{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

en eller anden skyd mig ;) {{forumTopicSubject}}

Ser man lige bort fra min gigtsygdom, så er jeg stort set aldrig syg mere end en dags tid eller to. Jeg går ikke til læge hvis ikke jeg ligefrem er døden nær -plejer gerne at satse på at ting går over af sig selv og lægetider kan godt trækkes et pa måneder til det er helt stensikkert at det ikke gør smiley

Men jeg tror sgu nogen tager revanche -de sidste uge har jeg tilbragt mere tid hos lægen end jeg normalt gør på et helt år.

Det startede med en blærebetændelse, nå ja, det er hvad der sker. Afsted og hente piller for det. Så (lige op til weekenden naturligvis) hævede mine mandler op i en grad så enhver form for synkebevægelse var sat ud af spillet. Det blev mandag, afsted til undersøgelse og behandling.
Yay det bkev bedre og er nu næsten væk, men hey, midt på ugen meldte sig så en hovedpine af den anden verden. Nå ja, en anodil og en time på øjet kan normalt klare den slags, men nej, hovedpinen blev bare værre og værre, så torsdag aften afsted til vagtæge -nu var det slemt nok til at jeg ikke kunne sætte mig op, rejse mig eller andet uden at det sortnede for øjnene og det var ikke til at holde ud at være til...
Det gav en sprøjte. Det tog ikke hovedpinen men satte da en dæmper for det.
I dg er hovedpinen bedre og yay tænkte jeg, chance for man er rigtig rask til juleaften. Men næææh, nu har istedet en ihærdig ørepine meldt sig smiley

Så en eller anden skyd mig -det kan sgu da ikkeblive ved sådan her, og min sove-kvote er altså opbrugt, tror ikke jeg behøver søvn i en hel uge efter de mange timer jeghar sovet den sidste 1½ uge *suk*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af dobbelt kommode og skoskab fra Ilva 1.400 kr.
  • Sat stikkontakt i skab 1.000 kr.
  • Gipsplader på rørkasse i Algade 47, Vordingborg 2.500 kr.
  • Udsugning på badeværelset kører ikke rundt 1.375 kr.
  • Plumber needed to fix clog in bathroom sink 1.200 kr.
  • Skift af ca 50 m2 trægulv 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en eller anden skyd mig ;)
Kommentér på:
en eller anden skyd mig ;)

Annonce