe en toiletrulle (der ikke var mere toiletpapir på) så nu er det glemt.. smiley

• #7   6. dec 2013 Bare kom med ham... tager en og enhver smiley

• #8   6. dec 2013 smilla b og aj

ja,ja helt fint,at i måske kan overtage den absolut umusikalske mops.

Men så,må i altså også regne med.Hvis han skal sove i sengen,(hvad han selv.skal),og man lige skal på toilettet om natten,så er den en kamp at få sin hovedpude igen
    .Og får man den,så regn med at mopsen,så lægger sig som en "nathue" på ens hovede,og træder på ens hår,og det gør ondt.Men selv.så fryser man ikke på hovedet.

så,nej desværre,jeg vil nok savne min "nathue"

Men ellers tak for tilbudet

mange hilsner vibeke med nathuen

• #9   6. dec 2013 sunshine

bliv du bare ved at små drille din dejlige og sikkert umusikalske hund.

m.v.h.
    vibeke

• #10   6. dec 2013 Ha ha ha, tak for aftenens smil her lige inden sengetid smiley Jeg kan lige forestille mig. Mopserne har simpelthen så meget personlighed - Berta kunne have gjort det samme smiley

• #11   6. dec 2013 hehe det er jo kun jul engang i året. og han må lærer at leve med at hans moar altså synger, især nu hvor det er jul. dog må jeg vente med at drille med det til jeg bliver rask, er simpelthen så forkølet smiley nu sover han sødt, efter at jeg tvang ham ud i kulden, han synes bestemt ikke sne er sjovt haha

• #12   6. dec 2013 ida k

yndig lille sort mopsedame,du der har.
    Verner ville elske hende.

ja,de har personlighed,de der mopse.
    Og,glem ikke,så er de mega stædige

sov nu godt med mopsen

hilsen
    vibeke

• #13   6. dec 2013 Mange tak, Vibeke. Vi er også meget glade for hende - hun er bare det bedste, kæresten og jeg har investeret i smiley Jeg er sikker på, at hende og Verner ville komme godt ud af det med hinanden smiley

Stædig - det kan man ikke komme udenom, men det er også det, der gør dem så skønne.
    Mange tak, i lige måde. det er dejligt med en lille varmedunk under dynen, når nu det er så koldt,

• #14   7. dec 2013 ida
    du er sgu heldig,at du har en fodvarmer mops.

Men jeg har altså en nathue,der træder på mit hår om natten,og tager min hovedpude,og endelig ligger tværs over dynen,så jeg ikke tage dynen ,og putte sig i den,fordi,mopsen,nu ligger der,og jeg nænner ikke,at forstyrre ham,fordi,ja fordi,jeg ELSKER kræet.
    både som nathue,og totalt umusikalsk.

mange mange hilsner
    vibeke
    og giv så lige den lille bella,et smaskkys.
    Det har mopser altid brug for

• #15   7. dec 2013 sunshine

nu tror jeg også jeg tvinger kræet ud i kulden,den sidste tur,med en varm sweater på,som han hader

så hæ-hæ
    og sov godt

• #16   7. dec 2013 hihi ser det for mig smiley

når jeg begynder at synge til evt Metallica , så byder jeg hundene op på dans , så hopper og danser vi alle 3 og hundene ser ud til at hygge sig med det hihi , så står "moar " Phoco og Maja og hopper rundt , dra kamp og fjoller hihi

• #18   7. dec 2013 Vibeke, Berta kan vist ikke kategoriseres som en fodvarmermops - hun er vist det, du kalder en nathuemops smiley Hun elsker at ligge i arm, men ofte kravler hun også helt op i hovedet på mig, og jeg vågner tit om natten ved, at jeg er blevet skubbet væk fra min pude - men hvor jeg dog stadig holder af det lille kræ smiley

• #19   7. dec 2013 Tøsen synger gerne med når jeg synger, og danser jeg rundt herhjem så skal hun op så hun kan danse med så min lille Tøsen er ikke utaknemmelig... smiley

Kommentér på:
mops gives væk

Annonce